- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 травня 2020 р.
за № 441/34724
Про затвердження Порядку роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство цифрової трансформації України, та Форми для подання запиту на отримання інформації
Відповідно до
Конституції України, Законів України
"Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", Указу Президента України від 05 травня 2011 року
№ 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року
№ 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічноїінформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Порядок роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство цифрової трансформації України;
2) Форму для подання запиту на отримання інформації, розпорядником якої є Міністерство цифрової трансформації України.
3. Управлінню організаційного забезпечення роботи апарату Міністерства (Василюк Н.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку та оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Міністерство цифрової трансформації України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Віце-прем'єр-міністр України - Міністр |
М. Федоров |
ПОГОДЖЕНО: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини |
Л. Денісова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства цифрової
трансформації України
30 квітня 2020 року № 66
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 травня 2020 р.
за № 441/34724
ПОРЯДОК
роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство цифрової трансформації України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм складання, подання та опрацювання запитів на отримання інформації, розпорядником якої є Міністерство цифрової трансформації України.
3. Доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Мінцифри, забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання інформації, в тому числі за запитами на отримання інформації у формі відкритих даних.
4. Доступ до публічної інформації в Мінцифри забезпечується шляхом:
1) розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Мінцифри;
2) розміщення публічної інформації на інформаційному стенді у приміщенні приймальні громадян;
3) надання інформації за запитами на інформацію;
4) надання доступу до системи обліку публічної інформації, яка містить інформацію про документи, розпорядником яких є Мінцифри;
5) розміщення на єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
6) розміщення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів.
II. Складання та подання запитів на отримання інформації
1. Запитувач має право звернутися до Мінцифри із запитом незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
2. Запит на отримання інформації може бути індивідуальним або колективним.
3. Запит на інформацію, розпорядником якої є Мінцифри, подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому, або шляхом надсилання на адресу Мінцифри поштою, електронною поштою, чи телефоном на вибір запитувача.
4. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форму запиту на отримання інформації (далі - форма запиту), яку можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному веб-сайті Мінцифри.
5. Запит на інформацію повинен містити:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, його поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання письмового запиту.
6. У разі якщо особа з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) не може подати письмовий запит особисто, його оформлює представник структурного підрозділу з питань запитів на інформацію, розпорядником якої є Мінцифри, відповідальна особа із зазначенням у ньому своїх прізвища, імені, по батькові, поштової адреси, контактного телефону та надає копію запиту особі, якій надано допомогу в його оформленні.
7. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Мінцифри, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
III. Порядок прийому, реєстрації, розгляду запитів на інформацію та надання відповідей
1. Безпосередня організація і забезпечення доступу до публічної інформації та організація спеціальних місць для роботи запитувачів з документами чи їх копіями покладаються на структурний підрозділ або відповідальну особу з питань доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Мінцифри.
2. Запити на інформацію, розпорядником якої є Мінцифри, які надійшли поштовим зв'язком, електронною поштою та телефоном, приймаються з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п'ятницю - з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45, крім вихідних, святкових та неробочих днів.
Отримання запитів на особистому прийомі громадян здійснюється через приймальні громадян відповідальними особами щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п'ятницю - з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45, крім вихідних, святкових та неробочих днів.
Запити, які надійшли після закінчення робочого дня, реєструються наступного робочого дня.
Запити, які надійшли у вихідні, святкові та інші неробочі дні, реєструються першого робочого дня після їх закінчення.
3. Діловодство за запитами здійснюється окремо від інших видів діловодства.
4. Запити, які надійшли на адресу Мінцифри електронною поштою, телефоном чи в усній формі, приймаються і реєструються в системі електронного документообігу (далі - СЕД) Мінцифри в модулі "Запити на інформацію" відповідальними особами з питань діловодства чи доступу до публічної інформації. У реєстраційному номері після цифр зазначається маленька літера "з" в дужках: "(з)".
5. Під час реєстрації здійснюється попередній розгляд запиту та визначаються виконавці, відповідно до компетенцій та напряму діяльності яких стосується порушене в запиті питання. Запит передається на резолюцію керівнику самостійного структурного підрозділу, відповідального за забезпечення доступу до публічної інформації в Мінцифри, для визначення виконавця та, якщо запитувана інформація належить до сфери діяльності двох або більше підрозділів Мінцифри, - для визначення головного виконавця.
6. Відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня його реєстрації.
................Перейти до повного тексту