1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.06.2018 № 677
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 липня 2018 р.
за № 865/32317
Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
Відповідно до абзацу другого частини п’ятої статті 14 Закону України "Про загальну середню освіту" , Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти, що додається.
2. Директорату дошкільної та шкільної освіти (Осмоловський А.Ю.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню з питань інформаційної політики та комунікацій (Голубова Т.А.) після державної реєстрації цього наказу забезпечити його оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
Міністр Л.М. Гриневич
ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови Державної регуляторної
служби України

Заступник Міністра фінансів України

Генеральний секретар Всеукраїнського
громадського об’єднання "Національна
Асамблея людей з інвалідністю України"



В.П. Загородній

С. Марченко



В. Назаренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
25 червня 2018 року № 677
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 липня 2018 р.
за № 865/32317
ПОРЯДОК
створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
1. Цей Порядок визначає механізм утворення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти (далі - групи подовженого дня) та основні засади їх функціонування.
2. Група подовженого дня створюється для:
організації навчальної, виховної та пізнавальної діяльності учнів;
організації дозвілля учнів;
надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань;
формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості;
забезпечення виконання індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами, індивідуального навчального плану (за наявності).
3. Організація та функціонування групи подовженого дня здійснюються з додержанням вимог законодавства щодо охорони праці, правил протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних та державних будівельних правил та норм.
4. Група подовженого дня створюється за наявності необхідної матеріально-технічної бази та умов для організації харчування учнів.
Засновник закладу загальної середньої освіти може створювати умови для організації денного відпочинку (сну) в групі подовженого дня, сформованій з учнів першого класу.
5. Групи подовженого дня створюються та функціонують відповідно до рішення засновника закладу загальної середньої освіти за письмовими зверненнями батьків, інших законних представників учнів.
На підставі рішення засновника керівник закладу загальної середньої освіти видає наказ про організацію діяльності групи подовженого дня.
6. Нормативи наповнюваності груп подовженого дня встановлюються відповідно до Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року № 128, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06 березня 2002 року за № 229/6517.
Рішення про встановлення меншої чисельності учнів групи подовженого дня приймає керівник закладу загальної середньої освіти за погодженням із засновником закладу загальної середньої освіти.

................
Перейти до повного тексту