1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
20.03.2024 № 51-24
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 491/41836
Про затвердження Типового порядку оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 14, частини восьмої статті 38 Закону України від 02 травня 2023 року № 3077-IХ "Про службу в органах місцевого самоврядування", підпункту 4 пункту 4 та пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типовий порядок оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування, що додається.
2. Генеральному департаменту з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 02 травня 2023 року № 3077-IХ "Про службу в органах місцевого самоврядування".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова

Н. Алюшина

ПОГОДЖЕНО:

Віце-прем’єр-міністр з відновлення України -
Міністр розвитку громад, територій
та інфраструктури України

Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України

Виконавчий директор Всеукраїнської Асоціації
об’єднаних територіальних громад

Перший заступник Голови Спільного
представницького органу об’єднань профспілок

Керівник Секретаріату Спільного представницького
органу сторони роботодавців на національному рівні





О. Кубраков


О. Виску


Т. Добрівський


О. Шубін


Р. Іллічов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
20 березня 2024 року № 51-24
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 491/41836
( Гриф затвердження із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
ТИПОВИЙ ПОРЯДОК
оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування
I. Загальні положення
1. Цей Типовий порядок визначає процедуру проведення оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування (далі - оцінювання). Дія цього Типового порядку поширюється на службовців місцевого самоврядування, які займають посади категорій I, II і III.
2. Метою оцінювання є підвищення ефективності діяльності органу місцевого самоврядування, визначення якості виконання службовцем місцевого самоврядування поставлених завдань, забезпечення його професійного розвитку, а також прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри.
3. У цьому Типовому порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування".
( Пункт 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
4. Оцінювання проводиться на підставі показників результативності, ефективності та якості (далі - ключові показники), встановлених на основі завдань, покладених на орган місцевого самоврядування, плану його роботи, а також посадових обов’язків службовця місцевого самоврядування.
5. Оцінювання проводиться на засадах об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності службовця місцевого самоврядування.
6. Учасниками оцінювання є:
службовець місцевого самоврядування;
керівник служби в органі місцевого самоврядування (далі - керівник служби);
безпосередній керівник службовця місцевого самоврядування;
керівник самостійного структурного підрозділу (за наявності), в якому працює службовець місцевого самоврядування, який займає посаду категорій II або III;
( Абзац п'ятий пункту 6 розділу i із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
служба управління персоналом.
7. Службовець місцевого самоврядування:
бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;
ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;
аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;
ознайомлюється з висновком щодо оцінювання результатів службової діяльності службовців місцевого самоврядування (далі - висновок).
8. Служба управління персоналом в органі місцевого самоврядування, в якому працює службовець місцевого самоврядування, надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі підготовку проєктів розпоряджень (наказів) про:
визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування, які займають посаду категорії I, із списком службовців місцевого самоврядування;
визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III, із списком службовців місцевого самоврядування;
( Абзац третій пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
затвердження висновку службовців місцевого самоврядування, які займають посаду категорії I;
( Пункт 8 розділу I доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
затвердження висновку службовців місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III.
( Абзац п'ятий пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
Підготовку проєктів розпоряджень про визначення результатів виконання завдань службовцями місцевого самоврядування виконавчих органів відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, які займають посади категорії І, а також про затвердження висновку здійснює служба управління персоналом апарату такої сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради.
( Абзац шостий пункту 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
9. Оцінювання службовця, на якого покладено виконання обов’язків за вакантною посадою службовця місцевого самоврядування або виконання обов’язків тимчасово відсутнього службовця місцевого самоврядування, проводиться за тією посадою в органі місцевого самоврядування, яку він займає.
( Абзац перший пункту 9 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
У разі виконання службовцем місцевого самоврядування обов’язків за іншою посадою службовця місцевого самоврядування категорій II або III визначення результатів виконання завдань здійснюється з урахуванням абзацу першого цього пункту керівником вищого рівня по відношенню до посади службовця місцевого самоврядування, яку він займає.
У разі виконання службовцем місцевого самоврядування обов’язків за іншою посадою службовця місцевого самоврядування категорії I, визначення результатів виконання завдань здійснюється з урахуванням абзацу першого цього пункту відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради.
У разі звільнення службовця місцевого самоврядування або його переведення на іншу посаду в органі місцевого самоврядування до затвердження висновку процедура оцінювання за посадою службовця місцевого самоврядування, яку він займав, припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого службовця місцевого самоврядування.
10. Оцінювання проводиться поетапно:
визначення завдань і ключових показників;
визначення результатів виконання завдань;
затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).
11. Оформлення документів, передбачених цим Типовим порядком, здійснюється його учасниками у паперовій формі з використанням власноручних підписів або в електронній формі з накладенням кваліфікованих електронних підписів.
Обговорення та співбесіди з учасниками оцінювання, передбачені на відповідних етапах оцінювання, можуть проводитися за фізичної присутності учасників або дистанційно шляхом застосування технічних засобів електронних комунікацій.
12. У разі отримання службовцем місцевого самоврядування негативної оцінки відповідний висновок може бути оскаржений таким службовцем місцевого самоврядування до суду.
II. Визначення завдань і ключових показників
1. Визначення завдань і ключових показників для службовця місцевого самоврядування здійснюється з урахуванням його основних посадових обов’язків. Завдання і ключові показники мають відображати роль службовця місцевого самоврядування у досягненні цілей органу місцевого самоврядування, на які спрямовано діяльність такого службовця місцевого самоврядування, та способи їх досягнення, включаючи його внесок в загальний результат роботи відповідного органу місцевого самоврядування, вимірюватися в кількісному та/або якісному вираженні.
Завдання і ключові показники, визначені для службовців місцевого самоврядування, не можуть дублюватися, крім завдань і ключових показників, визначених для службовців місцевого самоврядування, посадові обов’язки яких збігаються.
Під час визначення завдань обговорюються потреби у професійному навчанні службовця місцевого самоврядування.
Для службовця місцевого самоврядування визначається від двох до п’яти завдань.
Строк виконання завдання повинен бути реальним для досягнення необхідного результату та визначатися з урахуванням строку видання розпорядження (наказу) про визначення результатів виконання завдань відповідно до пункту 3 розділу III цього Типового порядку.
2. Визначення завдань і ключових показників для заступників (за наявності) керівників здійснюється після визначення завдань і ключових показників для їх керівників.
3. Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування на наступний рік визначаються у грудні року, що передує звітному.
Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування на поточний рік визначаються у січні - липні цього року в разі призначення (переведення) на іншу посаду службовця місцевого самоврядування, виходу на роботу після відсутності на службі у випадках, передбачених абзацами другим - четвертим пункту 2 розділу III цього Типового порядку, поновлення на посаді службовця місцевого самоврядування. Такі завдання і ключові показники визначаються протягом 10 робочих днів після призначення (переведення) або виходу на роботу.
( Абзац другий пункту 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
Якщо завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування неможливо визначити у строки, передбачені цим пунктом, у зв’язку з його тимчасовою непрацездатністю, відпусткою або професійним навчанням, вони визначаються протягом 5 робочих днів після виходу на роботу, а в разі відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень) - протягом 5 робочих днів після початку виконання посадових обов’язків. Завдання і ключові показники для таких службовців місцевого самоврядування на поточний рік не визначаються, якщо вихід на роботу або початок виконання посадових обов’язків настають у серпні - грудні цього року.
( Абзац третій пункту 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
4. Завдання і ключові показники службовця місцевого самоврядування визначаються за формою згідно з додатком 1 з урахуванням програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування, плану роботи органу місцевого самоврядування, завдань, функцій та обов’язків, визначених у положеннях про виконавчий орган сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, про виконавчий апарат районної, обласної ради, про структурний підрозділ апарату (виконавчого апарату) ради, виконавчого органу ради та в посадовій інструкції.
( Абзац перший пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
Завдання і ключові показники для службовця місцевого самоврядування можуть переглядатись (коригуватись або відмінятись) у разі, коли на їх виконання впливають прийняті нормативно-правові акти або внесені зміни до:
стратегії розвитку територіальної громади;
програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування;
планів заходів реалізації відповідних стратегій та програм;
плану роботи органу місцевого самоврядування;
( Абзац шостий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
положення про виконавчий орган сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, про виконавчий апарат районної, обласної ради;
( Пункт 4 розділу II доповнено абзацом сьомим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
положення про структурний підрозділ апарату (виконавчого апарату) ради;
положення про структурний підрозділ виконавчого органу ради;
посадової інструкції.
Перегляд завдань і ключових показників у випадках, передбачених цим пунктом, здійснюється не частіше одного разу на квартал відповідно до пунктів 1, 6 та 8 цього розділу. У разі відміни раніше визначеного завдання для такого службовця місцевого самоврядування може бути визначено нове завдання відповідно до пункту 1 цього розділу.
( Абзац одинадцятий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
5. Завдання і ключові показники після їх обговорення з службовцем місцевого самоврядування визначаються такими особами:
службовцям місцевого самоврядування, які займають посади категорії I,- відповідним сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради.
( Абзац другий пункту 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )
службовцям місцевого самоврядування, які займають посади категорій II і III,- безпосереднім керівником за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності).
( Пункт 5 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 65-24 від 09.04.2024 )

................
Перейти до повного тексту