- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 червня 2017 р.
за № 761/30629
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства
№ 876 від 08.11.2022 )
Про затвердження Порядку роботи "гарячої лінії" Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та
продовольства
№ 66 від 19.02.2019 )
Відповідно до частини п’ятої
статті 5 Закону України "Про звернення громадян",статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1119 (із змінами), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи "гарячої лінії" Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що додається.
2. Департаменту землеробства та технічної політики в АПК забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра М. Мартинюка.
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Голови Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру |
Л.М. Шемелинець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
23.05.2017 № 260
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 червня 2017 р.
за № 761/30629
ПОРЯДОК
роботи "гарячої лінії" Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації роботи "гарячої лінії" Держгеокадастру.
3. Відповідальні особи:
1) приймають звернення громадян, які надходять у режимі реального часу, за допомогою багатоканальної телефонної лінії у приміщенні Держгеокадастру за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3, щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 20.00, за номером телефону 0-800-300-808;
2) розглядають звернення громадян по суті та надають усні обґрунтовані роз’яснення норм законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів;
3) для надання детального роз’яснення щодо порушених громадянами питань можуть надсилати звернення на розгляд структурним підрозділам Держгеокадастру та його територіальним органам, державним підприємствам, що належать до сфери його управління, відповідно до компетенції;
4) проводять аналіз змісту звернень громадян;
5) здійснюють моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян;
6) організовують інформування громадськості про роботу "гарячої лінії" через офіційний веб-сайт Держгеокадастру.
4. Відповідальні особи під час виконання покладених на них завдань взаємодіють із структурними підрозділами Держгеокадастру та його територіальними органами, державними підприємствами, що належать до сфери його управління.
5. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання, які викладені громадянином за допомогою засобів телефонного зв’язку через "гарячу лінію" Держгеокадастру, неможливо, звернення розглядається відповідно до
Закону України "Про звернення громадян".
................Перейти до повного тексту