- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
(в редакції постанови правління
Пенсійного фонду України
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2016 р.
за № 634/28764
ПОРЯДОК
обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах
1. Цей Порядок визначає механізм обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень (далі - посвідчення) в Пенсійному фонді України (далі - Фонд) та територіальних органах Фонду.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 року
№ 497 "Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду" та пункту 4.9 розділу ІV Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" , затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року № 13-1), документом, який підтверджує призначення громадянину пенсії, є пенсійне посвідчення.
3. Виготовлення посвідчень Фондом забезпечується у місячний строк на підставі таких відомостей:
1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
2) прізвища, ім'я та по батькові;
3) дати народження;
4) статі;
5) номера особового рахунку;
6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;
7) у разі призначення пенсії по інвалідності - групи, причини інвалідності (із зазначенням у відповідних випадках нозологічних форм захворювань);
8) терміну дії посвідчення.
Посвідчення виготовляється на ім'я особи, якій призначено пенсію. У разі якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, у посвідченні зазначаються прізвище, ім'я та по батькові батька (матері) або опікуна, піклувальника (законного представника).
Відомості про групу, причину інвалідності та строк, на який встановлено інвалідність, зазначаються в посвідченні незалежно від виду призначеної пенсіонеру пенсії.
Пенсіонерам, які мають інвалідність з вадами (ураженням, захворюванням) слуху, зору та опорно-рухового апарату, в посвідченні після виду пенсії здійснюється відповідний запис (наприклад: "інвалід II групи/загальне захворювання по зору").
4. Сформовані відомості щодо кожної особи, якій призначено пенсію, подаються управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також об'єднаними управліннями (далі - управління Фонду) до відповідних головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - головні управління Фонду) щотижня в електронній формі до 12-ї години понеділка тижня, наступного за тим, у якому ці відомості були зібрані.
Разом з відповідними відомостями подається електронна копія фотокартки особи, якій призначено пенсію.
5. Головні управління Фонду не пізніше 12-ї години вівторка тижня, у якому збиралися відомості, подають до Фонду зведені відомості в електронній формі разом з електронними копіями фотокарток.
6. Фонд на підставі відомостей, отриманих від територіальних управлінь, забезпечує виготовлення посвідчень.
Пенсіонерам, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, у посвідченні реєстраційний номер облікової картки платника податків не зазначається.
7. Для організації приймання і передавання посвідчень у Фонді, територіальних управліннях Фонду згідно з наказами керівників призначаються особи, відповідальні за приймання і передавання посвідчень (далі - відповідальні особи).
8. Виготовлені посвідчення відповідальна особа Фонду передає відповідним головним управлінням Фонду за актом приймання-передавання встановленої форми (додаток 1). Передавання посвідчень здійснюється не рідше ніж двічі на місяць.
9. У дводенний строк з моменту отримання посвідчень від Фонду відповідальні особи головних управлінь Фонду передають посвідчення відповідним управлінням Фонду за актом приймання-передавання встановленої форми.
10. Посвідчення видаються безкоштовно територіальними управліннями Фонду пенсіонерам або особам, що їх представляють.
Посвідчення видається особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, - батькам, опікуну (законному представнику), піклувальнику, представнику закладу, який здійснює опіку та піклування, при пред'явленні паспорта, відповідного посвідчення, свідоцтва про народження, рішення суду або інших документів, що посвідчують особу та підтверджують її статус (повноваження), під підпис у журналі обліку пенсійних посвідчень (додаток 2).
11. Посвідчення до їх передавання або видачі зберігаються у спеціально обладнаних сейфах або металевих шафах.
12. Посвідчення підлягає знищенню у випадку неточного запису, виявлення помилки, у випадку смерті особи, якій призначено пенсію, якщо пенсія призначена на підставі документів, що містять недостовірні відомості, та в інших випадках, передбачених законодавством.
................Перейти до повного тексту