1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Положення


ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
N 8-2 від 30.04.2002
м. Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 травня 2002 р.
за N 442/6730
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
30.04.2002 N 8-2
(у редакції постанови
правління Пенсійного фонду
України
25.02.2008 N 5-5
( z0209-08 )
( Положення втратило чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду N 28-2 від 22.12.2014 )
Положення
про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Правління Пенсійного фонду N 11-2 від 27.06.2002 N 1-4 від 22.01.2004 ) ( В редакції Постанови Пенсійного фонду N 5-5 від 25.02.2008 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Правління Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010 N 19-2 від 30.06.2011 N 20-1 від 29.10.2012 N 2-8 від 11.02.2013 N 26-2 від 16.12.2013 )
I. Загальні положення
1.1. Управління Пенсійного фонду України (далі - Фонд) у районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах (далі - Управління) є органами Фонду, підпорядкованими відповідно головним управлінням Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - регіональні управління), що разом з цими управліннями утворюють систему територіальних органів Фонду.
( Пункт 1.1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановами Правління Пенсійного фонду N 19-2 від 30.06.2011, N 20-1 від 29.10.2012 )
1.2. Управління у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства соціальної політики України, дорученнями Міністра соціальної політики України, його першого заступника та заступника, наказами Фонду та постановами правління Фонду, дорученнями Голови правління Фонду, актами Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та наказами регіональних управлінь.
( Пункт 1.2 розділу I в редакції Постанови Правління Пенсійного фонду N 19-2 від 30.06.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 2-8 від 11.02.2013 )
II. Завдання, функції, права та обов'язки Управління
2.1. Основними завданнями Управління є:
1) ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню;
( Підпункт 1 пункту 2.1 розділу II в редакції Постанов Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010, N 26-2 від 16.12.2013 )
2) стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум страхових внесків та інших платежів;
( Підпункт 2 пункту 2.1 розділу II в редакції Постанов Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010, N 26-2 від 16.12.2013 )
3) призначення (перерахунок) пенсій, щомісячного довічного утримання суддям у відставці та підготовка документів для їх виплати;
4) забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством;
5) ефективне та цільове використання коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, удосконалення методів фінансового планування, звітності та системи контролю за витрачанням коштів, призначених для пенсійного забезпечення.
( Підпункт 6 пункту 2.1 розділу II виключено на підставі Постанови Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами актів законодавства про пенсійне забезпечення;
2) планує доходи та видатки коштів Фонду в районі (місті), у межах своєї компетенції забезпечує виконання бюджету Фонду;
3) забезпечує ведення в районі (місті) реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - реєстр застрахованих осіб), своєчасне внесення відомостей до нього, контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб, та автоматизовану обробку інформації;
( Підпункт 3 пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010; в редакції Постанови Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
4) забезпечує ведення бухгалтерського обліку з виконання бюджету, кошторису видатків на утримання Управління Фонду та своєчасно складає і в установленому порядку подає затверджену звітність регіональному управлінню Фонду;
5) контролює дотримання страхувальниками вимог законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (далі - страхові внески) та інших платежів від підприємств, установ, організацій та громадян, достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню;
( Підпункт 5 пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010; в редакції Постанови Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
6) проводить згідно із законом планові та позапланові перевірки бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів, пов'язаних із нарахуванням, обчисленням та сплатою страхових внесків, перевірки достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб або для призначення (перерахунку) і виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством, цільового використання коштів Фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій;
( Пункт 2.2 розділу II доповнено новим підпунктом 6 згідно з Постановою Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
7) призначає (здійснює перерахунок) і виплачує пенсії, щомісячне довічне грошове утримання суддям у відставці, допомогу на поховання та інші виплати відповідно до чинного законодавства;
8) веде облік платників збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, забезпечує надходження платежів відповідно до законодавства;
( Підпункт пункту 2.2 розділу II в редакції Постанов Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010, N 26-2 від 16.12.2013 )
9) надає застрахованим особам інформацію, що міститься на їх персональних облікових картках у реєстрі застрахованих осіб;
( Підпункт пункту 2.2 розділу II в редакції Постанови Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
10) проводить за вимогою страхувальників звірення сум нарахування та сплати страхових внесків, інших платежів;
( Пункт 2.2 розділу II доповнено підпунктом згідно з Постановою Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010; в редакції Постанови Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
11) проводить у межах своїх повноважень інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення, надає страхувальникам консультації з питань застосування законодавства про ведення обліку застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, роз'яснює їхні права і обов'язки;
( Пункт 2.2 розділу II доповнено підпунктом згідно з Постановою Пенсійного фонду N 21-7 від 27.09.2010; в редакції Постанови Пенсійного фонду N 26-2 від 16.12.2013 )
12) інформує громадськість про свою діяльність;
( Підпункт 12 пункту 2.2 розділу II виключено на підставі Постанови Правління Пенсійного фонду N 19-2 від 30.06.2011 )
13) узагальнює та аналізує результати роботи Управління, уносить відповідні пропозиції регіональному управлінню Фонду;
14) взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями з питань діяльності Фонду;
15) організовує професійну підготовку та підвищення кваліфікації кадрів, узагальнює та поширює прогресивні форми і методи роботи;
16) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на Фонд Президентом України.
( Підпункт пункту 2.2 розділу II в редакції Постанови Правління Пенсійного фонду N 19-2 від 30.06.2011 )
2.3. Управління з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням в Управлінні;
2) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань діяльності Фонду, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
3) забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває у володінні Управління;
4) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
5) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізації;
6) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
( Розділ II доповнено новим пунктом 2.3 згідно з Постановою Правління Пенсійного фонду N 19-2 від 30.06.2011 )
2.4. Управління має право:
1) одержувати безоплатно в установленому законодавством порядку від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб і від фізичних осіб - підприємців відомості про нарахування, обчислення і сплату страхових внесків, а також інші відомості, інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення покладених на Управління завдань;

................
Перейти до повного тексту