- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 травня 2019 р.
за № 547/33518
Про затвердження Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки
№ 160 від 10.02.2021 )
1. Затвердити Положення проінституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньоїосвіти, що додається.
2. Директорату дошкільної та шкільної освіти (Осмоловський А.О.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І.А.) зробити відмітку у справах архіву.
5. Цей наказ набирає чинності з 01 липня 2019 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Карандія В.А.
ПОГОДЖЕНО: Перший віце-прем’єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Голова Державної регуляторної служби України Міністр соціальної політики України |
С. Кубів К. Ляпіна А. Рева |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23 квітня 2019 року № 536
(у редакції наказу
Міністерства освіти
і науки України
від 10 лютого 2021 року № 160)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 травня 2019 р.
за № 547/33518
ПОЛОЖЕННЯ
про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок здобуття повної загальної середньої освіти (далі - здобуття освіти) за інституційною та дуальною формами, що організовується у закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі - заклади освіти).
2. До інституційної форми здобуття загальної середньої освіти належать очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна та мережева.
3. З метою організації здобуття освіти за інституційною формою заклади освіти відповідно до законодавства та своїх установчих документів можуть створювати класи з денною, вечірньою, заочною, дистанційною формами здобуття освіти, укладати договори про організацію мережевої форми здобуття освіти з іншими суб’єктами освітньої діяльності. Наповнюваність класів і поділ класів на групи під час вивчення окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) (далі - навчальні предмети) визначаються відповідно до законодавства.
За дуальною формою може організовуватися здобуття профільної середньої освіти професійного спрямування.
Для забезпечення денної, вечірньої, заочної, мережевої та дуальної форм здобуття освіти можуть використовуватися технології дистанційного навчання відповідно до
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за № 941/35224.
Організація здобуття освіти за інституційною та дуальною формами в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, здійснюється з урахуванням особливостей щодо форм здобуття освіти, визначених спеціальними законами.
4. Інформація про інституційну(і), дуальну форми здобуття освіти, що забезпечуються закладами освіти, оприлюднюється на їх вебсайтах (за їх відсутності - на вебсайтах засновників).
6. Зарахування осіб до приватних і корпоративних закладів загальної середньої освіти для здобуття освіти за інституційною формою здійснюється у порядку, визначеному засновником (засновниками).
7. Зарахування осіб до закладів професійної (професійно-технічної) освіти, у тому числі для здобуття освіти за дуальною формою, а також до закладів фахової передвищої, вищої освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, здійснюється в порядку, визначеному відповідними актами законодавства.
8. Здобуття освіти за інституційною та дуальною формами здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти. Результати навчання здобувачів освіти мають відповідати вимогам відповідних державних стандартів освіти.
Для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти можуть бути створені умови для засвоєння ним освітньої програми за індивідуальним навчальним планом.
9. Здобувачі освіти за інституційною та дуальною формами проходять оцінювання результатів навчання здобувачів освіти (далі - оцінювання) відповідно до законодавства(формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне)).
Державна підсумкова атестація (далі - атестація) та звільнення від неї осіб, які здобувають повну загальну середню освіту за інституційною формою, а також державна кваліфікаційна атестація здобувачів освіти за дуальною формою, здійснюються відповідно до законодавства.
10. Оплата праці педагогічних працівників, які забезпечують здобуття освіти за інституційною та дуальною формами, здійснюється відповідно до законодавства у сфері освіти.
II. Очна (денна, вечірня) форма здобуття освіти
1. Здобуття освіти за денною формою може бути організовано для осіб, як правило, віком від 6 років, які навчаються у 1-11(12) класах.
Здобуття базової та профільної середньої освіти за вечірньою формою може бути організовано для осіб віком від 14 років, які завершили здобуття початкової освіти. Заклади освіти організовують здобуття освіти за вечірньою формою незалежно від місця проживання здобувачів освіти.
................Перейти до повного тексту