- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.03.2022 № 61
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2022 р.
за № 454/37790
Про затвердження Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру постачальників послуг з психологічної реабілітації для ветеранів і членів їх сімей
Відповідно до абзацу другого пункту 7 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) таких осіб, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 497 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2019 року № 863), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок формування, ведення та доступу до Реєстру постачальників послуг з психологічної реабілітації для ветеранів і членів їх сімей, що додається.
2. Директорату реабілітації та медичного забезпечення забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра І. Драганчук.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Виконавчий директор Асоціації міст України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Генеральний Секретар Громадської Спілки "Всеукраїнське Громадське об’єднання "Національна Асамблея людей з інвалідністю України" Голова Спільного представницького органу об’єднань профспілок Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Урядовий Уповноважений з прав осіб з інвалідністю | О.В. Слобожан О. Вискуб В. Назаренко Г. Осовий Р. Іллічов Л. Денісова Т. Баранцова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
у справах ветеранів України
30 березня 2022 року № 61
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2022 р.
за № 454/37790
ПОРЯДОК
формування, ведення та доступу до Реєстру постачальників послуг з психологічної реабілітації для ветеранів і членів їх сімей
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм формування, ведення та доступу до Реєстру постачальників послуг з психологічної реабілітації для ветеранів і членів їх сімей.
2. Реєстр постачальників послуг з психологічної реабілітації для ветеранів і членів їх сімей (далі - Реєстр) - це автоматизована інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, захист, облік, відображення, оброблення даних щодо фахівців з надання послуг із психологічної реабілітації, а також юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, фізичних осіб - підприємців, що відповідають вимогам до суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації (далі - Вимоги), і мають право надавати послуги із психологічної реабілітації отримувачам послуг в обсягах та порядку, передбачених
Порядком проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) таких осіб, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 року № 1129) (далі - Порядок № 1057) та
Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) таких осіб, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 497 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2019 року № 863) (далі - Порядок № 497).
Реєстр є складовою системи інформаційних сервісів "Е-ветеран".
Реєстр ведеться державною мовою за формою згідно з додатком 1.
3. Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають таке значення:
1) реєстраційна картка - обліковий запис про суб’єкта надання послуг або фахівця, що створюється та ведеться в Реєстрі;
2) реєстраційна справа - сукупність згрупованих за допомогою програмних засобів ведення Реєстру документів (відомостей), у тому числі електронних документів та електронних копій документів про суб’єкта надання послуг (фахівця);
3) суб’єкт надання послуг - юридична особа незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, фізична особа - підприємець, що відповідає вимогам і включена до Реєстру;
4) уповноважена особа з реєстрації - посадова особа держателя Реєстру, яку уповноважено на прийняття документів (відомостей), що подаються для внесення до Реєстру, включення в установленому порядку відомостей до Реєстру та виключення з нього, повернення поданих документів на доопрацювання та яка має відповідні права доступу до Реєстру;
5) фахівець - фізична особа, яка перебуває у трудових (договірних) правовідносинах із суб’єктом надання послуг та за своїм рівнем освіти, кваліфікацією, компетентністю та досвідом практичної роботи має право провадити практичну діяльність з надання послуг із психологічної реабілітації в обсягах та на умовах, що передбачені
Порядком № 1057.
4. Реєстр складається з двох розділів:
1) суб’єкти надання послуг;
2) фахівці.
5. Реєстр формується з метою:
1) ведення обліку суб’єктів надання послуг, які відповідають Вимогам;
2) ведення обліку фахівців, які відповідають Вимогам і мають право надавати послуги із психологічної реабілітації отримувачам послуг в обсягах та порядку, передбачених
Порядком № 1057;
3) забезпечення вільного доступу до інформації про суб’єктів надання послуг та їх фахівців.
6. Держателем та адміністратором Реєстру є Мінветеранів, яке:
1) здійснює нормативно-правове, організаційно-методичне, інформаційне забезпечення формування та ведення Реєстру і доступу до нього;
2) забезпечує:
функціонування та здійснює адміністрування і ведення Реєстру, отримання відомостей та внесення їх до Реєстру, систематизацію, збереження і захист даних, що містяться в Реєстрі, відповідно до вимог Законів України
"Про захист персональних даних" та
"Про інформацію";
створення, впровадження і супроводження Реєстру;
здійснення технічних і технологічних заходів щодо надання, блокування та анулювання доступу до Реєстру;
ведення обліку користувачів Реєстру;
дотримання вимог законодавства щодо захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах;
організацію та проведення навчання щодо роботи з Реєстром;
3) організовує прийняття документів (відомостей) та додаткової інформації про суб’єктів надання послуг і фахівців;
4) уповноважує посадову особу на прийняття та розгляд документів (відомостей), що подаються для внесення до Реєстру;
5) утворює та організовує роботу Комісії з відбору суб’єктів надання послуг з психологічної реабілітації (далі - Комісія) для надання рекомендацій щодо включення суб’єктів надання послуг (фахівців) до Реєстру;
7) виконує інші функції, передбачені цим Порядком.
7. Уповноважена особа з реєстрації забезпечує:
прийняття документів (відомостей), що подаються для внесення до Реєстру;
розгляд документів (відомостей), що подаються для внесення до Реєстру, на відповідність вимогам законодавства;
підготовку матеріалів на розгляд Комісії або повернення поданих документів на доопрацювання;
включення на підставі наказу Мінветеранів відомостей про суб’єкта надання послуг (фахівця) до Реєстру або виключення з нього.
8. Адміністрування, ведення та супроводження Реєстру фінансується за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
II. Загальні засади ведення Реєстру
1. Ведення Реєстру передбачає:
формування реєстраційних карток суб’єктів надання послуг та фахівців;
формування реєстраційних справ;
формування документів з передбаченням можливості їх збереження та друку;
отримання користувачем відомостей про суб’єктів надання послуг та фахівців;
інформаційну взаємодію між Реєстром та іншими електронними інформаційними ресурсами через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;
електронну ідентифікацію в Реєстрі, що проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису через інтегровану систему електронної ідентифікації;
................Перейти до повного тексту