1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
ПОСТАНОВА
03.04.2012 № 10
Зареєстровано у Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2012 р.
за № 617/20930
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду № 43-1 від 13.10.2023 )
Про затвердження форми для подання запиту на отримання публічної інформації та Порядку складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання
Відповідно до статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", статті 11 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити форму для подання запиту на отримання публічної інформації, Порядок складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що додаються.
2. Управління організаційного та документального забезпечення Виконавчої дирекції Фонду визначити відповідальним за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль за задоволенням запитів на публічну інформацію та надання консультацій під час оформлення запиту.
3. Відповідальним за організацію роботи з розгляду запитів на публічну інформацію визначається заступник директора Виконавчої дирекції Фонду, який відповідно до розподілу обов’язків координує це управління.
4. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.

Голова правління

В.М. Коломієць
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
з тимчасової втрати
працездатності
03.04.2012 № 10
Зареєстровано у Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2012 р.
за № 617/20930
ПОРЯДОК
складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" визначає процедуру доступу до публічної інформації у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд), порядок складання, подання запиту на публічну інформацію та її отримання.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про доступ до публічної інформації".
1.3. Правове регулювання відносин, пов'язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до Законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
1.4. Дія цього Порядку не поширюється на надання інформації при веденні Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль за задоволенням запиту) про діяльність Фонду соціального страхування з тимчасової втарти працездатності (далі – Фонд) організовують і забезпечують керівники структурних підрозділів Виконавчої дирекції Фонду.
II. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Фонду
2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Фонду забезпечується шляхом:
оприлюднення в засобах масової інформації (далі - ЗМІ);
розміщення на офіційному веб-сайті Фонду;
розміщення на інформаційних стендах у приміщенні Виконавчої дирекції Фонду;
надання за запитами на інформацію.
2.2. Публічна інформація про діяльність Фонду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, у тому числі електронною поштою.
2.3. Публічна інформація надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості її надання у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, у якому вона зберігається у Виконавчій дирекції Фонду.
Публічна інформація надається в усній формі фізичним особам, представникам юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи під час особистого прийому.
2.4. Доступ до інформації про діяльність Фонду обмежується, якщо такі дані законодавством України віднесено до інформації з обмеженим доступом.
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є керівники самостійних структурних підрозділів Виконавчої дирекції Фонду в межах своєї компетенції.
2.6. Надання публічної інформації про діяльність Фонду запитувачам інформації, а також розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті та інформаційних стендах Фонду забезпечують відповідальні за надання відомостей за запитами на інформацію структурні підрозділи Виконавчої дирекції Фонду.
III. Надання публічної інформації про діяльність Фонду
3.1. Розміщенню на офіційному веб-сайті Фонду підлягає інформація за переліком, зазначеним у статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
3.2. У приймальні громадян на інформаційному стенді розміщуються:
дані про порядок роботи Виконавчої дирекції Фонду, що включають порядок прийому громадян, представників юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи, а також інформацію з питань, пов'язаних з організацією діяльності Фонду та Виконавчої дирекції Фонду;
зразок форм запиту на публічну інформацію;
умови і порядок отримання інформації про діяльність Фонду;
інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Фонду.
3.3. Запитувач має право звернутися до Виконавчої дирекції Фонду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
3.4. Порядок доступу фізичних осіб, представників юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи до приміщення Виконавчої дирекції Фонду регулюється внутрішніми документами Виконавчої дирекції Фонду щодо організації охорони та пропускного режиму.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідних форм запиту на публічну інформацію, зразки яких можна отримати в приймальні громадян Виконавчої дирекції Фонду або роздрукувати на офіційному веб-сайті Фонду.
Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит особисто, його має оформити особа, відповідальна за особистий прийом громадян, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
3.5. Відповіді на запити на інформацію, що надійшли від ЗМІ, залежно від їх характеру і складності (інформація публічна чи з обмеженим доступом) готують у межах своєї компетенції самостійні структурні підрозділи Виконавчої дирекції Фонду.
IV. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію
4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Виконавчої дирекції Фонду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються відділом діловодства управління організаційного та документального забезпечення Виконавчої дирекції Фонду (далі - відділ, відповідальний за реєстрацію) відповідно до вимог Інструкції з діловодства в органах Фонду, затвердженої постановою правління Фонду від 16 листопада 2011 року № 63, з урахуванням вимог цього Порядку.

................
Перейти до повного тексту