- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 червня 2008 р.
за N 563/15254
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
юстиції
N 1578/5 від 29.10.2012 )
Про затвердження Змін до Інструкції з обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні
Відповідно до статті
21 Закону України
"Про органи реєстрації актів громадянського стану" та з метою удосконалення порядку обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 3 вересня 2002 року
N 81/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 3 вересня 2002 року за N 727/7015, що додаються.
2. Департаменту у справах цивільного стану громадян (В.В.Кунда) довести цей наказ до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра юстиції України І.І.Ємельянову та директора Департаменту у справах цивільного стану громадян В.В.Кунду.
Міністр ПОГОДЖЕНО: Керівник Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини | М.В.Оніщук Н.С.Кульчицький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
25.06.2008 N 1064/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 червня 2008 р.
за N 563/15254
ЗМІНИ ДО ІНСТРУКЦІЇ
з обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні ( z0727-02 )
1. Пункт 1.4 після слів "металеві ящики," доповнити словами "спеціально обладнані приміщення".
2. Пункт 2.2 доповнити реченням у такій редакції:
"Ці відділи забезпечуються трирічним запасом бланків свідоцтв".
3. Пункт 2.3 викласти в такій редакції:
"2.3. Посадові особи, відповідальні за зберігання бланків свідоцтв у секторах з архівної роботи, розташованих окремо від відділів реєстрації актів цивільного стану головних управлінь юстиції, одержують бланки свідоцтв у відповідних відділах реєстрації актів цивільного стану головних управлінь юстиції за видатковою накладною. Бланки свідоцтв видаються або надсилаються спецзв'язком з розрахунку не більше місячної потреби в них".
4. Пункт 2.4 викласти в такій редакції:
"2.4. Керівники відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції одержують бланки свідоцтв у відповідних відділах реєстрації актів цивільного стану головних управлінь юстиції за видатковою накладною. Бланки свідоцтв видаються або надсилаються спецзв'язком з розрахунку не більше тримісячної потреби в них.
Працівники, відповідальні за зберігання бланків свідоцтв в окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) та міськрайонних управлінь юстиції, розташованих в декількох приміщеннях, одержують бланки свідоцтв у керівників зазначених відділів за видатковою накладною. Бланки свідоцтв видаються або надсилаються спецзв'язком з розрахунку не більше місячної потреби в них".
5. Пункт 2.5 викласти в такій редакції:
"2.5. Посадові особи, відповідальні за зберігання бланків свідоцтв у виконавчих органах сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, одержують бланки свідоцтв у відповідних відділах реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції на підставі довіреності за видатковою накладною. Бланки свідоцтв видаються або надсилаються спецзв'язком чи цінним листом з відповідним супровідним документом з розрахунку не більше місячної потреби в них".
6. У пункті 2.6 виключити перше речення.
7. Пункти 2.7 - 2.9 виключити.
У зв'язку з цим пункти 2.10 - 2.19 вважати пунктами 2.7 - 2.16 відповідно.
8. Пункт 2.7 доповнити абзацом другим у такій редакції:
"В окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, розташованих в декількох приміщеннях, видача працівникам одноденної потреби бланків свідоцтв та облік повернутих (невикористаних) бланків здійснюється посадовою особою, відповідальною за зберігання бланків свідоцтв у цьому приміщенні відділу".
9. Пункт 2.8 доповнити абзацом другим у такій редакції:
"У наказі про створення комісії визначаються також особи, які заміщують голову та членів комісії у разі їх відсутності".
10. Абзац другий підпункту 2.8.1 пункту 2.8 після слів "управління юстиції," доповнити словами "у якому також визначаються особи, які заміщують голову та членів комісії у разі їх відсутності".
11. У пункті 2.9 слово "діб" замінити словом "днів".
12. У пункті 2.10:
абзац другий доповнити реченням такого змісту:
"У наказі про створення комісії визначаються також особи, які заміщують голову та членів комісії у разі їх відсутності";
доповнити пункт абзацом третім у такій редакції:
"В окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції, розташованих у декількох приміщеннях, комісія для приймання бланків свідоцтв не утворюється".
13. У пункті 2.14:
слово "діб" замінити словом "днів";
після слів "надсилають підтвердження" доповнити пункт словами та цифрою "про прийняття бланків свідоцтв, форма яких наведена в додатку 5";
доповнити пункт абзацом другим у такій редакції:
"Працівники, відповідальні за зберігання бланків свідоцтв в окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) та міськрайонних управлінь юстиції, розташованих в декількох приміщеннях, надають підтвердження про прийняття бланків свідоцтв, форма яких наведена в додатку 6, керівникам зазначених відділів не пізніше трьох днів з дня їх отримання".
14. У підпункті 3.2.1 пункту 3.2:
абзац третій після слів "видаються керівництвом," доповнити словами "посадовою особою, відповідальною за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні";
в абзацах четвертому, п'ятому та шостому цифри "5, 6, 7", "8", "9" замінити відповідно цифрами "7, 8, 9", "10" та "11";
доповнити підпункт абзацом восьмим у такій редакції:
"В окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) та міськрайонних управлінь юстиції, розташованих у декількох приміщеннях:
- книги обліку бланків свідоцтв, які видаються керівництвом (посадовою особою, відповідальною за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні) відділу реєстрації актів цивільного стану працівникам відділу згідно з додатком 2;
- книги обліку оприбуткування й витрачання бланків свідоцтв за видами, які заповнюються як у частині оприбуткування, так і витрачання згідно з додатками 7, 8".
15. У підпункті 3.2.2 пункту 3.2:
цифри "5, 6" замінити відповідно цифрами "7, 8".
16. У пункті 3.6:
після слів "які видаються керівництвом," доповнити пункт словами "посадовою особою, відповідальною за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні";
цифри "5, 6, 7, 8, 9" замінити відповідно цифрами "7, 8, 9, 10, 11".
17. У пункті 4.1 слова "один раз на рік" замінити словами та цифрами "щокварталу не пізніше 15-го числа наступного за звітним кварталом місяця, а також за підсумками року", цифри "10" замінити цифрами "12".
18. У пункті 4.2 цифри "10" замінити цифрами "12".
19. У пункті 4.3:
цифри "15" та "10" замінити відповідно цифрами "10", "12";
доповнити пункт абзацом другим у такій редакції:
"Працівники, відповідальні за зберігання бланків свідоцтв в окремих приміщеннях відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) та міськрайонних управлінь юстиції, розташованих у декількох приміщеннях, звітують про витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні, перед керівниками зазначених відділів щомісяця не пізніше 5-го числа наступного місяця за формою згідно з додатком 12".
20. У пункті 4.4:
цифри "10" та "11" замінити відповідно цифрами "12" та "13".
21. В абзаці першому пункту 4.6 цифри "5, 6, 7, 8, 9" замінити відповідно цифрами "7, 8, 9, 10, 11".
22. У пункті 5.1 цифри "12" замінити цифрами "14".
23. Пункт 5.2 викласти в такій редакції:
"5.2. У відділах реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції зіпсовані при заповненні та інші свідоцтва, які підлягають знищенню, у тому числі надіслані для знищення виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, а також подані працівниками цих відділів, відповідальними за зберігання бланків свідоцтв в окремих приміщеннях, у разі розташування відділу в декількох приміщеннях знищуються один раз на півріччя, про що на аркуші паперу А4 складається акт про знищення бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні (за формою, визначеною додатком 14, у двох примірниках), який завіряється гербовою печаткою відділу реєстрації актів цивільного стану".
................Перейти до повного тексту