- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 вересня 2010 р.
за N 859/18154
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
юстиції
N 673/5 від 13.05.2015 )
Про затвердження Порядку проведення перевірок Міністерством юстиції України та його територіальними органами суб'єктів первинного фінансового моніторингу
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
1. Затвердити Порядок проведення перевірок Міністерством юстиції України та його територіальними органами суб'єктів первинного фінансового моніторингу, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
2. Департаменту нотаріату, фінансового моніторингу юридичних послуг та реєстрації адвокатських об'єднань (Чижмарь К.І.):
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92
N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
2.2. Довести цей наказ до відома начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальників головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
3. Департаменту нотаріату, фінансового моніторингу юридичних послуг та реєстрації адвокатських об'єднань (Чижмарь К.І.) та начальнику Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальникам головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі забезпечити виконання Порядку проведення перевірок Міністерством юстиції України суб'єктів первинного фінансового моніторингу, затвердженого цим наказом.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Єфіменка Л.В.
Міністр ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету фінансового моніторингу України Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | Олександр Лавринович С.Г.Гуржій М.Ю.Бродський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
29.09.2010 N 2338/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 вересня 2010 р.
за N 859/18154
ПОРЯДОК
проведення перевірок Міністерством юстиції України та його територіальними органами суб'єктів первинного фінансового моніто'рингу
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
( У тексті Порядку після слова "Мін'юст" у всіх відмінках доповнено словом "України" згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
I. Загальні положення
1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб'єктів первинного фінансового моніторингу, державне регулювання і нагляд за якими у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму відповідно до пункту 5 частини першої статті
14 Закону здійснюється Мін'юстом України, а саме: нотаріусів, адвокатів, суб'єктів господарювання, що надають юридичні послуги (за винятком осіб, які надають послуги у рамках трудових правовідносин), у випадках, передбачених статтями 6 і 8 Закону (далі - суб'єкт).
1.3. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в
Законі.
1.4. Мін'юст України, а також за його дорученням Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі (далі - управління юстиції) мають право здійснювати планові та позапланові перевірки.
Плановою перевіркою вважається перевірка діяльності суб'єкта, яка передбачена у плані проведення перевірок.
Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом перевірок.
Мін'юст України (управління юстиції) має право здійснювати безвиїзні та виїзні перевірки.
( Абзац четвертий пункту 1.4 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
Безвиїзна перевірка - планова або позапланова перевірка суб'єкта працівниками Мін'юсту України (управління юстиції), не пов'язана з виходом працівників Мін'юсту України (управління юстиції) за місцезнаходженням суб'єкта.
Виїзна перевірка - планова або позапланова перевірка суб'єкта працівниками Мін'юсту України (управління юстиції), пов'язана з виходом працівників Мін'юсту України (управління юстиції) за місцезнаходженням суб'єкта.
Перевірці підлягають суб'єкт та/або його відокремлені підрозділи (у разі наявності).
Участь у планових та позапланових перевірках, у тому числі виїзних, має (мають) право брати працівник(и) Державного комітету фінансового моніторингу України.
II. Організація та підготовка проведення перевірки
2.1. Підставою для проведення Мін'юстом України (управлінням юстиції) планової перевірки суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу щодо дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму є включення його до плану проведення перевірок на відповідний квартал. План проведення перевірок затверджується наказом Мін'юсту України.
Планова перевірка суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу проводиться не частіше одного разу на три роки на підставі наказу Мін'юсту України (управління юстиції) про проведення перевірки.
( Абзац другий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
2.2. Датою, з якої починається відлік строку для визначення початку наступної планової перевірки, є дата закінчення попередньої планової перевірки.
2.3. Планова перевірка передбачає перевірку відповідності діяльності суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу вимогам законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму протягом періоду, який підлягає перевірці. Планова перевірка проводиться за весь або певний період діяльності суб'єкта та/або відокремленого підрозділу. Питання, охоплені плановою перевіркою за певний період, не можуть стати об'єктом наступної перевірки.
2.4. Плановою перевіркою охоплюється перелік питань щодо додержання суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом обов'язків, визначених статтями
6 -
12,
17 Закону, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
2.5. Про проведення планової перевірки суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ повинен бути попередньо повідомлений Мін'юстом України (управлінням юстиції) рекомендованим листом з повідомленням про вручення не менше ніж за десять календарних днів (з моменту отримання суб'єктом повідомлення) до початку її проведення.
2.6. Позапланова перевірка проводиться на підставі наказу Мін'юсту України за період, що підлягає перевірці, та за окремими питаннями. З метою реалізації наказу Мін'юсту України про проведення позапланової перевірки управлінням юстиції видається відповідний наказ.
( Пункт 2.6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
2.7. Позапланова перевірка проводиться без попереднього повідомлення суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу за наявності хоча б однієї з таких підстав:
письмового повідомлення органів державної влади та місцевого самоврядування про ознаки порушення суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
виявлення за результатами безвиїзної перевірки фактів порушення суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
за ініціативою Держфінмоніторингу у разі безпосереднього виявлення ним ознак порушення суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму під час його діяльності;
виявлення нових документів (обставин), що не були відомі та не могли бути відомі під час проведення планової перевірки та які можуть вплинути на висновки за результатами планової перевірки.
2.8. Повторна перевірка питань, які перевірялись, проводиться лише за рішенням суду або за постановою слідчого у кримінальній справі.
2.9. Перевірка здійснюється робочою групою, до складу якої можуть входити:
працівники центрального апарату Мін'юсту України;
працівники управлінь юстиції;
працівники Держфінмоніторингу.
2.10. Мінімальний за чисельністю склад робочої групи Мін'юсту України (управління юстиції) має становити дві особи.
2.11. Для проведення виїзної перевірки видається посвідчення на право проведення перевірки (далі - Посвідчення), яке підписується Міністром юстиції України або начальником відповідного управління юстиції (додаток 1). У разі відсутності Міністра юстиції України або начальника відповідного управління юстиції посвідчення підписується особами, що виконують їх обов'язки.
2.12. Перевірка призначається на строк, необхідний для забезпечення своєчасного та в повному обсязі проведення перевірки, але не більше ніж на 7 робочих днів.
2.13. У разі потреби, за обґрунтованим письмовим зверненням керівника робочої групи, строк проведення перевірки може бути продовжений Міністром юстиції України або начальником відповідного управління юстиції, але не більше ніж на 5 робочих днів.
2.14. Перевірка вважається розпочатою з дати отримання копії Посвідчення суб'єктом, керівником (або особою, яка виконує його обов'язки) суб'єкта та/або відокремленого підрозділу суб'єкта. Про отримання копії Посвідчення суб'єкт, керівник (або особа, яка виконує його обов'язки) суб'єкта та/або відокремленого підрозділу суб'єкта власноруч робить відмітку на Посвідченні.
Керівник робочої групи за своїм підписом, у разі необхідності, разом з Посвідченням надає суб'єкту, керівнику суб'єкта (або особі, яка виконує його обов'язки) та/або відокремленого підрозділу суб'єкта запит про надання документів, необхідних для проведення перевірки (додаток 2).
2.15. Облік виданих Посвідчень ведеться за місцем їх видачі та реєструється в Журналі обліку посвідчень на право проведення перевірок (додаток 3).
III. Проведення планової перевірки
3.1. Планова перевірка може бути виїзною або безвиїзною.
Безвиїзна перевірка здійснюється у разі неможливості організації проведення перевірки за місцезнаходженням суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу.
3.2. Під час проведення планової перевірки робоча група детально вивчає, аналізує та оцінює всі необхідні документи, які стосуються діяльності суб'єкта та/або його відокремлених підрозділів з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
3.3. Представники робочої групи мають право знімати копії з документів суб'єкта та/або відокремленого підрозділу суб'єкта, необхідних для проведення перевірки, та вимагати їх засвідчення суб'єктом, керівником суб'єкта та/або відокремленого підрозділу суб'єкта.
3.4. У разі існування документа лише в електронній формі, за умови, що даний документ створений суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом, суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ зобов'язаний надати його паперову копію, що забезпечує візуальну форму відображення документа, засвідчену підписом суб'єкта, керівника суб'єкта або відокремленого підрозділу суб'єкта чи особи, що виконує його обов'язки, та скріплену печаткою суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу.
У разі неможливості надати паперову копію, що забезпечує візуальну форму відображення документа, проводиться огляд електронного документа, про що складається відповідний акт (додаток 4).
3.5. У випадку здійснення планової безвиїзної перевірки до суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу разом із повідомленням про проведення планової безвиїзної перевірки надсилається запит про надання документів, необхідних для проведення перевірки.
IV. Проведення позапланової перевірки
4.1. Позапланова перевірка може бути виїзною або безвиїзною.
Безвиїзна перевірка здійснюється у разі неможливості організації проведення перевірки за місцезнаходженням суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу.
4.2. Позапланова перевірка може бути призначена за наявності підстав, визначених пунктом 2.7 розділу II цього Порядку, Міністром юстиції України або особою, яка виконує його обов'язки. При цьому питання, охоплені плановою виїзною перевіркою за певний період, не можуть стати об'єктом позапланової перевірки, крім випадків, передбачених законодавством.
4.3. У разі потреби одержання від суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу документів, які необхідні для проведення позапланової безвиїзної перевірки, суб'єкту та/або його відокремленому підрозділу надсилається письмовий запит (додаток 2) з вимогою надання відповідних документів.
4.4. Суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня отримання запиту надати Мін'юсту України (управлінню юстиції) всі перелічені в запиті документи або належним чином засвідчені копії.
4.5. Позапланова перевірка здійснюється з урахуванням положень пунктів 3.2-3.4 розділу III цього Порядку.
V. Оформлення результатів перевірок
5.1. За результатами планових та позапланових перевірок робоча група складає у двох примірниках Акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму (далі - Акт перевірки) за формою, встановленою у додатку 5.
Акт перевірки підписують члени робочої групи та суб'єкт, керівник суб'єкта та/або відокремленого підрозділу або особи, які виконують їх обов'язки, не пізніше дати закінчення терміну проведення перевірки.
5.2. У разі якщо перевірки здійснювались за місцезнаходженням суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу, які знаходяться в різних адміністративно-територіальних одиницях, виявлені факти невиконання (неналежного) виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму викладаються в різних Актах перевірки.
При цьому до Акта перевірки суб'єкта включаються дані про порушення, виявлені у його відокремленому підрозділі.
5.3. До примірника Акта перевірки Мін'юсту України (управління юстиції) обов'язково додаються матеріали перевірки - копії документів, витяги з документів, належним чином засвідчені суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом, пояснення, протоколи та інші документи згідно з переліком, зазначеним в Акті перевірки.
Інформація, що міститься в Акті перевірки, не підлягає розголошенню співробітниками Мін'юсту України (управління юстиції), яким вона стала відома. Акт та матеріали перевірки не підлягають передачі юридичним чи фізичним особам, а також іншим органам, за винятком випадків, передбачених законом.
5.4. При складанні Акта перевірки мають бути додержані об'єктивність і вичерпність опису виявлених фактів і даних.
5.5. Не допускається викладати в Акті перевірки припущення та факти, не підтверджені документально.
5.6. В Акті перевірки викладаються всі виявлені під час перевірки факти невиконання (неналежного виконання) суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
За результатами перевірки, у разі встановлення фактів порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, керівник робочої групи вказує в Акті перевірки пропозиції щодо усунення виявлених порушень.
У разі усунення суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом під час проведення перевірки порушень та недоліків, виявлених під час проведення перевірки, це відображається в Акті перевірки.
5.7. Будь-які виправлення та доповнення в Акті перевірки після його підписання членами робочої групи не допускаються. Про виявлення описок після підписання Акта перевірки суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ повідомляється письмово.
5.8. У разі ненадання суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом, що перевіряється, документів, необхідних для проведення перевірки, в Акті перевірки робиться запис про це із зазначенням причин.
5.9. Якщо член робочої групи не згодний із змістом Акта перевірки, він має право викласти в письмовій формі свою окрему думку з обґрунтуванням і додати її до Акта перевірки.
5.10. У разі відмови суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу або особи, яка виконує його обов'язки, підписати Акт перевірки про це робиться відмітка на обох примірниках Акта перевірки. Суб'єкт, керівник суб'єкта має право надати зауваження до Акта перевірки.
Один із примірників Акта перевірки під особистий підпис вручається суб'єкту, керівнику суб'єкта та/або відокремленого підрозділу суб'єкта, другий примірник зберігається в Мін'юсті України (управлінні юстиції).
5.11. У разі відмови суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу отримати другий примірник Акта перевірки та зробити про це запис на першому примірнику Акта перевірки керівник робочої групи робить відповідний запис у двох примірниках Акта перевірки в місці, визначеному для підпису представником суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу, після чого протягом п'яти робочих днів другий примірник Акта перевірки направляється суб'єкту та/або його відокремленому підрозділу рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
5.12. Зауваження до Акта перевірки можуть надаватися суб'єктом та/або його відокремленим підрозділом протягом трьох робочих днів з дати отримання другого примірника Акта перевірки. Ці зауваження є невід'ємною частиною Акта перевірки.
5.13. Акт перевірки не пізніше наступного робочого дня з дати його підписання реєструється в Журналі обліку результатів перевірок (додаток 6), що зберігається в Мін'юсті України (управлінні юстиції).
5.14. Матеріали позапланових перевірок, проведених за дорученням Мін'юсту України, надсилаються відповідними управліннями юстиції до Мін'юсту України протягом 10-ти календарних днів після їх проведення.
( Розділ V доповнено пунктом 5.14 згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 1804/5 від 05.07.2011 )
VI. Права, обов'язки та відповідальність керівника та членів робочої групи
6.1. Керівник, члени робочої групи при проведенні перевірки мають право:
мати доступ до документів та інших матеріалів, необхідних для проведення перевірки;
вимагати для перевірки необхідні документи та іншу інформацію у зв'язку з реалізацією своїх повноважень;
вимагати в межах своєї компетенції у суб'єкта, посадових осіб суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу надання письмових пояснень;
у разі якщо є дані, які свідчать про наявність реальної загрози життю, здоров'ю або майну членів робочої групи, звертатися до правоохоронних органів для вжиття спеціальних заходів для забезпечення безпеки;
у разі недопуску до проведення перевірки, застосування щодо членів робочої групи насильства звертатися до органів внутрішніх справ для вжиття заходів відповідно до законодавства;
узгоджувати із суб'єктом, керівництвом суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (або особами, що виконують їх обов'язки) організаційні питання щодо проведення перевірки.
6.2. Керівник, члени робочої групи при проведенні перевірки зобов'язані:
вручити суб'єкту, керівнику суб'єкта (чи особі, яка виконує його обов'язки) в приміщенні суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу або в приміщенні Мін'юсту України (управління юстиції) копію Посвідчення. У разі відмови суб'єкта, представника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу поставити відмітку про отримання копії Посвідчення керівник робочої групи робить відповідний запис та засвідчує це власним підписом;
повідомити (усно) суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (особу, яка виконує його обов'язки) про права, обов'язки та повноваження членів робочої групи, причину та мету перевірки, про права, обов'язки та відповідальність суб'єкта та посадових осіб суб'єкта;
визначити перелік необхідних для перевірки документів та терміни їх надання;
у випадках, передбачених пунктом 6.3 цього розділу, скласти Акт про відмову суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу від проведення перевірки (додаток 7);
узгодити інші організаційні питання щодо проведення перевірки.
6.3. Акт про відмову суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу від проведення перевірки складається у разі:
а) недопуску робочої групи до приміщень суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу;
б) відмови суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (осіб, які виконують їх обов'язки) поставити на першому примірнику Посвідчення підпис та/або зазначити прізвище, ініціали, посаду особи та дату отримання нею другого примірника Посвідчення;
в) відмови суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (осіб, які виконують їх обов'язки) повернути перший примірник Посвідчення;
г) відмови (ухилення) суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (осіб, які виконують їх обов'язки) у наданні документів, необхідних для проведення перевірки.
6.4. У разі відсутності суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу за місцезнаходженням, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця, складається Акт про відсутність суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу за місцезнаходженням (додаток 8).
6.5. У разі відмови суб'єкта, керівника суб'єкта (особи, яка виконує його обов'язки) на усний запит членів робочої групи надати документи чи належним чином засвідчені копії документів (витяги з документів) керівник робочої групи вручає суб'єкту, керівнику суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (особі, яка виконує його обов'язки) запит про надання документів, необхідних для проведення перевірки, із зазначенням часу та дати надання необхідних документів.
VII. Права, обов'язки та відповідальність суб'єкта, посадових осіб суб'єкта
7.1. Суб'єкт, посадові особи суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу під час проведення перевірки мають право отримувати від робочої групи інформацію про порядок та план проведення перевірки, права та обов'язки робочої групи та посадових осіб суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу.
7.2. Суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ та його посадові особи під час проведення перевірки зобов'язані:
допустити робочу групу до приміщень, у яких суб'єкт та/або його відокремлений підрозділ здійснює свою діяльність;
підтвердити повноваження суб'єкта, керівника суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу (або осіб, які виконують їх обов'язки) відповідними документами;
поставити на Посвідченні підпис із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та дати отримання копії Посвідчення, повернути Посвідчення керівнику робочої групи;
надавати членам робочої групи документи, копії документів, витяги з документів, необхідних для проведення перевірки;
надавати письмові пояснення керівнику робочої групи;
підписати та скріпити печаткою суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу паперову копію електронного документа або підписати Акт огляду електронного документа.
7.3. Суб'єкт, керівник суб'єкта та/або його відокремлений підрозділ (особи, які виконують їх обов'язки) може оскаржити дії членів робочої групи Міністру юстиції України (начальнику відповідного управління юстиції).
Директор Департаменту нотаріату, фінансового моніторингу юридичних послуг та реєстрації адвокатських об'єднань | К.І.Чижмарь |
Додаток 1
до Порядку проведення
перевірок Міністерством
юстиції України суб'єктів
первинного фінансового
моніторингу
ПОСВІДЧЕННЯ N ________ від ________________
на право проведення (планової/позапланової) перевірки
__________________________________________________
(найменування органу державного фінансового моніторингу)
Я, _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
на підставі пункту 1 частини другої статті 14 Закону України "Про
запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" та
__________________________________________________________________
(реквізити наказу)
ДОРУЧАЮ: _______________________________________;
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
_______________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
провести планову/позапланову перевірку дотримання вимог
законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню
тероризму.
Суб'єкт перевірки: __________________________________________
__________________________________________________________________
На підставі цього посвідчення зазначені посадові особи
Мін'юсту України (управління юстиції) мають право:
мати доступ до документів та інших матеріалів, необхідних для
проведення перевірки;
вимагати для перевірки необхідні документи та іншу інформацію
у зв'язку з реалізацією своїх повноважень;
вимагати в межах своєї компетенції у суб'єкта, посадових осіб
суб'єкта та/або його відокремленого підрозділу надання письмових
................Перейти до повного тексту