- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 395 від 17.06.2002 м. Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 червня 2002 р. за N 525/6813 |
Про внесення змін до Повідомлень щодо обслуговування повітряного руху - Авіаційні правила України, частина 85
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою
чинності Наказу Міністерства транспорту
N 199 від 25.03.2002, до якого вносились
зміни )
З метою приведення нормативно-правової бази у відповідність до вимог Положення про використання повітряного простору України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.02
N 401, та підвищення рівня безпеки польотів
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Повідомлень щодо обслуговування повітряного руху - Авіаційні правила України, частина 85, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 25.03.2002
N 199 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10.04.2002 за N 354/6642, що додаються.
2. Державному департаменту авіаційного транспорту (Шкатюк А.Г.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести цей наказ до відома всіх підприємств та організацій, зареєстрованих на території України, які здійснюють експлуатацію повітряних суден, використання повітряного простору та обслуговування повітряного руху, а також підготовку авіаційних фахівців за напрямком обслуговування повітряного руху.
3. Пункт 8 змін ввести в дію з 05.09.2002 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Державного секретаря Демиденка А.Ф.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
17.06.2002 N 395
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 червня 2002 р.
за N 525/6813
Зміни до Повідомлень щодо обслуговування повітряного руху Авіаційні правила України Частина 85 ( z0354-02 )
1. У пункті 1.7 "Терміни та визначення" визначення термінів "Аварійне сповіщення; служба аварійного сповіщення - Alerting Service (ALR)", "Аеродром - Aerodrome", "Експлуатант - Operator", "Обслуговування повітряного руху - Air Traffic Service (ATS)", "Орган ОПР - Air Traffic Services Unit", "Повітряна траса - Airway (AWY)", "Повітряний простір ОПР", "Район польотної інформації - Flight information region" викласти у такій редакції:
Аварійне сповіщення - Alerting Service (ALR) - система заходів, спрямованих на своєчасне повідомлення відповідних органів та організацій про повітряні судна, яким необхідна допомога пошуково-рятувальних служб, та сприяння таким органам і організаціям.
Аеродром - Aerodrome - ділянка суші або водної поверхні (включаючи розміщені на ній будь-які будинки, споруди та обладнання), призначена повністю або частково для прибуття, відправлення і руху повітряних суден. Якщо поняття "аеродром" використовується в положеннях, що стосуються планів польотів і порядку сполучення, воно включає також місця, які можуть використовуватись літальними апаратами певних видів, наприклад вертольотами або аеростатами.
Експлуатант - Operator - юридична або фізична особа, що експлуатує повітряні судна чи надає послуги в цій галузі.
Обслуговування повітряного руху (ОПР) - Air Traffic Service (ATS) - комплекс заходів, що забезпечує польотно-інформаційне обслуговування, аварійне сповіщення, диспетчерське обслуговування повітряного руху (районне диспетчерське обслуговування, диспетчерське обслуговування підходу або аеродромне диспетчерське обслуговування).
Орган обслуговування повітряного руху (ОПР) - Air Traffic Services Unit - орган диспетчерського обслуговування повітряного руху, центр польотної інформації або пункт збору повідомлень щодо обслуговування повітряного руху.
Повітряна траса - Airway (AWY) - диспетчерський район або його частина (коридор) у повітряному просторі з чітко визначеними висотою та шириною, призначений для безпечного виконання польотів повітряними суднами.
Повітряний простір ОПР - частина повітряного простору з літерним позначенням, у межах якого виконуються певні види польотів (встановленням для цих польотів відповідних видів обслуговування повітряного руху і правил польотів).
Район польотної інформації - Flight information region - частина повітряного простору, у межах якого забезпечуються польотно-інформаційне обслуговування та аварійне сповіщення.
2. Пункт 3.1. викласти в новій редакції:
"Повідомлення щодо ОПР складаються згідно з вимогами розділу 5 відповідними органами ОПР або на борту ПС".
3. У пункті 8.2.1.2:
абзац 6 "-NO430F220" викласти в редакції "-N0430F220";
абзац 9 "POSITION R6EPORT SINCE DEP PLUS 12 MINUTES" викласти в редакції "POSITION REPORT SINCE DEP PLUS 12 MINUTES".
4. У пункті 8.3.1.2:
абзац 3 "-B707M-CHOPV/CD" викласти в редакції "-B707/M-CHOPV/CD";
абзац 5 "-NO450F350 A137 KEDUB W511 KR R22 DIDUR B490" викласти в редакції "-N0450F350 A137 KEDUB W511 KR R22 DIDUR B490".
5. У пункті 8.4.1.2 абзац 5 "-NO420A220 V3 AGL V445" викласти в редакції "-N0420A220 V3 AGL V445".
6. У пункті 8.4.1.4 абзац 5 "-NO420A220 V3 AGL V445" викласти в редакції "-N0420A220 V3 AGL V445".
7. У "Доповнення до розділу 10 Повідомлень щодо обслуговування ПР. Перелік Європейських держав, які входять у зону IFPS (CFMU)", у рядку "ДЕРЖАВА", після слова "УКРАЇНА" поставити позначку (*). Кінець переліку доповнити виноскою такого змісту:
"* Починаючи з 5 вересня 2002 року".
8. З 00.01 UTC 5 вересня 2002 року застосовувати такі зміни, а саме:
8.1. Пункт 1.2 викласти в новій редакції:
"Повідомлення поширюються і є обов'язковими для юридичних та фізичних осіб, які здійснюють організацію повітряного руху та експлуатацію повітряних суден".
8.2. Пункт 1.5 доповнити восьмим абзацом такого змісту:
"Керівництво CFMU (Basic CFMU Handbook), частина "Довідник користувача IFPS" (IFPS User Manual) чинного видання".
................Перейти до повного тексту