1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
20.02.2017 № 2-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 травня 2017 р.
за № 598/30466
Про затвердження Порядку надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Пенсійного фонду № 10-1 від 26.07.2019 № 25-3 від 10.05.2023 № 157-Н від 10.05.2023 )
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування", пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023 )
1. Затвердити Порядок надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023 )
2. Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів (Малецький О.М.) разом з юридичним управлінням (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В.Г.

Голова правління

О. Зарудний
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
спеціального зв'язку
та захисту інформації України




Л.О. Євдоченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
20.02.2017 № 2-1
Наказ Міністерства
соціальної політики України
20.02.2017 № 252
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 травня 2017 р.
за № 598/30466
ПОРЯДОК
надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказом Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023 )
І. Загальні положення
1. Цим Порядком визначено процедуру та форму надання Пенсійним фондом України на запити структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для призначення всіх видів державної соціальної допомоги.
( Пункт 1 розділу I в редакції Постанови Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказу Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023 )
2. Надання інформації здійснюється на центральному рівні в електронній формі шляхом надання відповідей на запити органів праці та соціального захисту населення через державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" (далі - інформаційний обмін).
3. Суб'єктами інформаційного обміну є:
Пенсійний фонд України;
органи праці та соціального захисту населення;
державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України".
4. У процесі інформаційного обміну здійснюється щоденне надання інформації про доходи осіб на запити органів соціального захисту населення.

................
Перейти до повного тексту