1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.04.2015 № 386
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2015 р.
за № 465/26910
Про затвердження Змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України
Відповідно до статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", пункту 8 Положення про Міністерство соціальної політики України , затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 389 (зі змінами), з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян в апараті Мінсоцполітики України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року № 139, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 438/20751 (зі змінами), що додаються.
2. Управлінню звернень громадян та контролю виконання (С. Гацанюк) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра – керівника апарату В. Іванкевича.
Міністр П. Розенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
07.04.2015 № 386
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2015 р.
за № 465/26910
ЗМІНИ
до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України ( z0438-12 )
1. В абзаці першому пункту 1.4 розділу І слова "на відділи звернень громадян та організації прийому громадян управління діловодства та звернень громадян Департаменту управління персоналом та організаційно-документального забезпечення" замінити словами "на відділ звернень та прийому громадян Управління звернень громадян та контролю виконання".
2. У розділі ІІ:
1) пункт 2.6 викласти в такій редакції:
"2.6. Усі звернення громадян, що надходять до Міністерства, реєструються централізовано Управлінням звернень громадян та контролю виконання:
звернення, що надійшли засобами поштового зв'язку або під час проведення особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, керівниками та працівниками структурних підрозділів Міністерства, – у відділі звернень та прийому громадян;
звернення, що надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр", – у секторі організації доступу до публічної інформації та архівної роботи.";
2) пункт 2.7 доповнити новим абзацом такого змісту:
"У разі відсутності технічних можливостей для нанесення штрих-коду реєстраційний номер проставляється на документі від руки.";
3) пункт 2.13 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Особливому контролю також підлягають запити на отримання публічної інформації та звернення, що надійшли від державної установи "Урядовий контактний центр".";
4) пункт 2.14 викласти в такій редакції:
"2.14. Усі звернення громадян після реєстрації передаються для подальшого їх розгляду по суті безпосередньо до самостійних структурних підрозділів Міністерства.
Спеціалісти відділу звернень та прийому громадян та сектору організації доступу до публічної інформації та архівної роботи Управління звернень громадян та контролю виконання у кінці кожного дня формують за допомогою єдиної автоматизованої системи "Діловодство та КВД" реєстри зареєстрованих звернень у двох примірниках, один з яких разом зі зверненнями передається до структурних підрозділів Міністерства, відповідальних за їх розгляд. Другий примірник реєстру з підписами особи, відповідальної за ведення діловодства в структурному підрозділі Міністерства (навпроти кожного реєстраційного номера звернення проставляється окремий підпис), зберігається у зазначеному відділі або секторі відповідно.
Не пізніше першої половини наступного дня особи, відповідальні за ведення діловодства в структурних підрозділах Міністерства, підтверджують отримання листів в електронних версіях цих самих реєстрів, розміщених у єдиній автоматизованій системі "Діловодство та КВД", та передають зазначені звернення на розгляд керівникам структурних підрозділів.
На розгляд (для накладання резолюції) керівництву Міністерства передаються звернення громадян, для якісного розгляду яких необхідне безпосереднє втручання керівництва Міністерства.
Такі звернення передаються на розгляд Міністру, першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, заступнику Міністра – керівнику апарату та заступнику Міністра з питань європейської інтеграції відповідно до розподілу обов'язків.".
3. У розділі ІІІ:
1) у пункті 3.1:

................
Перейти до повного тексту