1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ
Н А К А З
N 82 від 17.05.96
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 серпня 1996 р.
за N 461/1486
Про внесення змін і доповнень до Типового положення про службу охорони праці
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Державного комітету по нагляду за охороною праці N 73 від 03.08.93, до якого вносились зміни )
На виконання рішення Національної ради з питань безпечної життєдіяльності населення від 27 березня 1996 року, протокол N 1,
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни і доповнення до розділу 5 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 3 серпня 1993 року N 73, зареєстрованого в Мінюсті України 30 вересня 1993 року за N 140, виклавши його в редакції, що додається.
2. Обласним і районним, міським Київській та Севастопольській державним адміністраціям розробити і затвердити на основі цього Типового положення відповідні Положення про службу охорони праці.
3. Начальникам територіальних управлінь Держнаглядохоронпраці встановити контроль за приведенням Положень про відділ (службу) з питань охорони праці обласних і районних, міських Київської та Севастопольської державних адміністрацій у відповідність з Типовим положенням про службу охорони праці.
4. Головному редактору журналу "Охорона праці" Яковенку М.Г. опублікувати зміни і доповнення, внесені до Типового положення про службу охорону праці, у черговому номері журналу.
Голова Комітету С.Ткачук
Затверджено
наказом Державного комітету
України по нагляду за охороною
праці від 17 травня 1996 року
N 82
Зміни і доповнення до Типового положення про службу охорони праці ( z0140-93 )
Розділ 5 викласти у такій редакції:
"5. Служба охорони праці місцевих державних адміністрацій.
5.1. Служба охорони праці є структурним підрозділом місцевого органу виконавчої влади, що утворюється головою державної адміністрації.
До складу служби входять працівники регіонального фонду охорони праці, які повинні мати фінансову або економічну освіту.
Свою діяльність в галузі охорони праці служба спрямовує на роботу з підприємствами, установами і організаціями, розташованими в межах відповідної території, але перш за все з тими, що належать до сфери управління державної адміністрації, підприємствами недержавних форм власності.
5.2. Координацію роботи служби охорони праці обласної, міських Київської та Севастопольської державних адміністрацій здійснюють відповідні структурні підрозділи Держнаглядохоронпраці та Мінпраці.
5.3. Служба охорони праці обласної, міських Київської та Севастопольської державних адміністрацій здійснює методичне керівництво роботою служби охорони праці районних державних адміністрацій, розглядає подання і погоджує призначення керівників цих служб, розглядає питання створення регіональних фондів охорони праці.
5.4. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій в галузі охорони життя і здоров'я людей на виробництві та профілактики травматизму невиробничого характеру при службі охорони праці обласних, міських Київської та Севастопольської державних адміністрацій можуть створюватись наукові ради і комісії.
Склад цих рад і комісій та положення про них затверджується державною адміністрацією.
5.5. Служба охорони праці разом з іншими структурними підрозділами державної адміністрації виконує функції, передбачені пунктами 2.4.1, 2.4.2, підпунктами "а", "в" і "ж" пункту 2.4.5, пунктами 2.4.7, 2.4.8, підпунктами "а" і "б" пункту 3.4.4, пунктом 3.4.6 цього Типового положення, а також:

................
Перейти до повного тексту