1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.04.2015 № 431/447
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 квітня 2015 р.
за № 485/26930
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики № 44/58 від 02.02.2023 )
( У заголовку і тексті Наказу слова "Державна фіскальна служба України" в усіх відмінках замінено словами "Державна податкова служба України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства соціальної політики № 761/1663 від 23.07.2015 № 666/617 від 26.11.2021 )
Відповідно до пункту 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року № 807), НАКАЗУЄМО:
( Преамбула в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
1. Затвердити Порядок наданняДержавною податковою службою Україниінформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що додається.
2. Визначити сторонами обміну інформацією структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад та Державну податкову службу України.
3. Департаменту державної соціальної допомоги Міністерства соціальної політики України (Музиченко В.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністрів відповідно до розподілу обов’язків.

Міністр соціальної політики
України


П. Розенко

В. о. Міністра фінансів України

І. Уманський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України,
Міністерства фінансів України
20.04.2015 № 431/447
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 квітня 2015 р.
за № 485/26930
ПОРЯДОК
надання Державною податковою службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій
( Назва із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
( У тексті Порядку слово "ДФС" замінено словом "ДПС" згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено з метою визначення механізму отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків стосовно доходів фізичних осіб, а також групи платників єдиного податку, до якої належить фізична особа - підприємець, що обрала спрощену систему оподаткування, відповідно до пункту 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 року № 807) (далі - Положення).
( Пункт 1 розділу I в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
2. Цей Порядок регламентує обмін інформацією між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад (далі - органи соціального захисту населення) та Державною податковою службою України, правила складання та подання органами соціального захисту населення запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО) про доходи фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
( Пункт 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
3. Під час здійснення інформаційної взаємодії між органами соціального захисту населення та ДПС із використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів перелік відомостей, структура та формат даних, що передаються та приймаються в рамках інформаційної взаємодії, процедури взаємодії інформаційних систем визначаються та оформлюються договорами про інформаційну взаємодію, підготовленими відповідно до Порядку організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 357.
У разі здійснення інформаційної взаємодії з використанням систем, визначених абзацом другим пункту 1 розділу ІІ цього Порядку, формат і структура запитів і відповідей на запити, форми журналів обліку запитів і відповідей на запити, регламент обміну інформацією, вимоги до захисту інформації, терміни впровадження програмного забезпечення для обміну інформацією визначаються відповідними спільними рішеннями Мінсоцполітики та ДПС, які оформляються окремими протоколами.
( Пункт 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
ІІ. Регламент обміну інформацією між органами соціального захисту населення та ДПС
1. Інформаційна взаємодія між органами соціального захисту населення та ДПС здійснюється на центральному рівні засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів із використанням інформаційних систем Мінсоцполітики та ДПС.
У разі відсутності технічної можливості передання даних за допомогою засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, як це визначено абзацом першим цього пункту, інформаційна взаємодія може здійснюватися із використанням інших інформаційно-телекомунікаційних систем за умови застосування засобів захисту інформації, відповідність яких підтверджується експертним висновком за результатами державної експертизи відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
( Пункт 1 розділу II в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
2. Органи соціального захисту населення та ДПС забезпечують ведення електронних журналів обліку запитів і відповідей на запити.
( Пункт 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 666/617 від 26.11.2021 )
3. Подання запитів і надання відповідей на запити проводиться з дотриманням вимог законодавства щодо електронних довірчих послуг.

................
Перейти до повного тексту