1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Н А К А З
N 50 від 17.09.97
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 жовтня 1997 р.
за N 469/2273
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Держкомстандартизації N 679 від 27.11.2000 )
Про затвердження форм актів перевірок по дотриманню законодавства про захист прав споживачів у господарюючих суб'єктів сфери торгівлі і громадського харчування
На виконання статті 5 Закону України "Про захист прав споживачів" та Постанови Верховної Ради України від 25.01.95 р. N 26/95-ВР "Про затвердження положень щодо захисту прав споживачів",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми актів перевірок дотримання законодавства про захист прав споживачів у господарюючих суб'єктів сфери торгівлі та громадського харчування:
Акт перевірки якості товарів - форма N 1
Акт відбору зразків товарів - форма N 2
Акт перевірки додержання правил
торговельного обслуговування - форма N 3
Проміжний акт контрольної перевірки
правильності розрахунків за реалізовані
товари - форма N 4
Зазначені форми додаються.
2. Затвердити серії бланків актів та закріпити їх за кожним органом Держспоживзахисту згідно з додатком.
3. Начальникам територіальних управлінь забезпечити виготовлення бланків актів перевірок безпосередньо на місцях, а начальнику управління справами Бортніку В.Д. - для потреб працівників Комітету.
4. Керівникам територіальних управлінь Держспоживзахисту та відповідних структурних підрозділів Комітету забезпечити належний контроль за правильним використанням і зберіганням бланків актів перевірок.
Установити, що акти перевірок зберігаються протягом 5 років.
5. Управлінню з питань контролю якості і безпеки товарів народного споживання (Білоус В.П.), управлінню з питань контролю якості торговельного обслуговування споживачів (Кожура І.В.), управлінню з питань контролю якості обслуговування споживачів у сфері громадського харчування та організації лабораторного контролю (Ситник К.В.) постійно надавати методичну допомогу керівникам територіальних управлінь щодо правильного складання актів.
6. Начальнику управління з питань правового захисту споживачів та міжнародних, міжвідомчих зв'язків Куделі Н.В. забезпечити подачу наказу на державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України.
7. Наказ Держспоживзахисту від 09.08.95 р. N 30 скасувати.
8. Начальнику управління справами Бортніку В.Д. забезпечити відкликання наказу Комітету від 09.08.95 р. N 30 з територіальних управлінь та розсилку цього наказу на місця.
9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. Голови Л.Буряк
Затверджено
наказом Держспоживзахисту
від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N1
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________
(назва органу Держспоживзахисту,
__________________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Серія __________________
Акт
перевірки якості товарів
від "___"_________199_ р. N ____
__________________________________________________________________
(назва населеного пункту, в якому проводиться перевірка)
Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________
(посада, прізвище, ініціали,
__________________________________________________________________
номер службового посвідчення, дата видачі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
за участю представника(ків) ______________________________________
(назва органу, посада,
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали - заповнюються при необхідності)
з ___________________ до __________________
(дата, час) (дата, час)
у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса,
__________________________________________________________________
телефон, прізвище, ініціали керівника або
__________________________________________________________________
прізвище, ініціали громадянина-підприємця,
__________________________________________________________________
номер, дата видачі свідоцтва про реєстрацію,
__________________________________________________________________
назва органу, що його видав)
в присутності особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи,
надає послуги), та представника (у разі присутності)
господарюючого суб'єкта __________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку якості _______________________________________
(найменування груп товарів)
__________________________________________________________________
Перевіркою встановлено:
Таблиця
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
| N |Наймену-|Виго-|Прибу- |Норма-|Оди-|Одер-|Пере-|Забра-|Знято |
|п/п|вання |тів- |тковий |тивний|ниця|жано |віре-|ковано|з реа-|
| |товару |ник і|доку- |докуме|ви- |това-|но |това- |ліза- |
| |(його |пос- |мент |нт для|міру|рів |това-|рів |ції |
| |катего- |тача-|(назв.,|відбо-|ціна| |рів | |това- |
| |рія, |льник|номер, |ру зра|за | | | |рів |
| |сорт, | |дата) |зків |оди-| | | | |
| |артикул)| | |для пе|ницю| | | | |
| |дата ви-| | |ревір-| | | | | |
| |готовле-| | |ки яко| | | | | |
| |ння | | |сті | | | | | |
|---|--------|-----|-------|------|----|-----|-----|------|------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---|--------|-----|-------|------|----|-----|-----|------|------|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"_______199_ р.
N____)
Вкладений аркуш N__ до таблиці акта від "___"______199_ р. N _____
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---|--------|-----|-------|------|----|-----|-----|------|------|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
Продовження вкладеного аркуша N______
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---|--------|-----|-------|------|----|-----|-----|------|------|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
|___|________|_____|_______|______|____|_____|_____|______|______|
--- -------- ----- ------- ------ ---- ----- ----- ------ ------
(див.вкладений аркуш N____ до таблиці акта від "___"_______199_ р.
N____)
Вкладений аркуш N___ до опису акта від "___"_______ 199_ р. N_____
Продовження вкладеного аркуша N_____
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див.вкладений аркуш N___ до опису акта від "___"_________ 199_ р.
N____)
Опис виявлених недоліків
__________________________________________________________________
(дефекти товарів, причини зняття товарів з реалізації,
__________________________________________________________________
факти порушення умов зберігання, технологічних інструкцій,
__________________________________________________________________
рецептур, норм, правил і таке інше)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див.вкладений аркуш N__ до опису акта від "___"______199_ р.N __)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
До акта додаються __________________ вкладених аркушів до таблиці,
(кількість прописом)
__________________ вкладених аркушів до опису, акт відбору зразків
(кількість прописом)
товарів від "___"_________199_ р. N ____, інші документи _________
__________________________________________________________________
Акт складено в ____ примірниках
Службова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку _____________________________________
(підпис, його розшифрування)
Особи, які брали участь у
перевірці _____________________________________
_____________________________________
(підпис, його розшифрування)
Особи, в присутності яких
проведено перевірку _____________________________________
_____________________________________
(підпис, його розшифрування)
"___"________ 199_ р.
Додаток до форми N 1
Припис
керівнику господарюючого суб'єкта
На підставі результатів перевірки та з метою припинення
порушень прав споживачів, керуючись статтею 5 Закону України "Про
захист прав споживачів":
1. Забороняю(ємо) відвантаження, реалізацію, продаж товарів,
(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах ________________________________ таблиці акта
перевірки та зобов'язую(ємо) вилучити їх з обороту в установленому
порядку.
2. Тимчасово припиняю(ємо) відвантаження, реалізацію, продаж
(непотрібне - викреслити)
товарів, зазначених у пунктах _______________________ таблиці акта
перевірки.
3. Зобов'язую(ємо) усунути інші недоліки, що відмічені в акті
перевірки.
4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) доповісти _________________________
__________________________________________________________________
(назва органу Держспоживзахисту)
до "___"_________ 199_ р.
Службова(і) особа(и) ____________________________________
(підпис, його розшифрування)
____________________________________
З актом та приписом ознайом- ____________________________________
лено і другий примірник одер- (підпис, його розшифрування)
жано для вручення керівникові
господарюючого суб'єкта "___" ___________ 199_ р.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта ____________________________________
(номер, дата)
Повторна перевірка ____________________________________
(при потребі) (номер, дата акта)
Службова особа, на яку
покладено контроль за вико- ____________________________________
нанням припису (посада, підпис, його розшифрування)
З контролю знято керівником ____________________________________
структурного підрозділу (посада, підпис, його розшифрування)
"___"____________ 199_ р.
Затверджено
наказом Держспоживзахисту
від 17 вересня 1997 р. N 50
Форма N 2
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________
(назва органу Держспоживзахисту,
__________________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Серія _____________________
Акт
відбору зразків товарів
від "___"__________ 199_ р. N _____
Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________
(посада, прізвище та ініціали,
__________________________________________________________________
номер службового посвідчення, дата видачі)
під час перевірки якості товарів (акт від "___"___________ 199_ р.
N ____) в присутності особи, яка здійснює продаж товарів (виконує
роботу, надає послуги), та представника (у разі присутності)
господарюючого суб'єкта відібрано згідно з вимогами нормативних
документів зразки таких товарів:
--- -------- -------- --------- -------- -----------------------
| N |Наймену-|Одиниця |Залишок |Нормати-| Відібрано зразків |
|п/п|вання |виміру |товарів, |вний до-|------- ------- -------|
| |товару |(шт.пля-|з якого |кумент |кількі-|загаль-|загаль-|
| |(його |шок, кг,|відібрано|для від-|сть оди|на ма- |на вар-|
| |катего- |л, м та |зразки |бору |ниць, |са, мі-|тість |
| |рія, |ін.) |(кількі- |зразків |шт.пля-|ра, |(грн.) |
| |сорт, | |сть зали-| |шок та |об'єм | |
| |артикул)| |шку) | |ін. |(кг,л,м| |
| | | | | | |та ін) | |
|---|--------|--------|---------|--------|-------|-------|-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---|--------|--------|---------|--------|-------|-------|-------|
|___|________|________|_________|________|_______|_______|_______|
|___|________|________|_________|________|_______|_______|_______|
--- -------- -------- --------- -------- ------- ------- -------
Всього х х х х х
Примітка: 1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості
_____________________________________________________
(найменування товарів)
_____________________________________________________
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано
(опечатано) і залишено на місці як контрольні: ______
_____________________________________________________
(найменування товарів, на суму - прописом)
Зразки товарів відібрано для проведення таких досліджень (експертиз):
--- ---------------------------- -------------------------------
| N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) |
|п/п| |--------------- ---------------|
| | |вид дослідження| показники |
|---|----------------------------|---------------|---------------|
|___|____________________________|_______________|_______________|
|___|____________________________|_______________|_______________|
--- ---------------------------- --------------- ---------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму ________________________
(прописом)
___________________, які в присутності особи, що здійснює продаж
товарів (виконує роботи, надає послуги), та представника (у разі
присутності) господарюючого суб'єкта одержано службовою(ами)
особою(ами)
_________________________________
(підпис, його розшифрування)
"___"___________ 199_ р.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Особа(и), в присутності якої(их) ________________________________
відібрано зразки товарів (підпис, його розшифрування)
"___"__________ 199_ р.
Перевіркою встановлено:
__________________________________________________________________
(опис виявлених порушень обслуговування споживачів)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

................
Перейти до повного тексту