- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 квітня 2012 р.
за № 496/20809
Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства охорони здоров’я України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я України
( У заголовку та тексті наказу, а також у заголовку Порядку взаємодії Міністерства охорони здоров’я України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра України - Міністра охорони здоров’я України слова "Віце-прем’єр-міністр України - Міністр охорони здоров’я України" у всіх відмінках замінено словами "Міністр охорони здоров’я України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я
№ 849 від 02.10.2013 )
1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства охорони здоров’я України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я України, що додається.
2. Визначити відповідальним за взаємодію з Державною службою України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань Департамент лікувально-профілактичної допомоги та Департамент охорони материнства, дитинства та санаторного забезпечення у частині регулювання питань у сфері охорони здоров'я матерів і дітей, відповідальним за взаємодію з Державною санітарно-епідеміологічною службою України - Управління громадського здоров'я, відповідальним за взаємодію з Державною службою України з лікарських засобів - Управління розвитку фармацевтичного сектору галузі охорони здоров’я, відповідальним за взаємодію з вищезазначеними службами з питань державної служби та кадрової роботи - Департамент кадрової політики, освіти, науки та запобігання корупції.
3. Головам Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, Державної санітарно-епідеміологічної служби України, Державної служби України з лікарських засобів довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів і забезпечити його виконання.
4. Департаменту кадрової політики, освіти, науки та запобігання корупції:
4.1. Довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів апарату Міністерства охорони здоров’я України.
4.2. Забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Віце-прем’єр-міністр України - Міністр |
Р.В. Богатирьова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
20.03.2012 № 175
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 квітня 2012 р.
за № 496/20809
ПОРЯДОК
взаємодії Міністерства охорони здоров’я України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я України
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства охорони здоров’я України (далі - МОЗ України) з Державною службою України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, Державною санітарно-епідеміологічною службою України та Державною службою України з лікарських засобів (далі - Служба) у процесі формування та реалізації державної політики у відповідних сферах.
1.2. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності формування державної політики, а також ефективності її реалізації.
1.3. Керівник Служби забезпечує неухильне виконання покладених на Служби завдань у встановлені терміни.
У разі невиконання або порушення термінів виконання покладених на Служби завдань структурні підрозділи МОЗ України, які визначені пунктом 2 цього наказу відповідальними за взаємодію з відповідною Службою (далі - Структурний підрозділ МОЗ України, відповідальний за взаємодію зі Службою), надають пропозиції Міністру про порушення перед Президентом України питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівника відповідної Служби та/або його заступників.
1.4. Проекти відповідей на листи, інші документи, адресовані МОЗ України з питань, що належать до компетенції Служб, подаються до МОЗ України у паперовому та електронному вигляді разом із супровідним листом за підписом керівника Служби або його заступників.
II. Підготовка проектів нормативно-правових актів
2.1. Служби розробляють проекти нормативно-правових актів у порядку, встановленому законодавством України.
2.2. Служба надсилає МОЗ України супровідним листом проект нормативно-правового акта разом з пакетом документів у паперовому та електронному вигляді у повному обсязі, передбачених законодавством для його опрацювання структурними підрозділами апарату МОЗ України та погодження Міністром.
У разі якщо проект нормативно-правового акта є регуляторним, разом з ним Служба подає проект наказу про внесення змін до плану підготовки регуляторних актів.
2.3. МОЗ України доводить до відома Служби позицію Міністра щодо проекту нормативно - правового акта, розробленого Службою, шляхом надсилання листа та у разі відсутності зауважень завізованого Міністром проекту нормативно-правового акта.
2.4. У разі наявності зауважень чи пропозицій до поданого Службою проекту нормативно-правового акта він повертається Службі для доопрацювання.
Служба враховує зауваження та пропозиції МОЗ України та повторно подає доопрацьований проект нормативно-правового акта на погодження до МОЗ України.
2.5. Служба надсилає на погодження проект акта Кабінету Міністрів України до заінтересованих органів лише після його погодження та візування Міністром.
2.6. Керівник Служби є відповідальним за вчасне погодження проекту нормативно-правового акта із заінтересованими органами.
2.7. Погоджений із заінтересованими органами проект нормативно-правового акта разом із пакетом документів, передбачених законодавством, та проектом супровідного листа Служба надсилає до МОЗ України для внесення його на розгляд відповідному органу.
2.8. Якщо проект нормативно-правового акта внесено до МОЗ України з порушенням вимог законодавства, у тому числі цього Порядку, МОЗ України повертає його Службі разом із супровідним листом для приведення у відповідність до зазначених вимог.
2.9. Служба має забезпечити доопрацювання проекту нормативно-правового акта у строки, які дозволять вчасно внести такий проект на розгляд відповідного органу, та повторно подати його на погодження та візування Міністром.
2.10. У разі неврахування Службою наданих зауважень чи пропозицій Структурний підрозділ МОЗ України, відповідальний за взаємодію зі Службою, завчасно повідомляє про це Міністра.
2.11. Служби забезпечують підготовку та подання МОЗ України всіх необхідних матеріалів до проектів нормативно-правових актів у паперовому та електронному вигляді (у тому числі проектів виступів) для їх представлення Міністром на засіданні відповідного органу.
2.12. У разі втрати актуальності проекту нормативно-правового акта або з інших причин Служба забезпечує своєчасне інформування та подання до МОЗ України обґрунтованої пропозиції про його відкликання.
2.13. Служба щотижня надає МОЗ України інформаційну довідку з докладною та об'єктивною інформацією щодо стану підготовки (погодження) проектів нормативно-правових актів, відповідальним виконавцем яких визначено Службу.
III. Погодження проектів нормативно-правових актів, розроблених міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади
3.1. Служба опрацьовує проект нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до Служби як до заінтересованого органу, та подає його до МОЗ України для опрацювання і погодження Міністром.
3.2. Позицію Міністра щодо проекту нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до Служби як до заінтересованого органу, МОЗ України доводить до відома Служби шляхом надсилання листа для її обов'язкового доведення до відома розробника проекту акта.
3.3. Погодження Службою проекту нормативно-правового акта без урахування позиції Міністра не допускається.
IV. Підготовка проектів наказів Міністерства охорони здоров’я України
4.1. Служби розробляють проекти наказів МОЗ України відповідно до вимог законодавства та подають до МОЗ України для його опрацювання структурними підрозділами апарату МОЗ України.
4.2. МОЗ України доводить до відома Служби позицію МОЗ України щодо проекту наказу, розробленого Службою, шляхом надсилання листа із зазначенням зауважень та пропозицій до поданого проекту.
4.3. Служби повинні врахувати всі висловлені зауваження та усунути виявлені порушення і в установленому порядку внести проект наказу МОЗ України на розгляд до МОЗ України.
4.4. У разі відсутності зауважень Структурний підрозділ МОЗ України, відповідальний за взаємодію зі Службою, подає проект наказу на підпис Міністру.
4.5. Після підписання Міністром накази нормативно-правового характеру подаються в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
V. Визначення пріоритетних напрямів роботи Служб
5.1. Служби, їх територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління Служби, здійснюють планування своєї роботи за визначеними Міністром пріоритетними напрямами роботи.
5.2. З метою забезпечення послідовної та узгодженої діяльності з формування та реалізації державної політики у відповідній сфері Служби подають Міністру пропозиції щодо їх пріоритетних напрямів роботи, шляхів виконання покладених на них завдань на наступний рік.
5.3. За дорученням Міністра пропозиції Служби опрацьовуються Структурним підрозділом МОЗ України, відповідальним за взаємодію зі Службою, та подаються на погодження Міністру.
5.4. Служби організовують свою роботу за річними планами.
5.5. Служби формують річні плани роботи та подають МОЗ України для погодження Міністром.
5.6. Річний план роботи Служби повинен передбачати:
виконання заходів, спрямованих на реалізацію пріоритетних напрямів роботи Служб, їх територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Служб, і шляхи виконання покладених на них завдань;
здійснення заходів, спрямованих на виконання
Конституції України , законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів МОЗ України, інших актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України та Міністра;
вирішення актуальних питань, пов'язаних з реалізацією державної політики у відповідній сфері;
участь представників Служб у конгресах, форумах, семінарах, нарадах, інших заходах (у тому числі міжнародних), проведення яких забезпечують Служби або де передбачена їх участь;
підведення підсумків діяльності Служб за рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;
включення питань щодо організації діяльності структурних підрозділів Служб та їх територіальних органів з виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України та Міністра;
підготовку пропозицій щодо визначення основних пріоритетних напрямів роботи територіальних органів Служб, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Служб.
5.7. У річному плані роботи Служби визначають відповідальних за здійснення запланованих заходів (структурні підрозділи апарату Служби, територіальні органи Служби, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління Служб), а також строки їх виконання.
................Перейти до повного тексту