16.05.2012 № 91 |
Голова Нацдержслужби України |
В. Толкованов |
І | ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ | |
1 | Найменування державного органу | Найменування державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату |
2 | Найменування посади | Найменування посади в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті |
3 | Група посади державної служби |
Відповідно до статті 16 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI "Про державну службу" |
4. | Підгрупа посади державної служби |
Відповідно до статті 16 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI "Про державну службу" |
5 | Мета посади | Забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби та служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті |
6 | Зміст виконуваної за посадою роботи |
Відповідно до повноважень, визначених статтею 8 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI "Про державну службу" : затверджує профілі професійної компетентності посад державної служби та вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня, напряму підготовки (спеціальності), досвіду роботи та інші вимоги до рівня професійної компетентності кандидатів на відповідні посади; організовує проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби та забезпечує його прозорість і об’єктивність відповідно до вимог цього Закону; призначає осіб на посади державної служби та звільняє їх з посад; присвоює ранги державним службовцям, які займають посади державної служби; виконує функції роботодавця для працівників державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату, які не є державними службовцями; забезпечує організацію підвищення рівня професійної компетентності державних службовців; забезпечує ефективне функціонування системи оцінювання результатів службової діяльності державних службовців; забезпечує дотримання державними службовцями службової дисципліни; приймає у межах своїх повноважень рішення про заохочення державних службовців та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності; забезпечує створення належних умов та матеріально-технічного забезпечення для виконання державними службовцями своїх службових обов’язків; здійснює інші повноваження відповідно до цього Закону та інших нормативно-правових актів |
ІІ | ВИМОГИ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИ | |
1 | Мінімальні загальні вимоги | |
1.1 | Освітньо-кваліфікаційний рівень | Спеціаліст (магістр) |
1.2 | Освіта | Повна вища освіта |
1.3 | Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної групи/підгрупи) | Не менше 7 років (для підгруп І-2, І-3, І-4, ІІ-1, ІІ-2) та не менше 5 років (для підгруп ІІ-3, ІІ-4), досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби груп І, ІІ або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше 5 років (для підгруп І-2, І-3, І-4, ІІ-1, ІІ-2) і не менше 3 років (для підгруп ІІ-3, ІІ-4) |
2 | Спеціальні вимоги | |
2.1 | Досвід роботи | Досвід роботи у сфері управління людськими ресурсами |
2.2 | Перелік знань, необхідних для виконання посадових обов’язків |
Конституція України , законодавство України у сфері державного управління, зокрема Закон України "Про державну службу" , Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції" , трудове та бюджетне законодавство; законодавство з урахуванням специфіки посадових обов’язків та функціональних повноважень відповідного державного органу; державна мова; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення; основи державного управління, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності; основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування, державних фінансів; основні соціально-економічні функції і механізми формування заробітної плати; основні характеристики ринків праці та методи регулювання зайнятості; |
основи психології та сучасні методи управління персоналом; основи управління та організації праці і діловодства | ||
2.3 | Перелік умінь та навичок, необхідних для виконання посадових обов’язків | Уміння укомплектовувати персонал державної служби в державному органі компетентними працівниками; володіння технологіями управління персоналом; вміння налагоджувати ефективну взаємодію персоналу державної служби в державному органі з метою досягнення запланованих результатів шляхом поділу (делегування) завдань, роботи і повноважень між працівниками та здійснення контролю за їх виконанням; вміння організовувати безперервне підвищення рівня професійної компетентності персоналу державної служби в державному органі; вміння заохочувати працівників для отримання найвищих результатів; вміння розробляти організаційну структуру, що відповідає стратегії, цілям і завданням, внутрішнім і зовнішнім умовам діяльності державного органу; вміння розробляти збалансовані кошториси витрат на утримання апарату, контролювати використання коштів; вміння визначати і ухвалювати організаційні та управлінські рішення; вміння управляти в кризових ситуаціях; вміння ефективно розміщувати та використовувати ресурси (в тому числі матеріальні та фінансові) та контролювати заплановані заходи з метою отримання очікуваних результатів; вміння планувати роботу в державному органі, володіти принципами і сучасними методами управління в різних сферах діяльності; вміння встановлювати пріоритети в роботі та ефективно використовувати робочий час; |
вміння чітко та зрозуміло формулювати свою точку зору з використанням різних форм (письмово, усно) і способів комунікації, вміння публічно виступати; вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення; вміння систематизувати і узагальнювати інформацію, конструктивно ухвалювати рішення на основі аналізу і синтезу, готувати пропозиції щодо вдосконалення системи державного управління; вміння давати кваліфіковані консультації щодо методів та конкретних процедур, які повинні забезпечити виконання поставлених завдань; здатність своєчасно виявляти джерела можливих конфліктних ситуацій, не допускати соціальних, трудових та інших конфліктів; здатність вчасно інформувати вищі державні органи про стан справ у певній галузі чи функціональній сфері; вміння вести переговори, обґрунтовувати свої позиції, знаходити компромісні рішення; вміння проводити обговорення, збалансовуючи різні позиції, погляди, точки зору; вміння проводити наради (апаратні, робочі, координаційні, міжвідомчі), зустрічі на вищому рівні, засідання колегій, в тому числі розширених та виїзних; вміння безперервно підвищувати рівень власної професійної компетентності | ||
2.4 | Інші вимоги до рівня професійної компетентності |
Підтримка та вираження у своїй діяльності цінностей державної служби, сприяння та формування її позитивного іміджу, забезпечення дотримання принципів справедливості та рівного доступу до державної служби, а також інших принципів відповідно до Закону України "Про державну службу" ; здатність запобігати виникненню конфлікту інтересів; здатність максимально використовувати власні можливості; здатність постійно критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно-управлінської діяльності і знаходити шляхи її подальшого вдосконалення; відповідальність; лідерство |