1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.04.2017 № 298
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 травня 2017 р.
за № 562/30430
Про затвердження Положення про премію імені Б.М. Лятошинського
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства культури та інформаційної політики № 709 від 06.09.2021 № 304 від 22.04.2024 № 403 від 04.06.2024 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 841 "Про премії за досягнення у сфері культури і мистецтва" та в межах повноважень, визначених Положенням про Міністерство культури України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 495, НАКАЗУЮ:
1. ЗатвердитиПоложення про премію імені Б. М. Лятошинського, що додається.
2. Управлінню сценічного і візуального мистецтва (Білаш П.М.) забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку;
проведення конкурсу на здобуття премії імені Б.М. Лятошинського у 2017 році після набрання чинності цим наказом.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Карандєєва Р.В.

Міністр

Є.М. Нищук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
11 квітня 2017 року № 298
(у редакції наказу
Міністерства культури
та інформаційної політики України
від 22 квітня 2024 року № 304
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 травня 2017 р.
за № 562/30430
Положення
про премію імені Б.М. Лятошинського
I. Загальні положення
1. Премія імені Б.М. Лятошинського (далі - Премія) присуджується щорічно у січні композиторам за видатні досягнення у сфері професійної композиторської творчості.
2. Премія присуджується громадянам України.
3. Премія присуджується професійним композиторам (далі - претенденти) за такими напрямами:
за окремий твір;
за творчий доробок претендента у певному музичному жанрі (симфонічний, вокально-хоровий, оперний, камерно-інструментальний).
У напрямі "за творчий доробок претендента у певному музичному жанрі" документи на здобуття Премії можуть бути подані як в одному, так і в кількох музичних жанрах, з відповідним пакетом документів по кожному музичному жанру окремо.
4. Премія присуджується щорічно почергово на конкурсних засадах в одному із напрямів, зазначених у пункті 3 цього розділу. У кожному із напрямів присуджується лише одна Премія.
Грошова винагорода до Премії у розмірі 20 тисяч гривень виплачується за рахунок видатків, передбачених у Державному бюджеті України на ці цілі.
5. На здобуття Премії висуваються завершені музичні твори у жанрах академічного музичного мистецтва (далі - твори), які були написані та виконані (оприлюднені) протягом останніх 5 років, але не пізніше ніж за півроку до їх висунення на здобуття Премії.
6. На здобуття Премії не висуваються твори, які вже були відзначені цією Премією або іншими державними преміями.
7. Твори, що вже брали участь у конкурсі у попередні роки і не були відзначені Премією, можуть бути висунуті повторно.
8. Повторно Премія може присуджуватися композиторам за наявності нових визначних досягнень у сфері професійної композиторської творчості, але не раніше ніж через 5 років після попереднього присудження Премії.
9. Премія не присуджується посмертно.
10. У цьому Положенні термін "конфлікт інтересів" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання корупції".
II. Комітет з присудження Премії
1. З метою проведення конкурсу на здобуття Премії та визначення переможця конкурсу утворюється Комітет з присудження Премії (далі - Комітет).
2. Комітет у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами у сфері культури та мистецтва, у тому числі цим Положенням.
3. Комітет здійснює свою діяльність на засадах законності, відкритості, незалежності, неупередженості, публічності, прозорості, доброчесності, професіоналізму, об’єктивності та обґрунтованості прийнятих рішень, рівності прав його членів, недискримінаційного ставлення до претендентів на здобуття Премії.
Не допускається будь-яке втручання у діяльність Комітету.
4. До повноважень Комітету належить:
затвердження порядку денного;
розгляд документів та ознайомлення з творами, поданими на конкурс;
проведення обговорення творів, поданих на здобуття Премії;
визначення процедури відбору творів на здобуття Премії шляхом відкритого голосування;
проведення конкурсу на здобуття Премії;
прийняття рішення щодо визначення переможця конкурсу на здобуття Премії.
5. Персональний склад Комітету формується з числа провідних діячів академічного музичного мистецтва та мистецтвознавців (за згодою) у кількості не менше ніж 5, але не більше ніж 11 осіб та затверджується наказом Держмистецтв строком на 3 роки. У разі необхідності до персонального складу Комітету можуть вноситися зміни.
6. Кандидатури до складу Комітету обираються з числа осіб, пропозиції щодо яких вносять заклади культури усіх форм власності, які здійснюють професійну діяльність у галузі музичного мистецтва, державні заклади вищої та фахової передвищої освіти мистецького спрямування, Національна академія мистецтв України, Національна спілка композиторів України та її організації, Національна всеукраїнська музична спілка та її організації, а також інститути громадянського суспільства у сфері культури відповідного функціонального спрямування.
Оголошення про умови добору кандидатів до складу Комітету оприлюднюється на офіційних вебсайтах МКІП та Держмистецтв.
В роботі Комітету можуть брати участь представники МКІП та Держмистецтв з правом дорадчого голосу.
7. Члени Комітету здійснюють свої повноваження на громадських засадах.
До складу Комітету входять голова, заступник голови, члени Комітету. Голова Комітету та його заступник обираються із числа членів Комітету на першому засіданні Комітету шляхом відкритого голосування присутніх членів Комітету простою більшістю голосів.
8. Голова Комітету:
веде засідання Комітету, ставить питання на голосування, оголошує його результати;
забезпечує неупереджений, всебічний і об’єктивний розгляд питань, включених до порядку денного засідання Комітету;
контролює питання щодо уникнення потенційного чи реального конфлікту інтересів членів Комітету;
підписує протоколи засідань;
представляє Комітет у взаємовідносинах з МКІП, Держмистецтв, центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, медіа, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями;
вносить пропозиції Держмистецтв з питань, що належать до компетенції Комітету.
9. Члени Комітету мають право:
отримувати та ознайомлюватися з будь-якою інформацією та документами з питань, що належать до компетенції Комітету;
висловлювати пропозиції, зауваження з питань, що розглядаються на засіданні Комітету;
викладати письмово окрему думку як додаток до протоколу засідання Комітету, що є його невід’ємною частиною.
Член Комітету, який з поважних причин не може бути особисто присутнім на засіданні Комітету, у тому числі в режимі відеоконференції або за допомогою телефонного зв’язку, може брати участь у голосуванні із використанням технічних засобів комунікації (поштовий зв’язок, електронна пошта), за умови попередження про це секретаря Комітету.
10. Члени Комітету зобов’язані:
брати участь у роботі Комітету та в обговоренні питань, що розглядаються на засіданні Комітету;
дотримуватися принципів, визначених у пункті 3 цього розділу, вимог законодавства та цього Положення;
не допускати потенційного чи реального конфлікту інтересів під час проведення конкурсу. При наявності такого конфлікту повідомити про це перед початком засіданням Голову Комітету (головуючого на засіданні). Член Комітету, у якого є потенційний чи реальний конфлікт інтересів, не бере участь у засіданні Комітету. У разі неподання інформації щодо існування конфлікту інтересів, якщо про нього стає відомо після прийняття рішення Комітету, таке рішення скасовується головою Комітету та призначається повторне засідання Комітету;
не втручатися у будь-який спосіб у прийняття рішень іншими членами Комітету;
не допускати розголошення конфіденційної інформації, що стала відома під час виконання своїх обов’язків;
завчасно інформувати секретаря Комітету про особисту відсутність на засіданні Комітету.
11. Повноваження члена Комітету можуть бути достроково припинені у разі:

................
Перейти до повного тексту