- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Правила
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ОБ'ЄДНАНЬ, ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ
ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
П Р А В И Л А
N 11 від 20.10.95 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 грудня 1995 р. за N 440/976 |
Затверджено
наказом Українського союзу об'єднань,
підприємств і організацій побутового
обслуговування населення від
20 жовтня 1995 року N 11 ( z0432-95 )
Правила присвоєння категорій підприємствам по виготовленню та ремонту меблів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Укрсоюзсервісу
N 21 від 21.10.96 )
( Рішення про державну реєстрацію Правил скасовано на підставі Висновку Міністерства юстиції
N 8/31 від 22.11.2004 )
1. Загальні положення
1.1. Ці Правила визначають умови щодо присвоєння відповідних категорій господарюючим суб'єктам - підприємствам по виготовленню та ремонту меблів (далі - підприємства) всіх форм власності і разом з Положенням про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 1995 року
N 674 "Про затвердження Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню", є обов'язковими нормативними документами для проведення роботи, пов'язаної з присвоєнням категорій підприємствам.
1.2. Для підприємств залежно від видів, складності та якості послуг (робіт), рівня технології та оснащення, що застосовуються, кваліфікації фахівців основних професій та наявності необхідних комфортних умов для замовників установлюється вища або перша категорія.
У випадках, коли підприємство має в своєму складі кілька структурних підрозділів (пралень, цехів самообслуговування тощо), розташованих в окремих приміщеннях, атестація кожного підрозділу проводиться окремо. Кожному підрозділу видається свідоцтво про присвоєння категорії.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Укрсоюзсервісу
N 21 від 21.10.96 )
Приймальні пункти прання білизни атестуються без присвоєння категорій.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Укрсоюзсервісу
N 21 від 21.10.96 )
Присвоєння категорій структурним підрозділам, що надають побутові послуги населенню і підпорядковані підприємствам, для яких побутове обслуговування населення не є основною діяльністю, проводиться у порядку, визначеному цими Правилами.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Укрсоюзсервісу
N 21 від 21.10.96 )
1.3. Основні види послуг (робіт) з виготовлення та ремонту меблів:
виготовлення корпусних меблів (секційних, кухонних, меблів для віталень та інше);
виготовлення м'яких меблів;
виготовлення меблів з архітектурно-декоративним оформленням;
виготовлення окремих елементів меблів;
виготовлення дзеркал;
ремонт корпусних меблів;
ремонт м'яких меблів;
оновлення та реставрація антикварних меблів.
1.4. Підприємства можуть надавати зазначені в пункті 1.3 цих Правил послуги (роботи) в комплексі або спеціалізуватися з окремих видів послуг.
1.5. Виготовлення та ремонт меблів здійснюється згідно з діючими нормативними документами.
1.6. Виробничі приміщення та устаткування повинні відповідати правилам і нормам техніки безпеки, протипожежної безпеки та виробничої санітарії.
2. Вимоги до підприємств вищої категорії
2.1. Підприємства вищої категорії забезпечують згідно із своєю спеціалізацією високоякісне виготовлення меблів та гарнітурів будь-якої конструкції і призначення, реставрацію антикварних меблів.
2.2. Приймання замовлень на виготовлення меблів проводиться за зразками, що демонструються у приймальному салоні, зображені в фотоальбомах, а також за ескізами та пропозицією замовника.
2.3. Виконання основних видів робіт здійснюється фахівцями, що мають вищий розряд, передбачений Єдиним тарифно-кваліфікаційним довідником робіт та професій робітників (ЄТКД).
2.4. На підприємствах вищої категорії:
а) повинні застосовуватись сучасні технології та оснащення, які забезпечують:
- виготовлення високохудожніх меблів і гарнітурів з усіх видів матеріалів та сировини;
- використання різних оздоблюючих матеріалів та фурнітури;
- виконання різноманітних видів оздоблюючих робіт (різьба, термотиснення, накладні декоративні елементи та інше);
- високоякісний ремонт, оновлення та реставрацію антикварних меблів;
б) має бути широкий вибір оббивочних, оздоблюючих матеріалів та фурнітури;
в) необхідно використовувати фірмовий знак, затверджений в установленому порядку, мати фірмовий одяг для працівників, вироби видавати замовнику в упакованому вигляді;
г) обслуговування замовників належить проводити в комфортному та художньо оздобленому приймальному салоні. В салоні розміщується виставка зразків меблів, стенди із зразками матеріалів, експозиція перспективних виробів, надаються консультації;
................Перейти до повного тексту