1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2012 № 45
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 квітня 2012 р.
за № 699/21012
( Наказ скасовано на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 75 від 12.04.2016 )
Про затвердження Типового положення про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI "Про державну службу"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату, що додається.
2. Управлінню методичного забезпечення діяльності кадрових служб Нацдержслужби України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня набрання чинності Законом України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI "Про державну службу".
Голова Нацдержслужби В. Толкованов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України
з питань державної служби
05.03.2012 № 45
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 квітня 2012 р.
за № 699/21012
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату
І. Загальні положення
1.1. У державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апаратах (далі - органи державної влади) залежно від чисельності працівників апарату, підпорядкованих територіальних органів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери їх управління, а також від обсягу, характеру та складності управління персоналом утворюється відповідний окремий структурний підрозділ - департамент, управління, відділ, сектор або вводиться посада спеціаліста з цих питань (далі - служба персоналу).
Посада спеціаліста з питань управління персоналом вводиться до штатного розпису органу державної влади з розрахунку до 35 осіб на одного спеціаліста служби персоналу.
У разі наявності територіальних органів, підпорядкованих органів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління органу державної влади (далі - підпорядковані організації), чисельність служби персоналу збільшується залежно від кількості персоналу, супроводження проходження служби якого здійснюється службою персоналу (з розрахунку до 50 осіб на одного спеціаліста служби персоналу).
1.2. Служба персоналу підпорядковується безпосередньо керівнику державної служби в органі державної влади (керівнику апарату), а у разі відсутності посади керівника апарату - керівнику органу державної влади.
1.3. У своїй діяльності служба персоналу керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Типовим положенням, іншими нормативно-правовими актами та актами органу державної влади.
1.4. Положення про службу персоналу органу державної влади розробляється на основі цього Типового положення та затверджується керівником цього органу.
1.5. Служба персоналу має свою печатку.
ІІ. Основні завдання, функції та права
2.1. Основними завданнями служби персоналу є:
2.1.1 забезпечення здійснення керівником державної служби в органі державної влади своїх повноважень;
2.1.2 забезпечення реалізації державної політики у сфері державної служби з питань управління персоналом органу державної влади;
2.1.3 добір персоналу органу державної влади;
2.1.4 організація заходів з підвищення рівня професійної компетентності персоналу органу державної влади;
2.1.5 організаційно-методичне забезпечення управління персоналом в органі державної влади;
2.1.6 спрямування, координація, організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у підпорядкованих організаціях;
2.1.7 документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
2.2. Служба персоналу відповідно до покладених на неї завдань:
2.2.1 вивчає поточну та перспективну потребу в персоналі та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби в органі державної влади;
2.2.2 планує роботу з персоналом в органі державної влади;
2.2.3 здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби в органі державної влади з питань управління персоналом та вносить йому відповідні пропозиції щодо удосконалення роботи з персоналом;
2.2.4 здійснює організаційне забезпечення роботи галузевої (регіональної) ради по роботі з кадрами;
2.2.5 у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату органу державної влади та його штатного розпису;
2.2.6 надає методичну допомогу та контролює розроблення посадових інструкцій персоналу органу державної влади;
2.2.7 у межах компетенції розробляє та погоджує проекти нормативно-правових актів органу державної влади;
2.2.8 разом з іншими структурними підрозділами:
вивчає особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в органі державної влади, керівників підпорядкованих організацій;
планує переміщення по службі державних службовців органу державної влади з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби в органі державної влади;
розробляє вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V;
розробляє та у разі необхідності переглядяє профілі професійної компетентності державної служби в органі державної влади;
вносить за поданням структурних підрозділів пропозиції керівнику державної служби в органі державної влади щодо переміщення державних службовців;
здійснює організаційно-методичне забезпечення проведення конкурсу на заміщення посад груп ІІ, ІІІ, ІV і V в органі державної влади та відповідних посад у підпорядкованих організаціях, призначення на які здійснюються керівником органу державної влади;
здійснює 1 раз на 2 роки підготовку проекту програми іспиту (тестів) для проведення конкурсу на зайняття посад державної служби груп ІІ, ІІІ, ІV і V;
вивчає потреби та вносить керівнику державної служби в органі державної влади пропозиції щодо організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу органу державної влади та підпорядкованих організацій;

................
Перейти до повного тексту