- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ
СЛУЖБИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2012 р.
за № 873/21185
( Наказ скасовано на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби
№ 75 від 12.04.2016 )
Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V
1. Затвердити Порядок визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Нацдержслужби України відповідно до розподілу обов’язків.
Голова Нацдержслужби України |
В. Толкованов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Нацдержслужби України
16.05.2012 № 92
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2012 р.
за № 873/21185
ПОРЯДОК
визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V
I. Загальні положення
1.2. Профілі професійної компетентності посад та визначені і затверджені спеціальні вимоги до досвіду роботи, вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V (далі - профілі професійної компетентності посад державної служби) у державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті (далі - державні органи), використовуються керівником державної служби, службою персоналу, керівниками структурних підрозділів для:
диференціації вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V, та посадових обов’язків у державних органах відповідно до затвердженої структури;
визначення за кожною посадою державної служби груп II, III, IV і V у державних органах обсягу відповідальності та повноважень;
вирішення питань у сфері управління персоналом, у тому числі таких, як: набір, просування по службі та планування людських ресурсів, планування кар’єри державних службовців та її розвиток, оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, розроблення систем мотивації та стимулювання державних службовців;
оцінювання відповідності рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V у державних органах, необхідним вимогам, що визначені керівником державної служби;
визначення особистих потреб державних службовців у навчанні та підвищенні рівня професійної компетентності;
підвищення ефективності роботи з управління персоналом та підвищення якості роботи державних службовців тощо.
1.3. Профілі професійної компетентності посад державної служби груп II, III, IV і V у державних органах є основою для розроблення посадових інструкцій для цих посад, які визначають та закріплюють перелік конкретних прав, обов’язків, повноважень та відповідальності, забезпечують належні умови для ефективної роботи державних службовців.
ІІ. Загальний порядок розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби
2.1. Розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах та їх затвердження здійснюються державними органами відповідно до цього Порядку.
2.2. Загальними вимогами до розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах є:
орієнтир на перспективні та інноваційні завдання державної служби;
неупереджене ставлення до професійних та соціально-трудових інтересів державних службовців;
чітке та зрозуміле тлумачення основних термінів (понять).
2.3. Етапи розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах:
2.3.1. Підготовчий етап:
затвердження складу комісії з розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах (далі - комісія).
До складу комісії входять голова, секретар і члени комісії.
Головою комісії є:
керівник державної служби - у разі наявності посади керівника апарату;
заступник керівника державної служби - разі відсутності такої посади.
Секретарем комісії є представник служби персоналу.
До складу комісії входять працівники служби персоналу, юридичної служби, керівники структурних підрозділів, у структурі (штатному розписі) якого передбачено посаду державної служби груп II, III, IV і V. Також до складу комісії можуть входити інші працівники державного органу, у тому числі з інших державних органів, а також експерти з числа фахівців у відповідній сфері.
Здійснення збору інформації, необхідної для розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах, покладається в державних органах на відповідального працівника служби персоналу та керівника структурного підрозділу, у структурі (штатному розписі) якого передбачено посаду державної служби груп II, III, IV і V.
Служба персоналу відповідного державного органу забезпечує ознайомлення керівників структурних підрозділів з процедурою розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах, передбаченою цим Порядком, та у межах компетенції надає відповідні роз’яснення, інформаційну і методичну допомогу.
Керівник структурного підрозділу, у структурі (штатному розписі) якого передбачено посаду державної служби груп II, III, IV і V, забезпечує підготовку інформації, яка стосується:
основних посадових обов’язків працівників;
положень чинних нормативних документів, які визначають вимоги до змісту та якості трудової (професійної) діяльності;
................Перейти до повного тексту