- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 квітня 2013 р.
за № 699/23231
Про затвердження Порядку функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах
Відповідно до підпункту 64 пункту 4
Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 446, та з метою підвищення ефективності зворотного зв’язку Державної фінансової інспекції України та її територіальних органів з громадськістю
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах, що додається.
2. Департаменту координації та спрямування Міністром роботи центральних органів виконавчої влади Міністерства фінансів України (Дусяк С.П.) спільно з Департаментом організаційної роботи Державної фінансової інспекції України (Чорнуцький С.П.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра фінансів України Мярковського А.І. та першого заступника Голови Державної фінансової інспекції України Костюшка В.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
10.04.2013 № 469
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 квітня 2013 р.
за № 699/23231
ПОРЯДОК
функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції України та її територіальних органах
2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Державної фінансової інспекції України (далі - Держфінінспекція) та її територіальних органів - державних фінансових інспекцій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державних фінансових інспекцій у районах, містах та міжрайонних, об’єднаних в районах та містах державних фінансових інспекцій (далі - органи Держфінінспекції) при отриманні, обліку та опрацюванні інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі - заявник) за телефоном довіри (далі - повідомлення).
3. Основними завданнями функціонування телефону довіри є:
надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції;
забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держфінінспекції;
................Перейти до повного тексту