- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
06 лютого 2025 року
№ 154Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 березня 2025 року
за № 466/43872
Зміни
до Порядку переведення учнів на наступний рік навчання в закладах спеціалізованої освіти наукового профілю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 01 березня 2021 року № 268, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2021 року за № 494/36116
1. Пункт 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Переведення здійснюється виключно з використанням програмно-апаратного комплексу "Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту" (далі - АІКОМ) або з використанням освітніх інформаційних систем, що мають налагоджену електронну інформаційну взаємодію з АІКОМ, зокрема, освітнього мобільного додатка "Мрія" (за наявності технічної можливості) (далі - онлайн-сервіси)".
2. Абзац перший пункту 2 викласти у такій редакції:
"2. Переведення учнів на наступний рік навчання в ліцеї здійснюється на підставі результатів підсумкового оцінювання учнів та/або їх державної підсумкової атестації (для учнів дев’ятих класів) згідно з рішенням педагогічної ради ліцею та відповідно до наказу директора ліцею, виданого в електронній формі з використанням АІКОМ або онлайн-сервісів, що упродовж п’яти робочих днів з дати прийняття має бути оприлюднений з дотриманням
Закону України "Про захист персональних даних" на інформаційному стенді, вебсайті ліцею та/або на вебсайті органу, у сфері управління якого перебуває ліцей.".
3. У пункті 4:
абзац перший викласти в такій редакції:
"4. Учні дев’ятих класів, які завершили здобуття базової освіти наукового спрямування одночасно зі здобуттям базової середньої освіти у ліцеї, переводяться з використанням АІКОМ або онлайн-сервісів до десятого класу цього самого ліцею:";
підпункти 1, 2 після слова "засобами" доповнити словами "з використанням АІКОМ або онлайн-сервісів".
Генеральний директор директорату цифрової трансформації | Василина-Роксолана ШВАДЧАК |
Перейти до повного тексту