1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.02.2016 № 118
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 березня 2016 р.
за № 388/28518
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 854 від 27.12.2022 )
Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями громадян, що надійшли на "телефон довіри" Управління у справах учасників антитерористичної операції Міністерства внутрішніх справ України
Відповідно до Законів України "Про звернення громадян", "Про запобігання корупції", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (із змінами) та з метою вдосконалення роботи із забезпечення соціальних прав і гарантій учасників антитерористичної операції, об'єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян, що надходять на "телефон довіри", запобігання корупційним правопорушенням
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи з повідомленнями громадян, що надійшли на "телефон довіри" Управління у справах учасників антитерористичної операції Міністерства внутрішніх справ України, що додається.
2. Управлінню у справах учасників антитерористичної операції МВС (Мельник В.В.) забезпечити:
1) прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надходитимуть на "телефон довіри";
2) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Тахтая О.В.
Міністр А.Б. Аваков
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України
у справах ветеранів війни
та учасників антитерористичної операції




А.В. Дерев'янко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
22.02.2016 № 118
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 березня 2016 р.
за № 388/28518
ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями громадян, що надійшли на "телефон довіри" Управління у справах учасників антитерористичної операції Міністерства внутрішніх справ України
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України "Про звернення громадян", "Про запобігання корупції", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (із змінами).
2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Управління у справах учасників антитерористичної операції Міністерства внутрішніх справ України (далі - Управління) при отриманні, опрацюванні, узагальненні та обліку повідомлень з питань соціального захисту учасників антитерористичної операції, які надходять від фізичних осіб (далі - заявники) на "телефон довіри" Управління за абонентським номером (044) 256-17-20.
3. "Телефон довіри" Управління працює щовівторка та щочетверга (крім державних свят) з 10.00 до 12.00 та з 15.00 до 17.00.
4. Заявник може звернутися на "телефон довіри" Управління для отримання усної інформації щодо результатів опрацювання його повідомлення щовівторка та щочетверга (крім державних свят) з 10.00 до 12.00 та з 15.00 до 17.00.
5. Інформація про номер "телефону довіри" Управління розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.
6. Організація роботи "телефону довіри" Управління здійснюється начальником відділу оформлення документів Управління.
ІІ. Прийняття, опрацювання та облік повідомлень, що надійшли на "телефон довіри" Управління
1. Прийняття, опрацювання та облік повідомлень, що надійшли на "телефон довіри" Управління (далі - повідомлення), здійснюються відповідальною особою.
Відповідальна особа - працівник Управління, який у час роботи "телефону довіри" згідно з графіком чергувань, затвердженим начальником Управління, здійснює прийняття, опрацювання та облік повідомлень, що надходять на зазначений телефон.
2. Відповідальна особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:
інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання/перебування, контактний телефон);
іншу інформацію, що має значення для вирішення конкретного питання.
Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення.
3. Обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" .
4. Відповідальна особа має право зв'язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.
5. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу Міністерства внутрішніх справ України.
Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян здійснюються відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" , Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).

................
Перейти до повного тексту