1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ОХОРОНИ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.09.2002 N 42
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 жовтня 2002 р.
за N 809/7097
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Управління державної охорони N 864 від 05.10.2023 )
Про затвердження Інструкції про порядок розгляду пропозицій, заяв, скарг і прийняття за ними рішень в Управлінні державної охорони України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Управління державної охорони N 657 від 10.10.2013 )
У відповідності до вимог Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 13.08.2002 N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок розгляду пропозицій, заяв, скарг і прийняття за ними рішень в Управлінні державної охорони України, що додається.
2. Заступникам начальника Управління, начальникам самостійних підрозділів Управління:
2.1. Забезпечити виконання особовим складом Закону України "Про звернення громадян" та вивчення положень цієї Інструкції.
2.2. Вжити необхідних заходів до поліпшення роботи зі зверненнями громадян.
2.3. Щокварталу аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та вносити конкретні пропозиції щодо її поліпшення.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника Управління державної охорони України.
4. З наказом ознайомити керівний та особовий склад Управління в частині, що його стосується.
Начальник Управління генерал-лейтенант В.Строгий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Управління
державної охорони України
18.09.2002 N 42
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 жовтня 2002 р.
за N 809/7097
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян і прийняття за ними рішень в Управлінні державної охорони України
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена згідно із Законом України "Про звернення громадян".
( Пункт 1.1 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Управління державної охорони N 657 від 10.10.2013 )
1.2. Заступники начальника Управління державної охорони України (далі - Управління), начальники самостійних підрозділів несуть персональну відповідальність за розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг (далі - звернення) громадян та результати вирішення порушених у них питань.
1.3. Письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніше десяти днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 Закону України "Про звернення громадян". Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
1.4. Звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», розглядаються першими Начальником Управління або його заступниками особисто.
( Главу 1 доповнено пунктом 1.4 згідно з Наказом Управління державної охорони N 657 від 10.10.2013 )
1.5. З метою своєчасного розгляду звернень, з якими громадяни безпосередньо звертаються, в Управлінні функціонує приймальня громадян, порядок роботи якої визначається Начальником Управління.
1.6. Інформація, що міститься у зверненнях громадян та стосується службової діяльності Управління, використовується для вдосконалення діяльності підрозділів Управління.

................
Перейти до повного тексту