1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Порядок


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
15.06.2007 N 179
( z0730-07 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2007 р.
за N 731/13998
ПОРЯДОК
надання службових карток співробітникам представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності, зареєстрованих Міністерством економіки України
1. Зазначений Порядок регламентує питання оформлення службових карток співробітникам представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності, зареєстрованих в Україні.
2. Для отримання службових карток (додаток) представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності подають до Міністерства економіки України такі документи:
заяву на офіційному бланку представництва іноземного суб'єкта господарської діяльності за підписом керівника та засвідчену печаткою;
копію свідоцтва про реєстрацію представництва в Україні;
список іноземних співробітників представництва із зазначенням строків перебування в Україні, підписаний керівником представництва, дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.
3. Службові картки видаються іноземним співробітникам представництв терміном до трьох років.
4. Співробітникам представництв, що є громадянами України, службові картки не видаються.
5. Службові картки є документами суворої звітності та мають порядковий номер.
6. Службові картки підписуються начальником відділу по роботі з торговельно-економічними місіями та іноземними представництвами.
7. Оформлення службових карток здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту подання всіх необхідних документів.
8. Службова картка повертається за місцем видачі після припинення повноважень її власника.
Начальник відділу по роботі
з торговельно-економічними
місіями та іноземними
представництвами



А.Хандін
Додаток
до Порядку надання службових
карток співробітникам
представництв іноземних

................
Перейти до повного тексту