16.04.2024 № 521 |
Міністр |
О. Лісовий |
ПОГОДЖЕНО: Міністр фінансів України Виконавчий директор Всеукраїнської Асоціації об’єднаних територіальних громад Виконавчий директор Асоціації міст України |
С. Марченко Т. Добрівський О. Слобожан |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету (ТПКВК МБ) |
Найменування | |
1010 | Надання дошкільної освіти | |
Мета: кожна дитина має доступ до якісної дошкільної освіти | ||
Завдання | Результативні показники | |
1 | 2 | 3 |
Забезпечити доступність і безоплатність дошкільної освіти, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами |
Показники затрат: кількість закладів дошкільної освіти, од.; кількість груп, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од.; робітників, од. Показники продукту: кількість місць, створених у закладах дошкільної освіти, од.; середньорічна кількість дітей (дівчат/хлопців) віком від 0 до 5 років, що відвідують заклади дошкільної освіти, осіб, з них кількість дітей (дівчат/хлопців) з особливими освітніми потребами, осіб; кількість дітей (дівчат/хлопців) віком від 5 до 6 (7) років, що відвідують заклади дошкільної освіти, осіб, з них кількість дітей (дівчат/хлопців) з особливими освітніми потребами, осіб. Показники ефективності: середні витрати на одну дитину, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток охоплення дітей (дівчат/хлопців) віком від 0 до 5 років дошкільною освітою, %; відсоток охоплення дітей (дівчат/хлопців) віком від 5 до 6 (7) років дошкільною освітою, %; відсоток закладів дошкільної освіти, в яких створено безбар’єрний доступ та умови для інклюзивного навчання, %; відсоток охоплення дітей (дівчат/хлопців) з особливими освітніми потребами дошкільною освітою, %. |
|
1020 | Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету | |
1021 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: кожен учень має рівний доступ до якісної шкільної освіти в безпечному, комфортному, інклюзивному та сучасному освітньому середовищі за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити утримання та розвиток освітнього середовища закладів освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов |
Показники затрат: кількість закладів (за рівнями освіти), од.; кількість класів (за рівнями освіти), од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середньорічна кількість вчителів (жінок/чоловіків), які пройшли підвищення кваліфікації, од.; кількість оснащених кабінетів у закладах освіти, од. Показники ефективності: середні витрати на одного учня (дівчини/хлопця), грн; середні витрати на утримання одного класу, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток охоплення дітей шкільного віку (дівчат/хлопців) загальною середньою освітою, %; кількість закладів освіти, що мають безпечне освітнє середовище (пожежна безпека, безбар’єрне середовище тощо), од.; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, %. |
|
1022 | Надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: створення умов для надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити рівні можливості для отримання повної загальної середньої освіти та реабілітаційних послуг дівчатами та хлопцями з особливими освітніми потребами з урахуванням напряму (профілю) захворювання |
Показники затрат: кількість закладів (за рівнями освіти та напрямами (профілями) од.; кількість класів, од. Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середньорічна кількість дітей пільгових категорій (хлопців/дівчат), осіб; кількість випускників усього, з них: випускники 9-10 класів (дівчат/хлопців), осіб; випускників 11-12 (13) класів, (дівчат/хлопців), осіб; кількість осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (дівчат/хлопців), яким буде виплачуватися одноразова грошова допомога при працевлаштуванні, осіб; кількість вихованців, що отримують одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя, осіб Показники ефективності: середні витрати на 1 вихованця (дівчину /хлопця), грн; середні витрати на одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя на 1 вихованця (дівчину/хлопця), грн; середні витрати на харчування 1 вихованця, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток дітей-випускників (дівчат/хлопців), які продовжать навчання: у спеціальних закладах для отримання повної загальної середньої освіти, %;у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, %; у закладах вищої освіти, %; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього періоду, %. |
|
1023 | Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: створення умов для здобуття якісної освіти в спеціалізованих закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити належні умови для здобуття освіти мистецького, спортивного, військового та наукового спрямування в закладах спеціалізованої освіти |
Показники затрат: кількість закладів (за рівнями освіти), од.; кількість класів (за рівнями освіти), од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середньорічна кількість випускників (дівчат/хлопців) за спрямуваннями, осіб; кількість осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (дівчат/хлопців), яким буде виплачуватися одноразова грошова допомога при працевлаштуванні, осіб; кількість вихованців, що отримують одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя, осіб Показники ефективності: середні витрати на одного учня (дівчину/хлопця), грн; середні витрати на одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя на 1 вихованця (дівчину/хлопця), грн; середні витрати на харчування 1 вихованця, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток учнів (дівчат/хлопців), охоплених спеціалізованою освітою, %; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього періоду, %. |
|
1024 | Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: забезпечення здобуття освіти в дитячих будинках за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, умови для проживання, різнобічного розвитку, виховання, здобуття певного рівня освіти, професійної орієнтації та підготовки |
Показники затрат: кількість закладів, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість вихованців (дівчат/хлопців), осіб. кількість осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (дівчат/хлопців), яким буде виплачуватися одноразова грошова допомога при працевлаштуванні, осіб. Показники ефективності: середні витрати на одного вихованця (дівчину/хлопця), грн. Показники якості: відсоток вихованців (дівчат/хлопців), які здобули базову середню освіту, %; відсоток вихованців (дівчат/хлопців), які здобули повну загальну середню освіту, % |
|
1025 | Надання загальної середньої освіти навчально-реабілітаційними центрами для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: забезпечення здобуття загальної середньої освіти в навчально-реабілітаційних центрах для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити здобуття дітьми з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, якісної освіти з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку |
Показники затрат: кількість закладів (за рівнями освіти та напрямами (профілями)), од.; кількість класів, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середньорічна кількість дітей пільгових категорій (хлопців/дівчат), осіб; кількість випускників (хлопців/дівчат), осіб; кількість осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (дівчат/хлопців), яким буде виплачуватися одноразова грошова допомога при працевлаштуванні, осіб. кількість вихованців, що отримують одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя, осіб Показники ефективності: середні витрати на одного вихованця (дівчину /хлопця), грн, з них: - на одяг, взуття, засоби гігієни, канцелярські товари і шкільне приладдя, грн; - на харчування, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток дітей-випускників (дівчат/хлопців), які продовжать навчання: - у спеціальних закладах для отримання повної загальної середньої освіти, %; - у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, %; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього періоду, %. |
|
1026 | Надання загальної середньої освіти міжшкільними ресурсними центрами за рахунок коштів місцевого бюджету | |
Мета: забезпечення якісного освітнього процесу в міжшкільних ресурсних центрах за рахунок коштів місцевого бюджету | ||
Завдання | Результативні показники | |
Здійснити ресурсне забезпечення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти та поглиблене вивчення окремих предметів інваріантної та варіативної складових освітніх програм |
Показники затрат: кількість центрів, од.; кількість пересувних лабораторій, од. Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; спеціалістів, од; робітників, од. Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; кількість годин педагогічного навантаження з предметів інваріантної складової навчального плану, переданих закладами освіти, год; кількість годин педагогічного навантаження з предметів варіативної складової навчального плану, переданих закладами освіти, год.; кількість днів відвідування, днів. Показники ефективності: середні витрати на одного учня (дівчину/хлопця), грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: відсоток учнів (дівчат/хлопців) закладів загальної середньої освіти, що вивчають окремі предмети в міжшкільних ресурсних центрах, % |
|
1030 | Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції | |
1031 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції | |
Мета: забезпечення доступності і безоплатності загальної середньої освіти в закладах загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити своєчасну оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції |
Показники затрат: Обсяг витрат, тис. грн; Кількість закладів; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середня наповнюваність класів учнями, осіб Показники ефективності: середні витрати на одного учня, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: зростання середньорічної заробітної плати педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, % до попереднього року; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, % |
|
1032 | Надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, за рахунок освітньої субвенції | |
Мета: створення умов для надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями за рахунок освітньої субвенції | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями за рахунок освітньої субвенції |
Показники затрат: Обсяг витрат, тис.грн; кількість закладів (за рівнями освіти), од; кількість класів, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середня наповнюваність класів учнями, осіб Показники ефективності: середній розмір заробітної плати розрахунковий, грн; середні витрати на одного учня, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: зростання середньорічної заробітної плати педагогічних працівників, % до попереднього року; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, % |
|
1033 | Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції | |
Мета: створення умов для здобуття якісної освіти в спеціалізованих закладах загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти, за рахунок освітньої субвенції |
Показники затрат: Обсяг витрат, тис.грн; кількість закладів (за рівнями освіти), од.; кількість класів, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; Показники продукту: середня наповнюваність класів учнями, осіб; середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; Показники ефективності: середній розмір заробітної плати розрахунковий, грн; середні витрати на одного учня, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: зростання середньорічної заробітної плати педагогічних працівників, % до попереднього року; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, % |
|
1034 | Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках за рахунок освітньої субвенції | |
Мета: забезпечення здобуття освіти в дитячих будинках за рахунок освітньої субвенції | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити своєчасну оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у дитячих будинках за рахунок освітньої субвенції |
Показники затрат: Обсяг витрат, тис.грн; Кількість закладів; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; Показники продукту: середня наповнюваність класів учнями, осіб; середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; Показники ефективності: середній розмір заробітної плати розрахунковий, грн; середні витрати на одного учня, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: зростання середньорічної заробітної плати педагогічних працівників, % до попереднього року; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, % |
|
1035 | Надання загальної середньої освіти навчально-реабілітаційними центрами для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, за рахунок освітньої субвенції | |
Мета: забезпечення здобуття загальної середньої освіти в навчально-реабілітаційних центрах для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку за рахунок освітньої субвенції | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити надання загальної середньої освіти навчально-реабілітаційними центрами за рахунок освітньої субвенції |
Показники затрат: Обсяг витрат, тис.грн; кількість закладів (за рівнями освіти),од.; кількість класів, од.; Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, од., у тому числі: педагогічного персоналу (крім адмінперсоналу), од.; адмінперсоналу (за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу), од.; Показники продукту: середньорічна кількість учнів (дівчат/хлопців), осіб; середня наповнюваність класів учнями, осіб Показники ефективності: середній розмір заробітної плати розрахунковий, грн; середні витрати на одного учня, грн; діто-дні відвідування, днів. Показники якості: зростання середньорічної заробітної плати педагогічних працівників, % до попереднього року; динаміка збільшення чисельності учнів у плановому періоді відповідно до фактичного показника попереднього року, % |
|
1040 | Надання загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
1041 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: створення якісного освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн; Кількість опорних шкіл і філій, од. Показники продукту: кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість відремонтованого та придбаного обладнання для їдалень (харчоблоків), од.; кількість оснащених навчальних кабінетів природничої галузі освіти, од.; кількість обладнаних санітарно-гігієнічних кімнат у приміщеннях, од. Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість оновлення обладнання для їдалень (харчоблоків), грн; середня вартість оновлення одного навчального кабінету природничої галузі освіти, грн; середня вартість обладнаних санітарно-гігієнічних кімнат у приміщеннях, од. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток закладів загальної середньої освіти, в яких облаштовано внутрішні вбиральні, % |
|
1042 | Надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: створення якісного освітнього середовища у спеціальних закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у спеціальних закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн. Показники продукту: кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість відремонтованого та придбаного обладнання для їдалень (харчоблоків), од.; кількість придбаних допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку), од. Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість оновлення обладнання для їдалень (харчоблоків), грн; середня вартість допоміжних засобів для однієї спеціальної школи, грн. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток спеціальних шкіл, в яких оновлено допоміжні засоби для навчання сліпих, із зниженим зором, глухих дітей, %. |
|
1043 | Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: створення якісного освітнього середовища у спеціалізованих закладах загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у спеціалізованих закладах загальної середньої освіти |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн; Показники продукту: кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість відремонтованого та придбаного обладнання для їдалень (харчоблоків), од.; кількість оснащених STEM-лабораторій, од. кількість оснащених навчальних кабінетів, природничої галузі освіти, од. Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість оновлення обладнання для їдалень (харчоблоків), грн; середня вартість оснащення однієї STEM-лабораторії, грн; середня вартість оновлення одного навчального кабінету природничої галузі освіти, грн. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток закладів освіти, які оснащені STEM-лабораторіями, %. |
|
1044 | Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: створення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у дитячих будинках |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн; Показники продукту: кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість відремонтованого та придбаного обладнання для їдалень (харчоблоків), од.; Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість оновлення обладнання для їдалень (харчоблоків), грн; Показники якості: відсоток дитячих будинків, в яких оновлено обладнання для їдалень (харчоблоків), %. |
|
1045 | Надання загальної середньої освіти навчально-реабілітаційними центрами для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: створення якісного освітнього середовища у навчально-реабілітаційних центрах для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у навчально-реабілітаційних центрах |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн; Показники продукту: кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість відремонтованого та придбаного обладнання для їдалень (харчоблоків), од.; кількість придбаних допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку), од. Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість оновлення обладнання для їдалень (харчоблоків), грн; середня вартість допоміжних засобів для одного навчально-реабілітаційного центру, грн. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток навчально-реабілітаційних центрів, в яких оновлено допоміжні засоби для навчання, %. |
|
1046 | Централізовані заходи у сфері освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | |
Мета: забезпечення виконання централізованих заходів у сфері освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити виконання централізованих заходів у сфері освіти |
Показники затрат: Кількість ЗЗСО, тис.грн; Кількість класів, од.; Кількість учнів, осіб Показники продукту: Кількість придбаних шкільних автобусів, од.; Кількість придбаних персональних комп’ютерів, од.; Кількість облаштованих навчальних кабінетів, од Показники ефективності: Середні витрати на придбання 1 шкільного автобуса, тис.грн Середні витрати на придбання 1 персонального комп’ютера, тис.грн Середні витрати на облаштування 1 навчального кабінету, тис.грн Показники якості: Відсоток учнів, які проживають далі ніж 2 кілометра від ЗЗСО і забезпечені підвезенням, % Відсоток учнів, які мають персональний комп’ютер, % Відсоток вчителів, які мають персональний комп’ютер, % Відсоток облаштованих навчальних кабінетів, % |
|
1060 | Надання загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах, а також коштів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти) | |
1061 | Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах, а також коштів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти) | |
Мета: створення умов для здобуття якісної освіти в закладах загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах) | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти. |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн Показники продукту: кількість оснащених кабінетів у закладах освіти, од.; кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість закладів освіти, підключених до Інтернету, од.; кількість придбаних персональних комп’ютерів, од.; кількість відремонтованих туалетних приміщень, од.; кількість закладів освіти, оснащених відповідно до правил пожежної безпеки для закладів освіти, од. Показники ефективності: середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість підключення закладу освіти до Інтернету, грн; середня вартість одного персонального комп’ютерів, грн; середня вартість ремонту туалетних приміщень, грн; середня вартість оснащення закладу освіти відповідно до правил пожежної безпеки для закладів освіти, грн; середні витрати на утримання одного закладу освіти, грн. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток закладів освіти, в яких забезпечено належні санітарно-гігієнічні умови, %; відсоток персональних комп’ютерів з терміном придбання менше 5 років, %. |
|
1062 | Надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах, а також коштів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти) | |
Мета: створення умов для надання загальної середньої освіти спеціальними закладами загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах) | ||
Завдання | Результативні показники | |
Забезпечити створення безпечного, комфортного, інклюзивного та сучасного освітнього середовища у спеціальних школах |
Показники затрат: Обсяг залишків, тис.грн; кількість закладів (за рівнями освіти та напрямами (профілями)), од.; кількість закладів (за рівнями освіти та напрямами (профілями)), на які спрямовано залишки коштів за освітньою субвенцією, од.; Показники продукту: середньорічна кількість вихованців (дівчат/хлопців), які проживають у пансіонах, осіб; середньорічна кількість дітей пільгових категорій (хлопців/дівчат), осіб; кількість придбаних допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку), од.; кількість придбаних шкільних автобусів, од.; кількість закладів освіти, підключених до Інтернету, од.; кількість закладів освіти з відремонтованими туалетними приміщеннями, од.; кількість закладів освіти, оснащених відповідно до правил пожежної безпеки для закладів освіти, од. Показники ефективності: середні витрати на одного вихованця (дівчину /хлопця), які проживають у пансіонах, грн; кількість учнів на одного вчителя, осіб; середня вартість допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку), грн; середня вартість одного придбаного шкільного автобуса, грн; середня вартість підключення закладу освіти до Інтернету, грн; середня вартість ремонту туалетних приміщень, грн; середня вартість оснащення закладу освіти відповідно до правил пожежної безпеки для закладів освіти, грн; середні витрати на утримання одного закладу освіти, грн. Показники якості: відсоток учнів, які проживають на відстані більше 2 кілометрів від закладу і забезпеченні підвезенням, %; відсоток спеціальних шкіл, в яких оновлено допоміжні засоби для навчання сліпих, із зниженим зором, глухих дітей, %. |