1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.03.2015 № 332
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2015 р.
за № 625/27070
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики № 296 від 02.06.2021 )
Про затвердження Методики оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг
Відповідно до пункту 21 Порядку здійснення соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2013 року № 324,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методику оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг, що додається.
2. Управлінню у справах людей похилого віку та надання соціальних послуг (Суліма О.В.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В. Мущиніна.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр П. Розенко
ПОГОДЖЕНО:

Заступник Міністра фінансів України
Перший заступник Голови
Спільного представницького органу
об'єднань профспілок
Голова Державної
регуляторної служби України


Р. Качур


С.М. Кондрюк

К. Ляпіна
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
26.03.2015 № 332
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 травня 2015 р.
за № 625/27070
МЕТОДИКА
оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг
І. Загальні положення
1. Ця Методика визначає загальні підходи та порядок оцінки конкурсних пропозицій, які подаються недержавними суб’єктами, що надають соціальні послуги, на конкурс із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг відповідно до Порядку здійснення соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2013 року № 324 (далі- Порядок).
2. У цій Методиці нижченаведені терміни вживаються в таких значеннях:
зведена оціночна відомість - документ, що складається на підставі індивідуальних оціночних відомостей, в якому щодо кожної конкурсної пропозиції зазначаються бали, виставлені членами конкурсної комісії, а також загальна сума балів;
індивідуальна оціночна відомість - документ, що заповнюється членом конкурсної комісії, в якому зазначаються бали, виставлені членом конкурсної комісії щодо конкурсних пропозицій за кожним критерієм оцінки;
конкурсна комісія - постійно діючий робочий орган, що утворюється замовником соціальних послуг для організації, проведення конкурсів та розгляду конкурсних пропозицій;
критерій оцінки - показник або сукупність показників, що відображають ступінь відповідності конкурсної пропозиції умовам конкурсу;
оцінка конкурсних пропозицій - перевірка відповідності конкурсної пропозиції вимогам, установленим Порядком, а також вимогам, визначеним замовником соціальних послуг, які зазначені в оголошенні про проведення конкурсу;
умови конкурсу - вимоги до учасників конкурсу та конкурсних пропозицій, визначені замовником соціальних послуг та зазначені в оголошенні про проведення конкурсу;
учасник конкурсу - недержавний суб’єкт, що надає соціальні послуги, який виявив намір узяти участь у конкурсі та подав конкурсну пропозицію.
Інші терміни у цій Методиці вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про соціальні послуги" та Порядку.
3. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється членами конкурсної комісії з дотриманням таких принципів:
конкурентність - порівняння під час оцінки двох та більше конкурсних пропозицій;
неупередженість - об’єктивна оцінка конкурсних пропозицій;
компетентність - використання при оцінці конкурсних пропозицій фахових знань та практичного досвіду членів конкурсної комісії;
колегіальність - формування під час оцінки узгодженої колективної думки членів конкурсної комісії щодо конкурсних пропозицій.
4. При оцінці конкурсних пропозицій не допускається конфлікт інтересів (термін "конфлікт інтересів", а також способи його запобігання та врегулювання вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання корупції").
5. Конкурсна комісія відхиляє конкурсну пропозицію за результатами перевірки дотримання:
строку подання конкурсних пропозицій (встановлюється, чи подано конкурсну пропозицію (у паперовій та електронній формах) за місцезнаходженням, зазначеним в оголошенні про проведення конкурсу, протягом 30 днів з дати оприлюднення оголошення у друкованому виданні місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті замовника соціальних послуг);
вимог щодо оформлення конкурсних пропозицій, установлених Порядком та/або визначених замовником соціальних послуг та зазначених в оголошенні про проведення конкурсу.
У разі якщо оголошення про проведення конкурсу оприлюднене у друкованому виданні та/або на веб-сайті замовника соціальних послуг у різні дні, строк подання конкурсних пропозицій визначається, виходячи з пізнішої дати оприлюднення.
При поданні конкурсної пропозиції особисто датою її подання вважається дата реєстрації вхідної документації замовником соціальних послуг (дата видачі учаснику конкурсу довідки замовника соціальних послуг про одержання конкурсної пропозиції).
При надсиланні конкурсної пропозиції поштою датою її подання вважається день здавання відправлення з конкурсною пропозицією оператору поштового зв’язку.
Якщо запропонована учасником конкурсу кількість отримувачів соціальної послуги є меншою за встановлену умовами конкурсу чисельність отримувачів соціальних послуг, вважається, що конкурсна пропозиція не відповідає критерію планованої кількості отримувачів соціальної послуги.
Якщо запропонована учасником конкурсу вартість соціальної послуги перевищує обсяг бюджетних коштів, вважається, що конкурсна пропозиція не відповідає критерію вартості соціальної послуги.
6. У разі оформлення конкурсної пропозиції з порушенням вимог, установлених Порядком та/або визначених замовником соціальних послуг, які визначені в оголошенні про проведення конкурсу, або у разі відсутності додатків до неї, передбачених пунктом 12 Порядку, приймається рішення (шляхом голосування) про відхилення конкурсної пропозиції. Після прийняття такого рішення подальша оцінка відхиленої конкурсної пропозиції не здійснюється.
7. За результатами перевірки дотримання вимог щодо конкурсних пропозицій складається відомість про дотримання вимог щодо конкурсних пропозицій (додаток 1). Відомості про дотримання вимог щодо конкурсних пропозицій підписуються головою та секретарем конкурсної комісії, додаються до протоколу засідання конкурсної комісії, на якому було розкрито конкурсні пропозиції, і зберігаються разом з таким протоколом.
ІІ. Оцінка конкурсних пропозицій
1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється протягом 5 днів після розкриття конкурсних пропозицій.
2. При оцінці конкурсні пропозиції перевіряються на відповідність умовам конкурсу за критеріями оцінки, передбаченими пунктом 19 Порядку.
3. Якщо за умовами конкурсу здійснюється соціальне замовлення двох або більше соціальних послуг, оцінка конкурсних пропозицій проводиться окремо щодо кожної такої соціальної послуги.
4. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм відповідності діяльності учасника конкурсу критеріям діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги, використовуються відповідно до Критеріїв діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2012 року № 1039.
У разі невідповідності учасника конкурсу одному із критеріїв діяльності суб’єктів (наприклад, у разі відсутності матеріально-технічної бази, необхідної для надання соціальної послуги) вважається, що конкурсна пропозиція в цілому не відповідає критерію відповідності діяльності учасника конкурсу критеріям діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги, що має наслідком застосування положення пункту 3 розділу IІІ цієї Методики.
5. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм фінансового стану учасника конкурсу враховуються:
відсутність кредиторської заборгованості (що підтверджується балансом учасника конкурсу - юридичної особи за попередній рік);
можливість надання учасником конкурсу соціальної послуги за власний рахунок;
відповідність умовам конкурсу стану матеріально-технічної бази учасника конкурсу.
6. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм досвіду учасника конкурсу у сфері надання соціальних послуг враховуються:
надання соціальних послуг на підставі раніше укладених цивільно-правових (господарських) договорів;
виконання проектів, які передбачали надання соціальних послуг або іншу діяльність соціальної спрямованості щодо соціальних груп та/або окремих категорій осіб, які є потенційними отримувачами соціальних послуг згідно з умовами конкурсу (враховується інформація про результати соціального замовлення, підготовлена замовником соціальних послуг відповідно до пункту 37 Порядку).
7. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм кваліфікації персоналу, який залучається до надання соціальної послуги, враховуються:
наявність у персоналу відповідної освіти, проходження курсів підвищення кваліфікації, спеціальних тренінгів тощо, необхідних для надання соціальної послуги згідно з умовами конкурсу;
досвід роботи персоналу з надання даної або подібних соціальних послуг отримувачам соціальних послуг, а також досвід роботи або співпраці персоналу з іншими суб’єктами, що надають соціальні послуги.
Персоналом учасника вважаються фізичні особи, які залучаються до виконання соціального замовлення на підставі трудових та цивільно-правових договорів з учасником конкурсу.
8. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм планованої кількості отримувачів соціальної послуги порівнюється запропонована учасниками конкурсу кількість отримувачів соціальної послуги у розрізі соціальних груп та/або окремих категорій осіб.
Кількість отримувачів соціальної послуги, запропонована учасниками конкурсу, не повинна бути меншою за чисельність отримувачів у розрізі відповідних соціальних груп та/або окремих категорій осіб, установлену умовами конкурсу.
9. При оцінці конкурсних пропозицій за критерієм вартості соціальної послуги порівнюються запропоновані учасниками конкурсу:
загальна вартість соціальної послуги;
співвідношення обсягу прямих і непрямих витрат у вартості соціальної послуги;
вартість надання соціальної послуги одному отримувачу протягом одного дня (однієї людино-години).

................
Перейти до повного тексту