1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.05.2012 № 779/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 травня 2012 р.
за № 833/21145
Про затвердження Положення про Центральну експертно-перевірну комісію Державної архівної служби України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 885/5 від 15.05.2013 № 692/5 від 25.04.2014 № 2163/5 від 02.11.2015 № 1594/5 від 06.05.2020 № 1641/5 від 27.04.2022 )
Відповідно до статті 6 Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", пункту 9 Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Центральну експертно-перевірну комісію Державної архівної служби України, що додається.
2. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр

О. Лавринович
ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови Державної
архівної служби України



М.В. Воронін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
24.05.2012 № 779/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 травня 2012 р.
за № 833/21145
ПОЛОЖЕННЯ
про Центральну експертно-перевірну комісію Державної архівної служби України
1. Відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004, Державна архівна служба України (далі - Укрдержархів) утворює Центральну експертно-перевірну комісію (далі - ЦЕПК) для розгляду науково-методичних питань, пов’язаних з експертизою цінності документів, внесенням їх до Національного архівного фонду (далі - НАФ) або вилученням документів з нього, визначенням у складі НАФ унікальних документів, здійсненням науково-методичного керівництва діяльністю експертно-перевірних комісій центральних та галузевих державних архівів, Національної академії наук, державного архіву Автономної Республіки Крим, державних архівів областей, міст Києва і Севастополя; експертних комісій архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, об'єднань громадян, релігійних організацій; фондово-закупівельних комісій музеїв та експертно-оцінних комісій бібліотек, що перебувають у державній чи комунальній власності (далі - комісії з проведення експертизи цінності документів).
2. ЦЕПК є постійно діючим органом Укрдержархіву.
3. У своїй діяльності ЦЕПК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 692/5 від 25.04.2014 )
4. До складу ЦЕПК, який затверджується Головою Укрдержархіву, входять: голова - заступник Голови Укрдержархіву відповідно до розподілу функціональних обов’язків, заступник голови - керівник самостійного структурного підрозділу, який забезпечує організацію роботи ЦЕПК, секретар та члени ЦЕПК - фахівці Укрдержархіву, фахівці з архівної справи, представники наукових установ і творчої громадськості, інші фахівці.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1594/5 від 06.05.2020 )
5. Голова керує діяльністю ЦЕПК і відповідає за виконання покладених на неї завдань.
За рішенням голови запрошуються на засідання ЦЕПК і залучаються до підготовки окремих питань фахівці архівних установ та інших юридичних осіб за погодженням з їх керівниками.
6. Секретар за рішенням голови забезпечує скликання засідань ЦЕПК, складає протоколи, доводить до відома зацікавлених осіб рішення ЦЕПК, здійснює облік і звітність про її роботу, оформлює документацію ЦЕПК і забезпечує її збереженість.
Секретар ЦЕПК складає протокол не пізніше 10 робочих днів після проведення засідання.
( Пункт 6 доповнено новим абзацом другим згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2163/5 від 02.11.2015 )
Секретар здійснює контроль за своєчасністю подання документів від комісій з проведення експертизи цінності документів на розгляд ЦЕПК та повертає державним архівам, юридичним особам неналежним чином підготовлені документи.
Проекти документів подаються на розгляд ЦЕПК у паперовій формі у двох примірниках, а також в електронній формі, разом із супровідним листом.
( Пункт 6 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1594/5 від 06.05.2020 )
Анотовані переліки унікальних документів НАФ; акти про вилучення документів з НАФ, про невиправні пошкодження документів НАФ подаються у трьох примірниках.
( Пункт 6 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1594/5 від 06.05.2020 )
Галузеві переліки видів документів із зазначенням строків їх зберігання; типові, примірні номенклатури справ; типові інструкції з діловодства подаються на розгляд ЦЕПК разом із витягом з протоколу засідання комісії з проведення експертизи цінності документів.
( Пункт 6 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1594/5 від 06.05.2020 )
Секретар ЦЕПК перевіряє наявність документів і їх комплектність, правильність оформлення. У разі виявлення нестачі необхідної кількості примірників документів і неналежним чином оформлених, без виписок з протоколів комісії з проведення експертизи цінності документів, секретар ЦЕПК протягом 3 робочих днів інформує про це державний архів, юридичну особу, яка подала документи на розгляд ЦЕПК. Якщо протягом 7 робочих днів юридична особа не подає до Укрдержархіву необхідні та правильно оформлені документи, секретар ЦЕПК готує лист з відмовою в розгляді документів на засіданні ЦЕПК.

................
Перейти до повного тексту