1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.04.2015 N 145
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 травня 2015 р.
за N 503/26948
Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України
Відповідно до пункту 3 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 року N 252, та з метою поліпшення обслуговування громадян під час користування залізничним транспортом
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27 грудня 2006 року N 1196, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 04 квітня 2007 року за N 310/13577, що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту України забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Шульмейстра В.Ю.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Голова комісії з реорганізації
Державної інспекції України
з питань захисту прав споживачів
В.о. Голови
Антимонопольного комітету України
Міністр освіти і науки України
Голова Державної
регуляторної служби України
А.Пивоварський



О. Соколова

М.Я. Бараш
С. Квіт

К. Ляпіна
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
20.04.2015 N 145
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 травня 2015 р.
за N 503/26948
ЗМІНИ
до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України ( z0310-07 )
1. В абзаці сорок третьому пункту 1.7 розділу 1 слова "пасажирський поїзд" замінити словами "додатковий пасажирський поїзд".
2. У розділі 2:
1) у пункті 2.29 слова "оригінал документа" замінити словом "документ";
2) пункт 2.34 викласти в такій редакції:
"2.34. Оформлення проїзних документів, у тому числі електронних, здійснюється з використанням терміналів автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями, електронних каналів обслуговування, у тому числі кіосків, і за ручною технологією за 45 діб до відправлення поїзда. Продаж проїзних документів на окремі поїзди може здійснюватися за 90 діб. Інформація про строки продажу, у тому числі менші за 45 діб, доводиться до відома пасажирів. Продаж проїзних документів на регіональні поїзди, які обслуговуються моторвагонним рухомим складом, здійснюється за 10 діб до відправлення поїзда.
Продаж проїзних документів (у тому числі електронних) здійснюється квитковими касами, а також через електронні канали обслуговування.
Оформлення проїзних документів через електронні канали обслуговування здійснюється таким чином:
при оформленні проїзного документа із відкладеним друком пасажиру видається роздрук - підтвердження замовлення проїзного документа, на підставі якого у будь-який час до відправлення поїзда автоматизованою касою або через автомати самообслуговування (кіоски) роздруковується проїзний документ на відповідному бланку;
при оформленні електронного проїзного документа пасажир отримує посадочний документ, роздрукований на папері або збережений на електронному носії (мобільний телефон, компактний персональний комп'ютер тощо), що підтверджує факт сплати коштів пасажиром і надає право на проїзд без звернення до квиткової каси. Інформація про оформлені електронні проїзні документи (посадочні документи) заноситься до відповідної відомості. QR-код, розміщений на посадочному документі, зчитується провідником вагона за допомогою відповідного пристрою.
За зверненням пасажира залізниця забезпечує роздруківку електронного проїзного документа на паперовому носії (бланку). Роздруківка проїзних документів на бланках встановленого зразка може здійснюватися також автоматами самообслуговування (кіосками).
Посадка до вагона та проїзд пасажира дозволяється за електронним проїзним документом, що має статус "оплачений". Електронні проїзні документи, що мають статус "використаний", "погашений", "повернений", є недійсними для проїзду.";
3) в абзаці п'ятому пункту 2.35 цифри "18" замінити цифрами "20";
4) в абзаці другому пункту 2.38 слова і цифру "(до 6 проїзних документів на один вагон)" виключити;
5) пункт 2.40 викласти в такій редакції:
"2.40. Проїзні документи оформляються на проїзд у безпересадковому сполученні. У разі оформлення окремих проїзних документів для проїзду з пересадками квитковий касир зобов'язаний узгодити з пасажиром інтервал між часом прибуття поїзда до пункту пересадки за розкладом та часом відбуття поїзда з пункту пересадки.
Як правило, поїзди вибирають за розкладом руху таким чином, щоб строк очікування відправлення поїзда з пункту пересадки після прибуття у цей пункт був мінімальним, якщо інші умови щодо строку перебування пасажира в пункті пересадки ним не вказано.".
3. Абзац сьомий пункту 4.6 розділу 4 викласти в такій редакції:
"Заміна списків для групових перевезень можлива в пункті оформлення проїзних документів за заявою керівника групи один раз, не пізніше однієї доби до відправлення поїзда.".
4. Пункт 5.7 розділу 5 виключити.
У зв'язку з цим пункти 5.8-5.10 вважати відповідно пунктами 5.7-5.9.
5. У розділі 6:
1) пункт 6.2 доповнити новим абзацом такого змісту:
"У разі відсутності прямого поїзда до станції призначення дозволяється оформлення пільгового чи безплатного проїзного документа в обмін на талони з однією пересадкою.";

................
Перейти до повного тексту