1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 133/2142/13/372 від 12.11.99 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
23 листопада 1999 р.
за N 811/4104
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 200/1047/180 від 26.06.2007 )
Про затвердження Положення про порядок подання пропозицій щодо внесення змін до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації
З метою єдиного методологічного підходу, спрощення процедури внесення змін і доповнень до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, затвердженого Законом України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 23.08.99 N 18697/1
НАКАЗУЄМО:
Затвердити Положення про порядок подання пропозицій щодо внесення змін до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (додається).
Міністр економіки України
Голова Фонду державного
майна України
Голова Антимонопольного
комітету України
Голова Державного комітету
статистики України
В.В.Роговий

О.М.Бондар

О.Л.Завада

О.Г.Осауленко
Затверджено
Наказ Міністерства економіки,
Фонду державного майна,
Антимонопольного комітету і
Державного комітету статистики
12.11.99 N 133/2142/13/372
Положення про порядок подання пропозицій щодо внесення змін до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації
1. Це Положення визначає порядок подання органами, уповноваженими управляти державним майном, пропозицій щодо внесення змін до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, та Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані (далі - Переліки), затвердженого Законом України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації".
2. Внесення змін до Переліків затверджується Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України шляхом прийняття закону.
3. Пропозиції щодо включення об'єкта до Переліків подаються лише на ті підприємства й організації чи їх структурні підрозділи, які за визначеними законодавством ознаками виробництва чи господарської діяльності відносяться до таких, приватизація яких заборонена, але з назви їх це не випливає.
Пропозиції щодо виключення об'єкта із Переліків подаються на ті підприємства, щодо яких держава не в змозі здійснювати фінансову підтримку в будь-якій формі, на підприємства, які в результаті переорієнтації основного виробництва втратили ознаки, за якими вони раніше були включені до Переліку, а також підприємства, для яких створилися передумови більш ефективної фінансово-господарської діяльності у статусі недержавних (у разі потреби з відповідним внесенням законопроектів).
4. Пропозиції стосовно змін і доповнень до Переліків (включення, виключення) подаються органами, уповноваженими управляти державним майном, до Міністерства економіки, Фонду державного майна і Антимонопольного комітету з відповідним обгрунтуванням щодо кожного об'єкта окремо.
5. До пропозицій додається характеристика об'єкта, звіряння реквізитів якого (ідентифікаційний код, назва, місцезнаходження, код виду діяльності тощо) здійснив на базі Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Держкомстат за поданням міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади, та показники роботи цього об'єкта за формою (додаток 1).
Економічні показники в додатку 1 заповнює і несе відповідальність за їх достовірність орган, уповноважений управляти державним майном, якому підпорядкований об'єкт.
6. У пропозиціях викладаються основні аргументи, на підставі яких пропонується включити об'єкт до Переліку: відповідність профілю основної діяльності підприємства пріоритетному розвитку галузі ( на основі галузевих програм або приведених економічних досліджень); причини, які обумовлюють необхідність збереження державного контролю за діяльністю підприємства і не можуть бути забезпечені через залишення у державній власності контрольного або блокувального пакета акцій. У разі потреби технічного переозброєння виробництва подаються розрахунки щодо виділення потрібних коштів із державного бюджету.
У пропозиціях подається інформація (за формою - додаток 2) про наявність або відсутність у складі підприємств, які пропонується включити до Переліків, - структурних підрозділів, які не мають тісного технологічного зв'язку з основним виробництвом і можуть бути виділені в самостійні підприємства, відокремлені та приватизовані.

................
Перейти до повного тексту