1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.03.2012 № 492/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2012 р.
за № 484/20797
Про затвердження Порядку ведення державного Реєстру атестованих судових експертів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1059/5 від 25.06.2015 № 374/5 від 15.02.2018 № 283/5 від 27.01.2020 № 243/5 від 20.01.2021 № 2117/5 від 10.06.2021 № 1260/5 від 27.03.2022 № 3828/5 від 12.09.2022 № 451/5 від 02.02.2023 № 2111/5 від 02.06.2023 )
Відповідно до статті 9 Закону України "Про судову експертизу", підпункту 55 пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, та з метою вдосконалення організації ведення державного Реєстру атестованих судових експертів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення державного Реєстру атестованих судових експертів (додається).
2. Управлінню експертного забезпечення правосуддя (Головченко Л.М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 15 квітня 1997 року № 149/7 "Про затвердження Порядку ведення державного Реєстру атестованих судових експертів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06 травня 1997 року за № 166/1970 (із змінами).
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ворону Д.М.

Міністр

Олександр Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
29.03.2012 № 492/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2012 р.
за № 484/20797
ПОРЯДОК
ведення державного Реєстру атестованих судових експертів
1. Цей Порядок визначає процедуру формування та ведення державного Реєстру атестованих судових експертів (далі - Реєстр).
2. Реєстр - це офіційна електронна база даних, що ведеться з метою створення інформаційного фонду про осіб, які отримали в порядку, передбаченому Законом України "Про судову експертизу", кваліфікацію судового експерта.
Реєстр складається з відомостей про атестованих судових експертів Міністерства юстиції України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України та судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ.
( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 374/5 від 15.02.2018 )
3. Держателем Реєстру є Міністерство юстиції України, що здійснює його ведення.
Функції держателя Реєстру покладаються на структурний підрозділ Міністерства юстиції України, на який покладено організаційно-управлінське забезпечення судово-експертної діяльності (далі - Держатель Реєстру).
( Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 374/5 від 15.02.2018 )
4. Адміністратором Реєстру (далі - Адміністратор) є державне підприємство "Національні інформаційні системи", що забезпечує технічне та технологічне створення та супроводження програмного забезпечення Реєстру, надання доступу до відомостей Реєстру, забезпечує збереження та захист даних, що містяться у Реєстрі.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1059/5 від 25.06.2015 )
5. Ведення Реєстру здійснюється державною мовою.
6. Судові експерти державних спеціалізованих установ включаються до Реєстру за поданням керівників цих установ або голів експертно-кваліфікаційних комісій, якими присвоєно кваліфікацію судового експерта, форма якого наведена у додатку 1 до цього Порядку.
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 283/5 від 27.01.2020 )
Подання складається на кожного судового експерта окремо.
7. Судові експерти, які не є працівниками державних спеціалізованих установ, включаються до Реєстру на підставі заяви судового експерта, форма якої наведена у додатку 2 до цього Порядку.
8. Достовірність відомостей, що надаються держателю Реєстру, забезпечують особи, які подають цю інформацію.
9. До Реєстру вносяться такі відомості:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) судового експерта;
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
( Пункт 9 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3828/5 від 12.09.2022 )
найменування Експертно-кваліфікаційної комісії (далі - ЕКК), дата і номер її рішення та його стислий зміст (присвоєння/підтвердження/підвищення кваліфікації судового експерта, продовження строку дії свідоцтва, притягнення судового експерта до дисциплінарної відповідальності), інформація щодо тимчасового припинення або поновлення судово-експертної діяльності;
номер та строк дії свідоцтва або документа, що підтверджує наявність кваліфікації судового експерта (якщо видачу свідоцтва не передбачено, вноситься відповідний запис), інформація щодо переоформлення свідоцтва про присвоєння кваліфікації судового експерта, недійсності та/або анулювання свідоцтва;
вид експертизи, індекс та вид експертної спеціальності;
місце роботи, місцезнаходження, офіційна електронна адреса та номер телефону судового експерта;
дата та номер наказу про звільнення судового експерта державної спеціалізованої установи.

................
Перейти до повного тексту