Міністр | Л.М. Гриневич |
Назва засобу/ обладнання | Опис засобу/обладнання |
1 | 2 |
І. Обладнання загального призначення | |
1.1. Комп ’ютерна техніка | 1.1.1. Персональний комп ’ютер (форм-фактора десктоп, форм-фактора ноутбук, форм-фактора планшетний ПК) технічні характеристики: відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. |
1.1.2. Портативний комп ’ютер з функцією управління очима | |
1.1.3. Графічний планшет | |
1.2.Комп ’ютерні програми | 1.2.1. Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп ’ютера операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу; пакет програмних засобів офісного призначення — преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою; набір преінстальованого програмного забезпечення: програмний засіб для керування комп’ютерним класом з українською мовою інтерфейсу; антивірусне програмне забезпечення (за необхідністю); програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав. |
1.2.2. Комп ’ютерні програми навчального призначення | |
1.2.3. Комп ’ютерні програми для створення анімації | |
1.2.4. Програмне забезпечення для комплексної роботи з кількома інтерактивної пристроями | |
1.3. Організаційна техніка та інше обладнання | 1.3.1.Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання формату А4 |
1.3.2. Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання формату А3 | |
1.3.3.Ламінатор формату А4 | |
1.3.4. Ламінатор формату А3 | |
1.3.5. Біндер на пластикову пружину DSB CB20 | |
1.3.6. Навушники для індивідуального використання вимоги: пристрій на обидва вуха — 1 пара; м’які подушечки на вуха. | |
1.4. Демонстраційне обладнання | 1.4.1. Мультимедійний проектор з короткофокусним об ’єктивом та інтерактивними функціями (за необхідності — з маркерною дошкою або екраном) призначення — забезпечення збільшення візуальної інформації (відео, фото та тексту); вимоги: інтерактивні функції мають бути сумісні з персональними комп’ютерами, що використовуються в освітньому процесі; мають підтримку функції збереження налаштувань та можливість використання з іншими пристроями без додаткового встановлення програм та драйверів; мають підтримку одночасного використання дотиків пальцем та/або стилусом, іншими непрозорими предметами. |
1.4.2. Мультимедійний проектор для збільшення зображень призначення — забезпечення збільшення візуальної інформації (відео, фото та тексту); вимоги: світловий потік — від 1100 ANSI люменів; базова роздільна здатність проекційної матриці відповідно до SVGA (800 x 600 піке) та краще; наявність корекції вертикальних спотворень типу "трапеція" — від ± 15°; однорідність освітленості екрана — від 90%; контрастність — від 300:1; формати зображення 4:3 з підтримкою 16:9; підтримка комп’ютерних роздільних здатностей від 640 x 480 до 1600 x 1200 pixel; зображення — від 0,6 до 6 м при проекційній відстані — від 1 до 10 м; довговічність лампи — від 2000 годин. | |
1.4.3. Відеопроектор для показу відеоматеріалів з текстовим рядком призначення — візуальна демонстрація навчального матеріалу. | |
1.4.4. Інтерактивна LCD або LED панель для корекційно-розвиткових занять призначення — психологічна реабілітація та розвиток; психологічне та емоційне розвантаження; розвиток причино-наслідкових зв’язків; ігри на покращення концентрації уваги; розвиток пам’яті; вивчення кольорів; розвиток та покращення діяльності опорно-рухового апарату; демонстрація зображень, організація інтерактивного ігрового простору; вимоги: керування: тактильне; без дотиків; голосове; екран: діагональ — від 32 дюймів; забезпечення: кількість розвиваючих ігор — від 30 одиниць; можливість синхронізації з ПК/вбудований ПК; можливість створення власного кабінету та запису індивідуальних занять кожної дитини для аналізу подальшої динаміки і результатів роботи. | |
1.4.5. Інтерактивна дошка для навчальної роботи призначення — забезпечення демонстрації зображень; вимоги: робоча поверхня — 1624 x 1160 мм, діагональ — 1990 мм; внутрішня розподільна здатність — 1074 точок (ліній) на см; кріплення до стіни; послідовний порт RS-232 або USB 1.1/2 для зв’язку з комп’ютером; кабель для підключення (у комплекті); наявність радіопорта для бездротового планшета вчителя та пультів тестування. | |
1.4.6. Інтерактивна сенсорна парта (стіл) (із вбудованим комп ’ютером) призначення — забезпечення демонстрації зображень, інтерактивного навчання здобувачів освіти. Вимоги: матеріал корпусу ФСФ; діагональ, дюйми 32, технологія ємнісна, 10 дотиків; співвідношення сторін 16:9; роздільна здатність екрану 1920 x 1080; кут огляду 178°/178° (H/V); яскравість, кд/м 2 450; вбудований Wi-Fi; роз’єми USB 2.0 — 2 шт, RJ45 — 1 шт,; потужність динаміків 6 Вт; максимальна споживана потужність 350 Вт; розміри Ш x В x Д, см 140 x 68 x 53,5; аага 50 кг; радіоінтерфейс передачі даних IEEE 802.11 b/g/n та IEEE 802.15 Bluetooth; максимальна вихідна потужність передавача 37,07 мВт (15,69 дБм) — ІЕЕЕ 802.11 b/g/n 2,17 мВт (3,37 дБм) — ІЕЕЕ 802.15 Bluetooth; тип антени/Ga; конструктивна/2,0 дБі; діапазон частот, МГц 2400,0... 2483,5. комплект поставки: програмне забезпечення — 1 шт. (встановлено на інтерактивний стіл); мультитач на 10 торкань, користування пальцями руки, антивандальна конструкція, можливість працювати групами, програми для навчання та розвитку в одному пристрої. | |
1.4.7. "Інтерактивний стіл" (сенсорна панель, розташована горизонтально, з миттєвим відгуком на дотик) призначення — для демонстрації та упорядкування змісту на сенсорному дисплеї, який інтегровано в поверхню столу, для навчання, розвитку та ігрової діяльності. параметри: діагональ — від 32 дюймів; співвідношення сторін 16:9; роздільна здатність екрану — 1920 x 1080; кількість торкань — 10; кут огляду — 178 x 178 градусів (H/V); роз’єм — USB 2 шт.; процесор — 4 ядра.; об’єм оперативної пам’яті — не менше 2 Гб.; об’єм вбудованої пам’яті — не менше 16 Гб.; потужність динаміків — 6 Вт; максимальна споживана потужність — 350 Вт; тип антени — конструктивна (2,0 децибели) наявність WI-FI. | |
1.4.8. Інтерактивна підлога призначення — демонстрація зображень, організація інтерактивного ігрового простору. | |
1.4.9. "Інтерактивна пісочниця" (прилад доповненої реальності, що створює чутливу до рухів людини проекцію на реальний пісок) призначення — демонстрація зображень, організація інтерактивного ігрового простору. Комплекс з підлогової ємності для піску та інтерактивного блоку, що монтується на стіну. | |
1.4.10. Телевізор призначення — демонстрації відео, перегляду фільмів. вимоги: стандарт зв’язку: TV-тюнер: супутниковий, цифровий Т2; Діапазон цифрового тюнера: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2; Підтримка Smart TV; Бездротові можливості Bluetooth Wі-Fi; Технології: HDR. | |
1.4.11. Дошка магнітно-крейдова призначення — для письма, забезпечення демонстрації навчального матеріалу; вимоги: дошка матового темно-зеленого, темно-коричневого чи чорного кольору, на одну, дві, чотири, п’ять робочих поверхонь, може використовуватись як магнітна для кріплення демонстраційного обладнання; діагональ — не менше 2 м; мінімальні розміри — 600 x 900 мм; підставка-тринога з регулюванням висоти (або аналогічна за призначенням) або набір для кріплення до стіни; обладнання додатковим освітленням; дзеркальні світильники розташовуються на 30 см над верхнім краєм дошки та на 60 см в бік класу перед дошкою; полиця для маркерів, крейди, магнітів тощо; папір для фліпчарту матовий, неяскраво-білий (для кріплення на дошку для демонстрування); набори маркерів, крейди (крейда біла або світла, контрастна до фону дошки), магнітів. | |
1.4.12. Фліпчарт призначення — для письма, забезпечення демонстрації навчального матеріалу. | |
1.4.13. Фланелеграф для фронтальної та індивідуальної роботи призначення — демонстрація дидактичних матеріалів. | |
1.5. Дидактичні матеріали та розвивальні ігри | 1.5.1. Моделі геометричні площинні: призначення — забезпечення розвитку уяви, мислення, пам’яті, зорового сприймання. |
1.5.2. Моделі геометричні об ’ємні призначення — забезпечення розвитку мислення, пам’яті, уяви зорового сприймання. | |
1.5.3. Математичні пластинки Newmero призначення — вивчення чисел та основ математичних дій для групового та індивідуального навчання. | |
1.5.4. Муляжі для розвитку дотикової пам ’яті призначення — забезпечення розвитку мовлення, засвоєння математичних знань, умінь, забезпечення розвитку математичного мислення, пізнавальної діяльності та дотикового сприймання, формування уявлень про навколишній світ у осіб з порушеннями зору; виготовлено з гуми, що піддається термообробці (ТОГ); розміри предметів — 5 x 2,5 см. | |
1.5.5. Моделі предметів навколишнього світу призначення — для занять з розвитку мовлення, ознайомлення з навколишнім середовищем, формування комунікації, навчання ігрової діяльності; вимоги до тематики: "Будинок", "Меблі", "Свійські тварини", "Свійські птахи", "Дикі звірі", "Дикі птахи", "Плазуни", "Риби", "Комахи" тощо; муляжі овочів та фруктів, грибів та ягід, плодів дерев та кущів; ляльки (немовлята, однолітки — образ дитини дошкільного віку; хлопчик і дівчинка, сім’я тощо); зразки посуду. | |
1.5.6. Моделі для оволодіння механізмом письма призначення — забезпечення тренування, розвитку моторики, мислення; вимоги: трафарети літер, цифр, геометричних фігур; мозаїка; шнурівка; конструктори; пазли. | |
1.5.7. Демонстраційний матеріал призначення — формування навичок ігрової діяльності, гри по черзі, співпраці, забезпечення проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, уяви, мислення, комунікації; тематика: "Родина", "Дитячий садок", "День народження", "Новий Рік", "Свято Святого Миколая", "Мамине свято", "Розпорядок дня", "Предмети гігієни, процедури", "Народознавство", "Державна символіка України", "Види мистецтв (музичне, хореографічне, театральне, літературне, образотворче (скульптура, кіно, живопис, архітектура тощо)", "Професії", "Підприємства", "Установи", "Що із чого і як виготовляється", "Основи здоров’я", "Зовнішній вигляд людини та органи сприйняття", "Види спорту та спортивні знаряддя", "Міміка та жести, емоції та почуття", "Вчинки людей, правила культурної поведінки", "Права дитини", "Правила безпечної поведінки у довкіллі (вдома, на вулиці та дорогах, у лісі, біля водойми, протипожежна, газова безпека, поводження з електричними приладами, поводження з отруйними речовинами, поводження з тваринами та рослинами, незнайомими людьми тощо). | |
1.5.8. Набори логічних карток призначення — дидактичний матеріал для створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивні сфери учнів. | |
1.5.9. Друковані картки Глена Домана | |
1.5.10. Комплекти репродукцій картин для розгляду та складання описових розповідей | |
1.5.11. Конструкторсько-будівельні іграшки призначення — для конструктивної діяльності під час занять та вільної гри; вимоги: кубики для складання предметних і сюжетних зображень; будівельний матеріал з дерева — об’ємні фігури різного кольору; пластмасові конструктори; магнітні конструктори, об’ємні пазли різної форми; "конструктор-механік"; куб Лінка для розвитку тактильної чутливості та покращення зорово-моторної координації (конструктор із дерев’яних фігур; кубики з пофарбованими в різні кольори гранями). | |
1.5.12. Іграшковий транспорт, атрибути призначення — ознайомлення з призначенням різних предметів, сприяння розширенню загального кругозору осіб, розвиток мислення, уяви, мови; вимоги: машинки різного розміру і призначення (вантажівка, кран, сміттєвіз, швидка допомога тощо); механічні/інерційні іграшки, заводні машини, трек для машин, гараж тощо; іграшковий транспорт, атрибути: дорожні знаки, світлофори, залізничний переїзд. | |
1.5.13. М ’яконабивні іграшки різного розміру і виду призначення — ознайомлення з призначенням різних предметів, сприяння розширенню загального кругозору осіб, зняттю емоційної напруги, розвиток мислення, уяви, мови; вимоги: м’яконабивні іграшки різного розміру і виду; м’яконабивні розвивальні іграшки із застібками, ґудзиками, шнурівками тощо. | |
1.5.14. Приладдя для малювання призначення — розвиток художніх здібностей, уяви, просторових уявлень, зняття емоційної напруги; вимоги: приладдя для творчості, зокрема мольберт, фарби, пензлі, фломастери, набори кольорових ручок та олівців, розфарбовки тощо. | |
1.5.15. 3D ручки та різнокольорові набори ABS-пластику призначення — для малювання з ABS-пластику (до 20 кольорів) об’ємних фігур в повітрі або створення на площині окремих їх частин для подальшого поєднання в об’ємні об’єкти | |
1.5.16. Приладдя для ліплення Різнокольоровий пластилін, різнокольорова полімерна глина, дошки для ліплення, стеки. призначення — розвиток дрібної моторики, уяви, фантазії, формування уявлення про об’єм, розміри, кольори. | |
1.5.17. Обладнання для театралізованої діяльності призначення — розвиток мовлення, уяви, пам’яті, зняття емоційної напруги; вимоги: набори різного типу, зокрема персонажі художніх творів у вигляді пальчикового, тіньового, настільного театру; ляльки бі-ба-бо; ляльки-маріонетки; ляльки-рукавички; іграшки-саморобки; театр рукавичок; тіньовий театр; пальчиковий театр; театр іграшок; площинний театр; деталі одягу для театралізованої діяльності; маски; ширма тощо. | |
1.5.18. Посібники, підручники, комплекти, зошити з символами альтернативної додаткої комунікації | |
1.5.19. Посібники, робочі зошити за лексичними темами; з розвитку граматичних категорій (рід, число, відмінок, словотворення); з розвитку зв ’язного мовлення (сюжетні картинки, їх серії); посібники, робочі зошити з різних предметів. | |
1.5.20. Набори профілів звуків | |
1.5.21. Лото предметне призначення — забезпечення соціалізації, розвитку творчості, взаєморозуміння, колективної діяльності; вимоги до тематики: малюнки-половинки: "Хто що робить", "Добре і погано", "Моя домівка", "Хто де живе", "В саду і на городі", "Чого не вистачає". | |
1.5.22. Дидактичний матеріал "Моталочки" призначення — розвиток системи "рука-око", дрібних м’язів рук та очей, координації рухів, формування вміння діяти руками під контролем зору. | |
1.5.23. Конструктор навчальний призначення — формування, розвиток пізнавальної діяльності. | |
1.5.24. Ігри для дітей раннього віку призначення — забезпечення розвитку мислення, уяви, моторики, зміцнення фізичних сил, зняття емоційної напруги. перелік: бізіборд, бізікуб, бізібудинок, іграшки-антистрес, звукові, світлові, музичні іграшки, м’які дво-трискладові пазли, конструктори для малюків з великими деталями, м’які книги, тактильні іграшки для дітей. | |
1.6. Спеціальні меблі та приладдя | 1.6.1. Підставка для підручників |
1.7. Спортивний інвентар | 1.7.1. Гімнастична стінка з причіпним обладнанням для організації оздоровчих заходів призначення — забезпечення загального фізичного розвитку, підвищення спритності та витривалості, фізичної та емоційної розрядки; вимоги: конструкція, виготовлена з деревини, ретельно відшліфована та покрита лаком для меблів; конструкція, виготовлена з металу, покрита емаллю; причіпне обладнання: канат для лазіння, сходи мотузкові з дерев’яними перекладинами, перекладина, трапеція гімнастична, кільця гімнастичні. |
1.7.2. Гімнастична лава для виконання фізичних вправ у приміщенні призначення — забезпечення виконання фізичних вправ; вимоги: дошки з’єднані між собою трьома опорами з дерева або металу, покриті відповідно лаком для меблів або емаллю. | |
1.7.3. Гімнастичний мат для виконання фізичних вправ призначення — забезпечення виконання фізичних вправ; вимоги: покриття обладнання на основі ПВХ-полотна з двох шарів полімеру і спеціалізованої армованої сітки; чохол виготовлений з водовідштовхувального матеріалу високої якості, що має стійкість до прямих сонячних променів, стійкий до різких термічних перепадів. | |
1.7.4. Гімнастичний джгут для підготовки до виконання вправ призначення — забезпечення проведення розминки всіх груп м’язів, забезпечується проведення фізичних тренувань, для розтяжки. | |
1.7.5. Гімнастичні кільця підвісні для виконання вправ призначення — забезпечення тренування м’язів рук та живота; вимоги: конструкція передбачає закріплення кількох кілець на підвісних тросах. | |
1.7.6. Еспандер: плечовий, ручний, настінний силовий призначення — забезпечення виконання вправ для м’язів рук. | |
1.7.7. Дитячий еспандер для активізації м ’язів призначення — забезпечення розвитку тактильної і пропріоцептивної стимуляції. | |
1.7.8. Велотренажер призначення — забезпечення рухової активності ніг; вимоги: механічний пристрій з пасовим пристосуванням забезпечує регулювання висоти сидіння та нахилу ручників; комп’ютер з програмним забезпеченням для демонстрації швидкості, дистанції, часу, використання калорій, частоти пульсу. | |
1.7.9. Бігова доріжка для тренування призначення — забезпечення загального фізичного розвитку, розвитку стереотипу ходьби; вимоги: пристрій з механічною або магнітною системою навантаження; наявність можливості регулювати кут нахилу платформи; рама пристрою обладнана датчиком пульсу; можливість визначати швидкість, протяжність, тривалість тренування. | |
1.7.10. Тренажер типу "Тунель" призначення — для стимуляції вестибулярної та пропріоцептивної систем, загального фізичного розвитку, активізації роботи центральної нервової системи; вимоги: м’який модуль-тунель безкаркасний, виготовлений з безпечних матеріалів високої якості. | |
1.7.11. М ’які сходинки призначення — для фізичних занять, рухливих ігор, просторового орієнтування, розвитку рівноваги, подолання страху простору; вимоги: м’які модулі різного кольору та висоти; кількість — набори від 5 модулів. | |
1.7.12. Міні-батут для тренування призначення — забезпечення тренування, розвиток координації рухів; вимоги: кругла конструкція має діаметр від 920 до 1400 мм, висоту — від 200 до 300 мм; розміри зумовлюють від 6 до 8 ніжок та від 32 до 48 пружин; м’який мат закриває раму та пружини. | |
1.7.13. Балансири різних видів: спортивний диск-тренажер для розвитку координації рухів, балансир для розвитку координації (пелюстка лотосу), балансувальна дошка "Рокерборд", тренажери балансу овал призначення — забезпечення підготовки м’язів до тренувань, загальний фізичний розвиток. | |
1.7.14. Сенсорний м ’яч для зорової і тактильної стимуляції призначення — забезпечення зміцнення різних груп м’язів, розвитку вестибулярного апарату, тренування серцево-судинної та дихальної систем; вимоги: м’ячі трьох розмірів (різнокольорові); діаметр у діапазоні від 200 до 800 мм. | |
1.7.15. М ’яч ортопедичний для лікувальної та спортивної гімнастики призначення — забезпечення розвитку координації руху; вимоги: м’яч гумовий з шипованою поверхнею, наявність масажного точкового ефекту, забезпечення покращення кровообігу, загального розвитку, зміцнення м’язів спини. | |
1.7.16. М ’яч музичний для розвитку рухової активності дитини призначення — забезпечення розвитку тактильного сприйняття, рухової активності, для використання на заняттях з фізкультури, ритміки; вимоги: батарейки 2 x АА; режими гри — 2 (мелодії та звукові ефекти); кольорові брязкальця; кнопки. | |
1.7.17. Обруч гімнастичний призначення — забезпечення розвитку рухової активності, підтримання загального фізичного розвитку; вимоги: спортивний тренажер діаметром від 700 до 900 мм (залежно від зросту); матеріал — пластик, ПВХ; однотонний або різнокольоровий. | |
1.7.18. Дитяча роликова дошка-балансир призначення — розвиток координації та моторики у осіб, тактильної та зорової системи вимоги: тренажер виготовлено з фанери першого ґатунку; покриття — шкірозамінник. | |
1.7.19. Корпус колоди для занять з гімнастики призначення — забезпечення розвитку координації рухів, загального фізичного розвитку; вимоги: дерев’яний брус: довжина — від 5000 мм; ширина робочої поверхні — від 100 мм. | |
1.7.20. Драбина мотузкова для покращення координації рухів призначення — забезпечення розвитку відчуття рівноваги; вимоги: щаблі драбини виготовлені з дерева; мотузка для з’єднання щаблів з бавовни; навантаження — до 60 кг. | |
1.7.21. Тактильна (сенсорна) доріжка для розвитку координації рухів призначення — забезпечення розвитку моторики та навичок ходьби нерівною поверхнею, виконання вправ на розвиток рівноваги, розвиток тактильної чутливості ніг; вимоги: доріжка виготовлена з пластику — ПЕ / обробленого дерева; тактильні сегменти з різною фактурою та кутами нахилу поверхонь; навантаження — до 80 кг. | |
1.7.22. Ігровий тренажер (сходинки з колодами) призначення — тренування вестибулярного апарату. | |
1.7.23. Гамак сенсорний призначення — тренування вестибулярного апарату. | |
1.7.24. Гойдалка призначення — розвиток відчуття балансу, тренування вестибулярного апарату. | |
1.7.25. Тактильний тренажер "Різнобарвні сліди" призначення — тренування рівноваги, спритності, балансу, координації рухів, зміцнення вестибулярного апарату та розвитку великої моторики та опорно-рухового апарату. | |
1.7.26. Балансувальна платформа призначення — тренувань балансу та пропріоцепції, стимуляції діяльності вестибулярного апарату, розвитку координації рухів, рівноваги, просторового сприйняття, концентрації. | |
1.7.27. Еластична стрічка призначення — тренування всіх груп м’язів, гнучкості та балансу. | |
1.7.28. Кільцева доріжка для розвитку призначення — розвиток вестибулярного апарату, координації рухів, сенсорних відчуттів, комунікації. | |
II. Обладнання для облаштування ресурсної кімнати | |
2.1. Меблі | 2.1.1. Шафа комбінована — 1 шт. |
2.1.2. Шафа — 2 шт. | |
2.1.3. Стелажі відкриті — 2 шт. | |
2.1.4. Стелажі закриті — 2 шт. | |
2.1.5. Тумба для технічних засобів навчання — 1 шт. | |
2.1.3. Парта учнівська з регулюванням по висоті — 4 шт. | |
2.1.4. Стілець учнівський з регулюванням по висоті — 8 шт. | |
2.1.5. Пенал кухонний — 2 шт. | |
2.1.6. Секція кухонна з мийкою — 1 шт. | |
2.1.7. Секція кухонна нижня — 2 шт. | |
2.1.8. Секція кухонна верхня — 3 шт. | |
2.1.9. Стіл кухонний — 1 шт. | |
2.1.10 Комплект кухонний (стільниця — 1 шт., робоча панель кухонна — 1 шт.). | |
2.1.11. Крісло безкаркасне — 2 шт. | |
2.2. Технічне обладнання | 2.2.1. Портативний комп ’ютер |
2.2.2. Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна 125 x 160 см | |
2.2.3. Проектор та інтерактивний сенсорний модуль | |
2.2.4. Акустична система 2.0, деревина (MDF), 2 x 10 Вт (RMS) | |
2.2.5. Wi-Fi Wireless роутер | |
2.2.6. Комплект для монтажу мультимедійного комплексу для КФ — проекторів (на стіну) | |
2.2.7. Інтерактивний блок | |
2.2.8. Світловий пучок (пучок фіброоптичного волокна) для психологічного розвантаження призначення — психологічне, емоційне розвантаження, візуальна, розумова стимуляція, розвивальні ігри; вимоги: матеріал — фіброоптичне волокно з 3-х (або більше) волокон; тип світлового потоку — боковий та комбінований; кріплення — безпечна пайка у кожусі; захист — ПВХ-трубка; діаметр ПВХ-трубки — 3 мм; потужність проектора — 15 Вт; керування — дистанційне (за допомогою багатофункціонального пульта); джерело живлення — 220 Вт; довжина видимої частини — 200 см; загальна кількість волокон — не менше 66 одиниць. | |
2.2.9. Маленька сенсорна кімната для психологічного розвантаження призначення — розвиток тактильного відчуття, формування психологічної безпеки в закритому просторі; вимоги: розміри — не менше 1000 x 1000 мм | |
2.2.10. М ’який сенсорний куточок для терапії осіб із порушенням обробки сенсорної інформації призначення — розвиток тактильного відчуття, формування психологічної безпеки в закритому просторі; вимоги: куточок-печера для відчуття безпеки; розміри — не менше 1000 x 1000 мм. | |
2.2.11. Гніздо підвісне для сенсорної інтеграції призначення — заспокоєння, релаксації, розвитку вестибулярного апарату, тренування координації рухів та уваги. | |
2.2.12. Пісочниця з підсвіткою для пісочної терапії призначення — психологічне, емоційне розвантаження, пісочна анімація, розвиток креативності і фантазії, розвиток тактильних відчуттів, розвиток ігрової діяльності, формування соціальної поведінки; вимоги: дерев’яна пісочниця на ніжках; підсвічення; кінетичний пісок; пісок для піскотерапії; дрібні іграшки з різних класифікаційних груп. | |
2.2.13. Набір сенсорних світлових іграшок призначення — візуальна стимуляція, розвиток ігрової діяльності, дрібної моторики, когнітивний розвиток, формування соціальної поведінки. | |
2.2.14. Комплект для мозочкової стимуляції призначення — розвиток координації, орієнтування в просторі, розумова стимуляція, корекція поведінки; вимоги: дошка-балансир; кольорова планка; 3 сенсорні мішки; похила дошка-мішень з цифрами; стенд з цілями; 3 м’ячика; м’ячик на гумці. | |
2.2.15. Сенсорна дошка (бізіборд) призначення — ознайомлення з різними предметами та їх функціонуванням, розвиток тактильного сприймання та дрібної моторики рук, формування причинно-наслідкових зв’язків, переключення уваги тощо; вимоги: дошка оброблена; на дошці закріплені різні нетравматичні рухомі, приємні на дотик та яскраві деталі: замочки, кнопки, гачки, валики, тумблери тощо. | |
2.2.16. Засоби для зняття напруження та гніву (килимки, мішки типу боксерської груші тощо) | |
2.2.17. М ’яч-фітбол — 2 шт. | |
2.2.18. Килимок-пазл — 2 шт. | |
2.2.19. Килим для організації ігрової діяльності осіб — 1 шт. | |
2.2.20. Дошки для повзання та катання | |
2.2.21. Батут | |
2.2.23. Комплект терапевтичних м ’ячиків | |
2.2.24. Іграшки та конструктори дитячі | |
2.2.25.Звукові дзвіночки різних форм, матеріалів та кольорів | |
2.2.26. Сенсорний тактильний тренажер для рук і ніг | |
2.2.27. Сухий басейн з кульками | |
2.2.28. Дидактичні ігри та картки | |
III. Обладнання для осіб з інтелектуальними труднощами | |
3.1. Комп ’ютерна техніка та спеціальні програми | 3.1.1. Навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи призначення — забезпечення підготовки та розвитку навичок роботи з навчальними матеріалами, навички використання різних концепцій, навички колективної роботи; вимоги: використання комбінації цих складових: спеціальне програмне забезпечення; інтерактивне обладнання; навчальні матеріали (картки із завданнями, таблиці, пазли, блоки, робочі зошити). |
3.2. Дидактичні матеріали та розвивальні ігри | 3.2.1. Набори зображень для вивчення кольорів, форм, величини предметів призначення — вивчення кольорів, форм, розвиток навичок сортування та розрізнення кольорів і форм, забезпечення проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, мислення, комунікації; вимоги: набори зображень (кольори та форми), набори предметів (кольори та форми), набір карток із зображеннями для сортування за ознаками з основою на липучках, моделі площинні (кольори, форми, розміри, мозаїка); моделі об’ємні, нанизувальні фігури (різні за кольором, формою, розміром) тощо. |
3.2.2. Книжки, посібники для засвоєння понять "однакове — різне", категорій із сюжетною тематикою призначення — розвиток навичок розрізнення та найменування предметів, навичок читання, забезпечення проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, мислення, комунікації; вимоги: книги за категоріями і тематикою, пари друкованих карток з різних лексичних тем (іграшки, їжа, предмети навколишнього середовища, посуд, одяг, частини тіла, транспорт, тварини, рослини, овочі, фрукти); пари об’ємних моделей (фігурки тварин, посуд, овочі, фрукти тощо, набори карток із зображеннями предметів/дій/ознак, набори предметів/фігур за категоріями, набори карток із зображеннями для сортування на липучках, основа для сортування тощо). | |
3.2.3. Посібники на засвоєння понять "частина — ціле" призначення — проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, мислення; вимоги: картки для складання цілого зображення з половинок, з більшої кількості частин тощо. | |
3.2.4. Дидактичні настільні ігри призначення — розвиток навичок розрізнення та найменування місцеположення предметів, ознак предметів, вивчення емоцій, соціальних навичок, професій та їх функцій забезпечення проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, мислення, комунікації; вимоги: набори карток із зображенням місцеположення предметів/людей/тварин, із зображенням ознак предметів, із зображенням емоцій, "Ознайомлення із суспільним життям", "Ознайомлення з довкіллям", "Мовленнєвий розвиток", "Логіко-математичний розвиток" тощо. | |
3.2.5. Роздатковий матеріал, набори мотиваційних предметів (зокрема для корекції небажаної поведінки) призначення — розвиток навичок комунікації, співпраці, візуальні стратегії для формування навичок корекції небажаної поведінки, забезпечення проведення дидактичних занять, розвитку мовлення, мислення, комунікації; вимоги: візуальні розклади для вивчення ланцюжка, таймери (візуальний, електронний, планшети з жетонами, наклейки, штампи тощо). | |
3.2.6. Дидактичні матеріали для розвитку логічного мислення призначення — розвиток асоціативного мислення, навичок аналізу та синтезу, сортування за функціями, категоріями та ознаками; вимоги: набори карток із зображеннями асоціативних предметів, набори карток із зображеннями характерних ознак предметів, картки із зміненими частинами зображення. | |
3.2.7. Дидактичні матеріали для вивчення професій та їх функцій призначення — формування уявлення про професії, розвиток навичок розрізнення та найменування; вимоги: набори карток із зображенням професій людей та їхніх функцій, набори предметів-фігурок професій і людей та їхніх функцій, набори карток із зображеннями для сортування за функціями/характеристиками професій. | |
3.2.8. Дидактичні матеріали для вивчення складу числа з додатковими аксесуарами призначення — вивчення складу числа та основних математичних понять; тактильна стимуляція; вимоги: посібник, математичні ігри; табличка з отворами від 1 до 5-10 одиниць кожного виду; табличка з отворами від 6 до 9-5 одиниць кожного виду, табличка з отворами 10-10 одиниць. Додаткові аксесуари — за потреби: дошка з виступами, що відповідають розмірам отворів у табличках; накладні картинки з машинами, тваринами та зі складом числа паперові з отворами, що відповідають розмірам виступів на дошці; короткі трубочки, що щільно установлюються на виступи дошки та отвори табличок; ваги; тощо. | |
IV. Обладнання для осіб з функціональними сенсорними труднощами, що передбачають обмеження слухової функції | |
4.1. Комп ’ютерна техніка | 4.1.1. Програмно-апаратний комплекс для корекційно-розвиткової роботи призначення — забезпечення комплексної роботи з особами з порушеннями слуху, звуковимови, голосоутворення, з порушеннями сенсомоторних функцій мовлення; розвиток слухового сприймання, формування та корекція звуковимови; вимоги: можливість розвитку слухового сприймання, формування та корекції звуковимови, розвитку мовлення у осіб від 2-х років; візуалізація, запис, вимірювання та зберігання спектрів фонем: частотний діапазон — від 250–10000 Hz; динамічний діапазон — від 5 dB-80 dB; кількість звукових модулів за середовищами (з 10 звуками) — 10 одиниць; аналіз характеристик голосу (нижня форманта): діапазон — від 70–980 Hz. |
4.2. Спеціальні програми | 4.2.1. Комп ’ютерний тренажер для вивчення української жестової мови призначення — забезпечення вивчення жестів української жестової мови; вимоги: можливість індивідуальної самостійної роботи з вивчення та відпрацювання жестів; можливість колективного навчання в закладі освіти. |
4.2.2.Відеожестівники для розвитку пізнання, форм мовлення призначення — забезпечення доступного і зрозумілого зв’язку між наставником і дитиною; вимоги й тематика: можливість доступу до якісної інформації різними формами мовлення, доступними для дитини; тематичні жестівники (дозвілля, побут, самостійні навички та інше); жестівники для батьків; жестівники для початкового навчання. | |
4.2.3. Комплекс комп ’ютерної програми "Живий звук". | |
4.3. Спеціальне обладнання | 4.3.1. Обладнання слухового кабінету Апаратура, прилади, матеріали: комплект стаціонарної (дротової або бездротової) звукопідсилювальної апаратури колективного використання; діагностична апаратура (аудіометр, калібровані музичні іграшки тощо); прилади видимого мовлення; аудіовізуальні засоби навчання; наочні дидактичні матеріали; набір предметів, що звучать, музичні іграшки та інструменти; стіл вчителя з пультом керування (з підсилювачем звуку та комутатором); столи учнів з індивідуальними пультами. |
4.3.2. Комплект обладнання для лінгафонного класу призначення — забезпечення якісного двостороннього голосового зв’язку; вимоги: відношення сигналу до шуму — до 70 dB; наявність пристроїв для якісного звучання: аудіопанель вчителя; аудіопанель учня; звукова карта; мережева плата; блок зберігання інформації. | |
4.3.3. Мікрофони для індивідуального використання дітьми під час групових занять |