1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.05.2015 N 199
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2015 р.
за N 599/27044
Про затвердження Змін до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства оборони N 722 від 03.12.2005, до якого вносились зміни )
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову "гарячу лінію" та Урядову телефонну довідку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 (із змінами), та з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, організації їх прийому в Міністерстві оборони України та Збройних Силах України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністра оборони України від 03 грудня 2005 року N 722, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 грудня 2005 року за N 1512/11792 (із змінами), що додаються.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України
генерал-полковник

С.Т.Полторак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони
України
07.05.2015 N 199
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2015 р.
за N 599/27044
ЗМІНИ
до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України ( z1512-05 )
1. У розділі 1:
у пункті 1.1 слова "центрального", "об'єднаннях" виключити;
пункт 1.2 викласти в такій редакції:
"1.2. Інструкцію розроблено відповідно до Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанов Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року N 1242 "Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади", від 12 серпня 2009 року N 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" (із змінами).".
2. У розділі 2:
пункт 2.8 після слів "скарг громадян" доповнити словами "з відміткою "особистий прийом";
пункт 2.21 доповнити новим абзацом такого змісту:
"В органах військового управління щомісяця здійснюється перевірка стану розгляду звернень громадян, що надійшли через Верховну Раду України, Адміністрацію Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Раду національної безпеки і оборони України, Генеральну прокуратуру України та перебувають там на контролі. Результати перевірки оформляються актом.".
3. Доповнити розділ 3 новими пунктами такого змісту:
"3.13. При надходженні колективних звернень, повторних звернень з питань, що не вирішено по суті, та які потребують втручання керівництва Міністерства оборони України, Відділом по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Міністерства оборони України готуються доповіді Міністру оборони України та його заступникам. За результатами розгляду доповідей надаються окремі доручення органам військового управління відповідно до компетенції, обов'язкові до виконання.
3.14. Особливої уваги потребують звернення, які надходять на розгляд через Верховну Раду України, Адміністрацію Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Раду національної безпеки і оборони України, Генеральну прокуратуру України та знаходяться там на контролі.
Про результати розгляду звернень керівники органів військового управління, визначені відповідальними, інформують заявників у письмовій формі та відповідний орган державної влади з додаванням копії відповіді заявнику.
Якщо звернення опрацьовується за окремим дорученням Міністра оборони України або одного із його заступників, керівник органу військового управління, відповідальний за розгляд, надає письмову доповідь за належністю разом із копіями відповіді заявнику та відповідному органу влади.
3.15. При надходженні колективних акційних звернень громадян вони опрацьовуються в такому порядку:
визначеними органами військового управління, посадовими особами організовується робоча зустріч із представниками ініціативної групи заявників із залученням службових осіб органів військового управління відповідно до компетенції;
пропозиції, заяви, скарги, що надійшли, оформляються письмово та реєструються у визначеному порядку, за потреби письмово доповідаються керівництву Міністерства оборони України, іншого органу військового управління разом із проектами окремих доручень на їх опрацювання;
визначаються порядок та контактні номери телефонів, за якими здійснюється постійний зворотний зв'язок із членами ініціативної групи;
за результатами опрацювання звернень надаються письмові відповіді заявникам та за потреби готуються та подаються доповіді керівництву Міністерства оборони України про проведену роботу, а також висновки та пропозиції з найбільш актуальних питань.".
4. Доповнити Інструкцію після розділу 3 новим розділом 4 такого змісту:
"4. Розгляд звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію"
4.1. Звернення громадян, що надходять від державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - УКЦ), розглядаються відповідно до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову "гарячу лінію" та Урядову телефонну довідку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 (із змінами).
Прийняття, реєстрацію та розгляд звернень громадян, які надійшли до Міністерства оборони України з урядової телефонної "гарячої лінії", з УКЦ, здійснює Відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Міністерства оборони України.
4.2. З метою забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли до Міністерства оборони України, визначається посадова особа на рівні заступника Міністра оборони України, відповідальна за взаємодію з УКЦ, а також посадові особи Відділу по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Міністерства оборони України, які безпосередньо відповідають за розгляд звернень громадян, що надійшли з урядової телефонної "гарячої лінії". Відомості щодо посадових осіб, їх контактні телефони та електронні адреси подаються до УКЦ, який надає індивідуальні коди доступу до бази даних УКЦ.

................
Перейти до повного тексту