1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Інструкція


УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ОБ'ЄДНАНЬ, ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ
ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
N 20 від 27.08.2000


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 листопада 2000 р.
за N 810/5031
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського союзу
об'єднань, підприємств і
організацій побутового
обслуговування населення
27 серпня 2000 р. N 20
( z0803-00 )
Інструкція щодо надання послуг з прання білизни
1. Загальні положення
1.1. Приймання, оформлення, виконання та видача замовлень з прання білизни здійснюються відповідно до вимог Правил побутового обслуговування населення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.99 N 974 "Про внесення змін до Правил побутового обслуговування населення", та цієї Інструкції.
1.2. Приймання, оформлення та виконання замовлень проводяться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, має бути оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому згідно з вимогами Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.95 N 674 "Про затвердження Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню".
1.3. На робочому місці приймальника замовлень повинна бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.
У разі обслуговування замовника вдома працівник виконавця повинен мати посвідчення (картку), у якому зазначені його прізвище, ім'я та по батькові, а також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає послуги.
1.4. Підприємства і фізичні особи (виконавці) повинні забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг).
2. Особливості приймання та оформлення замовлення
2.1. Замовлення оформлюється договором (квитанцією).
2.2. У приміщенні, де проводяться приймання та видача замовлень, на видному та доступному місці повинна бути розміщена інформація, яка повинна містити перелік допустимих прихованих дефектів після прання білизни згідно з діючими стандартами, а також відомості про встановлені ступені зносу виробів та їх характеристики.
У разі надання послуги поза межами приміщення виконавець повинен ознайомити замовника з цією інформацією.
2.3. Під час приймання замовлення приймальник повинен:
оглянути кожний виріб у присутності замовника з метою визначення можливості його обробки в умовах підприємства, установлення ступеня зносу, виявлення дефектів (плям), які неможливо усунути, тощо;
попередити замовника про можливе проявлення після обробки прихованих дефектів.
2.4. Вартість прийнятих виробів установлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом із відсотком зносу в договорі (квитанції).
При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробів, відсотку зносу, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки тощо.
2.5. Для виробів, що приймаються в обробку, установлюються чотири ступені зносу - 20, 40, 60 та 80 відсотків:
знос 20 відсотків - білизна, що не піддавалася пранню, не має дефектів при виготовленні, пошкоджень волокон та забарвлення, але була в ужитку;
знос 40 відсотків - білизна, що була в ужитку і піддавалася пранню, але не має плям, пошкоджень волокон та забарвлення;
знос 60 відсотків - білизна прана, має плями і незначні пошкодження від механічного впливу, а також припали;
знос 80 відсотків - білизна стара, має припали, пориви і плями.

................
Перейти до повного тексту