1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.04.2012 № 207
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 травня 2012 р.
за № 730/21043
Про затвердження Змін до Правил видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні
Відповідно до Положення про Міністерство інфраструктури України , затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, та з метою приведення нормативно-правових актів, що регулюють діяльність цивільної авіації України, у відповідність до стандартів Європейського Союзу та вимог Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні , затверджених наказом Міністерства транспорту України від 07 грудня 1998 року № 486, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 грудня 1998 року за № 833/3273, що додаються.
2. Державній авіаційній службі України забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Доведення цього наказу до відома всіх зацікавлених установ, підприємств, організацій та авіаційних навчальних закладів.
2.3. Оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.
Віце-прем’єр-міністр України -
Міністр інфраструктури України
Б.В. Колесніков
ПОГОДЖЕНО:
Голова Професійної спілки
авіапрацівників України
І.Д. Звінник
Перший заступник Міністра освіти і науки,
молоді та спорту України
Є.М. Суліма
Заступник Міністра соціальної політики України -
керівник апарату
В. Коломієць
Заступник Міністра економічного розвитку
і торгівлі України - керівник апарату
В.П. Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
10.04.2012 № 207
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 травня 2012 р.
за № 730/21043
ЗМІНИ
до Правил видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні ( z0833-98 )
1. У розділі 2:
1.1. У пункті 2.1:
доповнити пункт після підпункту 2.1.1 новим підпунктом 2.1.2 такого змісту:
"2.1.2. Автожир - літальний апарат, важчий за повітря, що підтримується в польоті за рахунок взаємодії повітря з одним або декількома несучими гвинтами, які вільно обертаються навколо осей, що перебувають приблизно у вертикальному положенні.".
У зв’язку з цим підпункти 2.1.2-2.1.50 вважати відповідно підпунктами 2.1.3-2.1.51;
підпункт 2.1.33 викласти в такій редакції:
"2.1.33. Тип повітряного судна - всі повітряні судна такого самого основного проектування, включаючи всі модифікації, крім модифікацій, які виникають в результаті зміни в обслуговуванні, в льотних характеристиках або у доповненні льотного екіпажу".
1.2. Пункт 2.2 доповнити після абзацу п’ятнадцятого новим абзацом шістнадцятим такого змісту:
"ЗПМ - злітно-посадковий майданчик.".
У зв’язку з цим абзаци шістнадцятий - п’ятдесятий вважати відповідно абзацами сімнадцятим - п’ятдесят першим.
2. У розділі 4:
2.1. У пункті 4.5 слово "професійну" виключити.
2.2. У пункті 4.22:
абзац другий викласти в такій редакції:
"Строк дії медичного сертифіката встановлюється Спільними Авіаційними Вимогами JAR-FCL 1, 2, 3, 4 "Видача свідоцтв льотному екіпажу", які застосовуються в цивільній авіації України згідно з наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 27 березня 2006 року № 223 "Про застосування в цивільній авіації України Спільних Авіаційних Вимог JAR-FCL 1, 2, 3, 4 "Видача свідоцтв льотному екіпажу" , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2006 року № 426/12300.";
абзац третій викласти в такій редакції:
"Строк дії офіційного медичного висновку (для здійснення аматорської діяльності) встановлюється з дати його видачі і не перевищує 24 місяці.";
абзаци четвертий - п’ятнадцятий виключити.
2.3. У пункті 4.25 слова "стає недійсним" замінити словами "не є дійсним".
3. У розділі 5:
3.1. Підпункти 5.1.2.1, 5.1.2.2, 5.1.2.3 підпункту 5.1.2 пункту 5.1 викласти в такій редакції:
"5.1.2.1. Рейтинги про клас.
а) рейтинги про клас встановлюються для таких однопілотних ПС, для яких не вимагається рейтинг про тип:
всіх однодвигунних поршневих літаків (земля);
всіх однодвигунних поршневих літаків (море);
всіх планерів;
всіх мотопланерів;
однодвигунних турбогвинтових літаків кожного виробника або розробника (земля);
всіх багатодвигунних поршневих літаків (земля);
всіх багатодвигунних поршневих літаків (море);
всіх поршневих автожирів;
всіх мотодельтапланів (земля);
всіх мотодельтапланів (море);
всіх мотопарапланів;
всіх вільних аеростатів.
б) для переходу на інший тип чи модифікацію ПС, для яких не вимагається рейтинг про тип, в рамках одного рейтингу класу необхідна льотна ознайомлювальна підготовка з питань відмінностей.
5.1.2.2. Рейтинги про тип ПС установлюються для кожного типу ПС, клас яких не зазначено в підпункті 5.1.2.1 підпункту 5.1.2 пункту 5.1 цього розділу:
кожного типу багатопілотного літака;
кожного типу однопілотного багатодвигунного літака, оснащеного турбогвинтовим або турбореактивним двигуном;
кожного типу однопілотного однодвигунного літака, оснащеного турбореактивним двигуном;
кожного типу вертольотів.
5.1.2.3. Рейтинги про клас або про клас і тип ПС заносяться в додаткову тимчасову частину свідоцтва. У додаткову частину свідоцтва не може бути внесено більше ніж два рейтинги про допуск до польотів на відповідних типах ПС в різних класах.".
3.2. У пункті 5.2:
у підпункті 5.2.1.1 підпункту 5.2.1 слова та цифру "та 6 місяців" виключити;

................
Перейти до повного тексту