1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.04.2016 № 455
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 травня 2016 р.
за № 718/28848
Про затвердження Змін до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України
Відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" та постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 48 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 19 березня 2012 року № 370, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2012 року за № 502/20815, що додаються.
2. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Романюк Ю.П.) забезпечити в установленому порядку:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів України Макеєву О.Л.
Міністр О. Данилюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
22.04.2016 № 455
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 травня 2016 р.
за № 718/28848
ЗМІНИ
до Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України ( z0502-12 )
1. Пункт 1.4 розділу І викласти в такій редакції:
"1.4. Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені у Держфінмоніторингу телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається до Держфінмоніторингу особисто чи через уповноважену громадянином особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

................
Перейти до повного тексту