- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Інструкція
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ОБ'ЄДНАНЬ, ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ
ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
N 20 від 27.08.2000 | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 листопада 2000 р. за N 807/5028 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського союзу
об'єднань, підприємств і
організацій побутового
обслуговування населення
27 серпня 2000 р. N 20
( z0803-00 )
Інструкція щодо надання послуг з ремонту і пошиття взуття
1. Загальні положення
1.1. Приймання, оформлення, виконання та видавання замовлень з ремонту і пошиття взуття здійснюються відповідно до вимог Правил побутового обслуговування населення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.99
N 974 "Про внесення змін до Правил побутового обслуговування населення", та цієї Інструкції.
1.2. Приймання, оформлення та виконання замовлень проводиться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, має бути оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому згідно з вимогами Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.95
N 674 "Про затвердження Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню".
1.3. На робочому місці приймальника замовлень повинна бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.
1.4. Підприємства і фізичні особи (виконавці) повинні забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг).
2. Особливості приймання та оформлення замовлення
2.1. Замовлення оформлюється договором (квитанцією). Приймальник під час приймання замовлення на пошиття взуття повинен надати замовнику професійну консультацію і узгодити з ним модель (ескіз) взуття, розмір, форму колодки, матеріали, фурнітуру і т.ін., що підтверджується підписом замовника.
2.2. Замовлення на пошиття взуття можуть оформлюватися як за зразками-моделями, затвердженими в установленому порядку, так і за індивідуальними замовленнями.
2.3. У ремонт приймається взуття тільки в чистому вигляді.
2.4. Приймальник під час оформлення замовлення на ремонт взуття визначає відсоток його зносу за наявності вад згідно з таблицею.
Відсоток зносу взуття погоджується із замовником.
2.5. Вартість прийнятого в ремонт взуття встановлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом з відсотком зносу в договорі (квитанції).
Оцінка взуття може не проводитися у разі виконання ремонту в присутності замовника.
2.6. Послуги надаються відповідно до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання послуги або після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення).
2.7. При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій замовнику видається касовий чек касиром (якщо є центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і свій власний код.
Разом з чеком замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції).
2.8. При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видається квитанція за формами N ПО-В-1 (виготовлення), N ПО-Р-1 (ремонт) та N ПО-Д-2 (ремонт у присутності замовника), затвердженими наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 29.09.95
N 8 "Про затвердження форм документів суворої звітності та Інструкцій щодо їх використання", зареєстрованим Міністерством юстиції України 25.10.95 за N 389/925.
3. Порядок виконання послуги
3.1. Пошиття взуття може виконуватися як з матеріалів виконавця, так і з матеріалів замовника.
3.2. Надання послуги повинно проводитися відповідно до замовлення, діючих стандартів (перелік додається) та технологічних процесів (інструкцій), затверджених в установленому порядку.
Терміни виконання замовлення узгоджуються із замовником і позначаються у договорі (квитанції).
4. Порядок видавання замовлення
4.1. Приймальник одночасно з видаванням замовлення повинен видати замовнику гарантійний документ, у якому зазначається дата видавання замовлення.
................Перейти до повного тексту