1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.06.2022 № 2512/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 червня 2022 р.
за № 674/38010
Деякі питання організації роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану в умовах воєнного стану
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 5594/5 від 13.12.2022 )
Відповідно до пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою забезпечення наповнення Державного реєстру актів цивільного стану громадян в умовах воєнного стану, запровадженого Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX НАКАЗУЮ:
1. Начальникам Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро), Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків), Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) на постійній основі до відновлення підпорядкованим відділам державної реєстрації актів цивільного стану доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян забезпечити:
1) виготовлення підпорядкованими відділами державної реєстрації актів цивільного стану електронних копій (сканованих копій, фотокопій) актових записів цивільного стану, складених ними без використання Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад та переданих відповідному відділу державної реєстрації актів цивільного стану, не пізніше трьох робочих днів з дня їх складення (надходження);
( Підпункт 1 пункту 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 5594/5 від 13.12.2022 )
2) невідкладну передачу електронними засобами комунікації виготовлених відповідно до підпункту 1 цього пункту електронних копій (сканованих копій, фотокопій) актових записів цивільного стану:
відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Запорізькій області Управління державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) - щодо актових записів цивільного стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану у Запорізькій області;
Центральному відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - щодо актових записів цивільного стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївській області;
Центральному відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - щодо актових записів цивільного стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану у Донецькій, Луганській та Харківській областях;
відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Полтавській області Управління державної реєстрації Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) - щодо актових записів цивільного стану, складених органами державної реєстрації актів цивільного стану у Херсонській області;
( Підпункт 2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 5594/5 від 13.12.2022 )
3) не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації, визначеними у підпункті 2 цього пункту, внесення на підставі електронних копій (сканованих копій, фотокопій) актових записів цивільного стану, виготовлених відповідно до підпункту 1 цього пункту, відомостей, що в них містяться, до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
2. Установити, що:
1) електронні копії (скановані копії, фотокопії) актових записів цивільного стану, складених відділами державної реєстрації актів цивільного стану без використання Державного реєстру актів цивільного стану громадян, починаючи з 24 лютого 2022 року до набрання чинності цим наказом, виготовляються та передаються відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 1 цього наказу протягом п'яти робочих днів з дня набрання чинності цим наказом, а внесення на підставі таких електронних копій (сканованих копій, фотокопій) відомостей до Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється відповідно до підпункту 3 пункту 1 цього наказу протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня отримання електронних копій (сканованих копій, фотокопій) актових записів цивільного стану;

................
Перейти до повного тексту