1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.05.2021 № 258
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 травня 2021 р.
за № 662/36284
Про внесення змін до Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", абзацу третього підпункту 36 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460, з метою удосконалення державної тарифної політики у транспортній сфері
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 04 червня 2019 року № 415, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 липня 2019 року за № 761/33732, виклавши їх у новій редакції, що додається.
2. Директорату авіаційного транспорту (Кушпіль Д.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Відділу зовнішніх комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства інфраструктури України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Пункти 3, 4 Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України, затверджених цим наказом, діють до 01 листопада 2021 року.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр В. Криклій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
04 червня 2019 року № 415
(у редакції наказу
Міністерства інфраструктури
України
від 17 травня 2021 року № 258)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 травня 2021 р.
за № 662/36284
СТАВКИ
плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України
1. За послуги з аеронавігаційного обслуговування (далі - АНО) повітряних суден (далі - ПС) у повітряному просторі районів польотної інформації України (далі - ПП РПІ) на маршруті, а також на підході та в районі аеродрому, стягується плата за встановленими ставками.
2. Одиничні ставки плати встановлюються незалежно від національної належності ПС та форми власності експлуатанта.
3. Розмір плати за послуги з АНО на маршруті для польоту у ПП РПІ обчислюється за формулою
r = t x n,
де:
r - розмір плати за послуги з АНО на маршруті;
t - одинична ставка плати за послуги з АНО на маршруті;
n - кількість одиниць обслуговування такого польоту.
Для кожного конкретного польоту кількість одиниць обслуговування (n) визначається за формулою
n = d x p,
де:
d - коефіцієнт відстані для ПП РПІ;
p - ваговий коефіцієнт для відповідного ПС.
Коефіцієнт відстані для ПП РПІ (d) визначається діленням на 100 ортодромічної відстані в кілометрах між аеродромом вильоту в межах ПП РПІ або точкою входження в ПП РПІ та аеродромом першої посадки в межах ПП РПІ або точкою виходу з ПП РПІ.
Ортодромічна відстань, яка береться до розрахунку, зменшується на 20 кілометрів для кожного зльоту і для кожної посадки на території України.
Ваговий коефіцієнт для відповідного ПС (p), виражений числом із двома десятковими знаками після коми, визначається як квадратний корінь із частки від ділення на 50 максимальної сертифікованої злітної маси ПС (у метричних тоннах, з одним десятковим знаком після коми), зазначеної у Керівництві з льотної експлуатації ПС (AFM) або, за його відсутності, в іншому рівноцінному офіційному документі, за формулою
W
p = корінь з ---,
50
де:
W - максимальна сертифікована злітна маса ПС (далі - MTOW) у метричних тоннах, з одним десятковим знаком після коми, зазначена у Керівництві з льотної експлуатації ПС (AFM) або, за його відсутності, в іншому рівноцінному офіційному документі, в якому виробник відповідного ПС визначає MTOW.
Якщо MTOW даного ПС невідома, для розрахунку вагового коефіцієнта береться маса найважчого відомого ПС того самого типу.

................
Перейти до повного тексту