1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України
14 січня 2025 року № 17
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 березня 2025 року
за № 376/43782
Критерії і показники
оцінки стану захищеності об’єктів критичної інфраструктури
№ з/п Критерій оцінювання Показник оцінювання
1 Документальне оформлення оператором критичної інфраструктури заходів із забезпечення захисту та стійкості об’єкта критичної інфраструктури
1.1 Наявність структурного підрозділу режимно-секретного органу (РСО)
1.2 Наявність паспорта безпеки на об’єкт критичної інфраструктури
1.3 Наявність загальної характеристики об’єкта критичної інфраструктури
1.4 Наявність ідентифікованих проектних загроз національного, секторального (у разі затвердження) та об’єктового (за наявності) рівнів
1.5 Наявність розробленого плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за кожною із проектних загроз національного, секторального (у разі затвердження) та об’єктового (за наявності) рівнів
1.6 Наявність розроблених вимог щодо організації захисту об’єкта критичної інфраструктури
1.7 Виконано заходи, рекомендовані оператору критичної інфраструктури за результатами проведення попереднього моніторингу рівня безпеки об’єкта критичної інфраструктури
1.8 Наявність розробленого об’єктового плану заходів щодо захисту і забезпечення стійкості об’єкта критичної інфраструктури
1.9 Наявність розроблених правил управління ризиками безпеки
1.10 Наявність розробленого плану локалізації та ліквідації наслідків аварій
1.11 Оператором критичної інфраструктури розроблено політику інформаційної безпеки, політику управління ризиками інформаційної безпеки, методику оцінювання та оброблення ризиків інформаційної безпеки
1.12 Наявність посадових інструкцій осіб, відповідальних за організацію та забезпечення захисту об’єкта критичної інфраструктури
1.13 Забезпечено постійну взаємодію з підприємствами, які забезпечують централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання теплової енергії, енергопостачання, функціонування електронних комунікаційних мереж, транспортне обслуговування, медичну допомогу, безпеку та інші послуги, від яких залежить процес реагування на кризові ситуації та відновлення функціонування об’єктів критичної інфраструктури (наявність договорів з підприємствами/надавачами послуг)
1.14 Погоджено план захисту об’єкта критичної інфраструктури за кожною з проектних загроз відповідним функціональним органом (органами)
1.15 Погоджено паспорт безпеки на об’єкт критичної інфраструктури відповідним секторальним органом
1.16 Забезпечено належний рівень фінансування заходів безпеки об’єкта критичної інфраструктури та матеріально-технічної спроможності
2 Рівень фінансування об’єкта критичної інфраструктури
2.1 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури
2.2 Наявність резервів фінансових та матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків
3. Рівень взаємодії оператора критичної інфраструктури з іншими суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури
3.1 Забезпечено зв’язок (взаємодію) із суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури
3.2 Організовано обмін інформацією про ризики та загрози з іншими суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури
3.3 Створено умови для належного виконання правоохоронними органами, розвідувальними органами та органами, що здійснюють контррозвідувальну діяльність, і їх підрозділами завдань із захисту об’єкта критичної інфраструктури
3.4 Організовано заходи з реагування на інциденти, кризові ситуації, а також ліквідації їх наслідків на об’єкті критичної інфраструктури у взаємодії з іншими суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури
4 Загальний рівень забезпечення захисту та стійкості об’єкта критичної інфраструктури
4.1 Проведено оцінку ризиків
4.2 Забезпечується виконання вимог щодо організації захисту об’єкта критичної інфраструктури
4.3 Розроблені вимоги щодо організації захисту об’єкта критичної інфраструктури відповідають вимогам секторального органу (за наявності таких вимог)
4.4 Забезпечується виконання вимог секторального органу щодо захисту об’єкта критичної інфраструктури (за наявності таких вимог)
4.5 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Удари засобами повітряного нападу та ракетно-артилерійські удари (обстріли)"
4.6 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Терористичний акт або диверсія"
4.7 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Кібератака/кіберінцидент"
4.8 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Пожежі та вибухи"
4.9 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Епідемія"
4.10 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектною загрозою національного рівня "Економічний тероризм"
4.11 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектними загрозами секторального рівня (у разі затвердження)
4.12 Забезпечується виконання плану захисту об’єкта критичної інфраструктури за проектними загрозами об’єктового рівня (за наявності)
4.13 Забезпечується виконання правил управління ризиками безпеки
4.14 Забезпечується виконання об’єктового плану заходів щодо захисту і забезпечення стійкості об’єкта критичної інфраструктури
4.15 Забезпечується виконання плану локалізації та ліквідації наслідків аварій
5 Стан інженерного захисту об’єкта критичної інфраструктури
5.1 Оцінка за Методикою оцінювання стану інженерного захисту об’єктів критичної інфраструктури, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2024 року № 471
5.2 Забезпечено зв’язок (взаємодію) та обмін інформацією з функціональним органом (функціональними органами)
5.3 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури за критерієм "Стан інженерного захисту об’єкта критичної інфраструктури"
5.4 Наявність резервів фінансових та матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків за критерієм "Стан інженерного захисту об’єкта критичної інфраструктури"
6 Рівень захисту від терористичних актів та диверсій
6.1 Наявність витягу з превентивного плану проведення антитерористичної операції на об’єкті критичної інфраструктури в частині дій персоналу та охорони
6.2 Забезпечено зв’язок (взаємодію) та обмін інформацією з функціональним органом (функціональними органами)
6.3 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури за критерієм "Рівень захисту від терористичних атак та диверсій"
6.4 Наявність резервів фінансових і матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків за критерієм "Рівень захисту від терористичних атак та диверсій"
Забезпеченість охороною та належним інженерно-технічним оснащенням для запобігання неправомірному проникненню на об’єкті критичної інфраструктури сторонніх осіб
6.5 Наявність необхідних інженерно-технічних засобів
6.5.1 Огорожа по всьому периметру об’єкта критичної інфраструктури не нижче 2 метрів (залізобетонна, цегляна, секційна з металевих прутів, із металевої сітки на стовпах)
6.5.2 Підступи до об’єкта критичної інфраструктури розчищені від кущів та чагарників до 50 метрів від зовнішнього периметра огорожі, проріджені дерева, нижні сучки та гілки обрізані до висоти 2,5 метра, трава скошена, зайвих предметів немає
6.5.3 Підступи до об’єкта критичної інфраструктури освітлюються світильниками, прожекторами направленої дії
6.6 Наявність режиму контрольованого допуску осіб і транспортних засобів
6.7 Наявність технічних засобів охорони локального рівня
6.8 Наявність на об’єктах засобів охоронного призначення, на тривожні сповіщення яких реагують органи державної влади, підприємства та організації
6.9 Наявність автономного електроживлення
Наявність погоджених/затверджених Антитерористичним центром при Службі безпеки України або його координаційними групами інструкцій з питань реагування на загрозу вчинення або вчинення терористичного акту/диверсії на об’єкті критичної інфраструктури
6.10 Наявність інструкцій щодо порядку дій персоналу у разі встановлення керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України відповідних рівнів терористичної загрози
6.11 Наявність інструкцій щодо порядку дій персоналу у разі отримання погроз терористичного характеру
6.12 Наявність інструкцій щодо порядку дій персоналу у разі виявлення підозрілих предметів з ознаками вибухового чи іншого небезпечного пристрою
6.13 Наявність інструкцій щодо порядку дій персоналу у разі вчинення на об’єкті критичної інфраструктури чи прилеглій території вибуху чи інших дій, які спричинили людські жертви
6.14 Наявність інструкцій щодо порядку дій персоналу у разі вчинення терористичного акту шляхом захоплення та утримання заручників
Стан організації фізичної охорони об’єкта критичної інфраструктури
6.15 Наявність озброєної охорони, яка в установленому законодавством порядку має право на використання та застосування зброї і застосування заходів примусу в разі визначення на об’єкті першочергових дій, яких необхідно вжити для недопущення збільшення негативних наслідків
6.16 Наявність структурного підрозділу/відповідальних осіб з питань забезпечення антитерористичної захищеності
6.17 Проведено перевірку знань персоналу об’єкта критичної інфраструктури щодо реагування на можливі загрози під час тренувань, командно-штабних і тактико-спеціальних навчань з антитерористичної тематики
6.18 Наявність на постах охорони об’єктів ручних систем тривожної сигналізації, на тривожні сповіщення яких реагують органи державної влади, підприємства та організації
7 Забезпечення кіберзахисту об’єкта критичної інфраструктури
7.1 Наявність визначеної посадової особи, відповідальної за кіберзахист об’єкта критичної інфраструктури, та наявність підрозділу, відповідального за кіберзахист об’єкта критичної інфраструктури
7.2 Забезпечено виконання Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 518
7.3 Проведено оцінку ризиків інформаційної безпеки об’єкта критичної інфраструктури
7.4 Затверджено політику інформаційної безпеки на об’єкті критичної інфраструктури
7.5 Проведено внутрішній та незалежний аудити інформаційної безпеки на об’єкті критичної інфраструктури
7.6 Забезпечено зв’язок (взаємодію) та обмін інформацією з функціональним органом (функціональними органами)
7.7 Проведено перевірку ефективності заходів щодо захисту мереж і систем об’єкта критичної інфраструктури від зовнішнього проникнення шляхом виконання тесту на проникнення (Penetration test)
7.8 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури за критерієм "Забезпечення кіберзахисту об’єкта критичної інфраструктури"
7.9 Наявність резервів фінансових та матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків за критерієм "Забезпечення кіберзахисту об’єкта критичної інфраструктури"
8 Цивільний захист, пожежна та техногенна безпека
8.1 Утримання території
8.1.1 Під час експлуатації об’єкта не зменшено мінімальні протипожежні відстані між будівлями, спорудами, установками, відкритими майданчиками, місцями для зберігання матеріалів
8.1.2 Автомобільні дороги, проїзди й проходи до будівель, споруд, пожежних вододжерел, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння вільні, утримуються справними, взимку очищаються від снігу
8.1.3 Автомобільні дороги та проїзди для пожежних машин мають дорожнє покриття, придатне для їх проїзду
8.1.4 Протипожежні відстані між будівлями, спорудами не використовуються для складування матеріалів, устаткування, стоянок транспорту, будівництва та встановлення тимчасових будинків і споруд, у тому числі мобільних (інвентарних) будівель, окрім захисних інженерних споруд
8.1.5 На території об’єкта забезпечено освітлення зовнішніх пожежних драбин, протипожежного обладнання, входів до будинків та споруд
8.1.6 Забезпечено інженерний захист наземних будівель (споруд) насосної станції пожежогасіння, наземних резервуарів запасів вогнегасних речовин для цілей пожежогасіння, трубопроводів (сухотрубів) систем пожежогасіння, а також розподільчих вузлів систем пожежогасіння трансформаторів
8.1.7 Забезпечено улаштування та належне утримання додаткових проходів (отворів) у захисті, що забезпечують доступ пожежно-рятувальних підрозділів для можливості подачі вогнегасних речовин для цілей пожежогасіння.
8.1.8 Під час улаштування додаткового протиуламкового захисту у верхній частині захисних конструкцій із габіонів використано негорючі матеріали
8.1.9 Забезпечено влаштування автоматичних систем пожежогасіння трансформаторів та вибухо-, пожежонебезпечного обладнання, розташованого під захисними конструкціями типу "Шелтер"
8.1.10 Передбачено заходи з блискавкозахисту та захисту від вторинних проявів блискавки захисної конструкції типу "Шелтер"
8.1.11 Передбачено додатковий захист пультів управління з використанням протипожежних дверей, вікон та клапанів систем вентиляції з класом вогнестійкості не нижче ЕІ 90.
8.1.12 Передбачено влаштування додаткових незалежних джерел електроживлення (дизельних генераторів) для насосів систем протипожежного водопостачання та стаціонарних систем пожежогасіння для забезпечення безперебійної подачі вогнегасних речовин для цілей пожежогасіння в умовах повного знеструмлення об’єкта критичної інфраструктури
8.1.13 Наявність інженерного захисту приміщень, будинків та зовнішніх установок категорій А, Б за вибухопожежною та пожежною небезпекою
8.1.14 Вжиття додаткових інженерних заходів щодо обмеження можливого поширення пожежі на суміжні об’єкти (влаштування додаткових бар’єрів, обвалування, протипожежних стін тощо)
8.2 Утримання будинків, приміщень і споруд
8.2.1 Керівник об’єкта забезпечив утримання засобів протипожежного захисту у справному стані та їх технічне обслуговування
8.2.2 Протипожежні двері, ворота, вікна, люки, клапани, завіси (екрани) у протипожежних перешкодах утримуються у справному стані. Будь-які пристрої, предмети тощо, що перешкоджають їх зачиненню, не встановлено
8.2.3 У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності
8.2.4 Класи вогнестійкості будівельних конструкцій і групи поширення вогню по цих конструкціях відповідають будівельним нормам. Вогнезахист металевих конструкцій забезпечено згідно з вимогами законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки
8.2.5 Горища, технічні, підвальні, цокольні та інші приміщення (у тому числі вентиляційні камери, електрощитові) використовуються за призначенням, виробничі і складські дільниці в них не розміщуються, сторонніми предметами їх не засмічено та не захаращено
8.2.6 Стаціонарні зовнішні пожежні сходи, сходи на перепадах висот і огорожі на покриттях будівель та споруд утримуються справними
8.2.7 У разі потреби встановлення на вікнах приміщень, де перебувають люди, ґрат вони розкриваються, розсуваються або знімаються
8.3 Утримання евакуаційних шляхів і виходів
8.3.1 Кількість та розміри евакуаційних виходів з будівель і приміщень не зменшено
8.3.2 У приміщенні, яке має один евакуаційний вихід, одночасно розміщено (перебуває) не більше ніж 50 осіб
8.3.3 Двері на шляхах евакуації відчиняються в напрямку виходу з будівель (приміщень)
8.3.4 Сходові марші і площадки мають справні огорожі із поручнями, котрі не зменшують ширину сходових маршів і площадок
8.3.5 Сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації забезпечені евакуаційним освітленням
8.3.6 Індивідуальні технічні рішення щодо евакуаційних шляхів і виходів, які передбачені концепцією протипожежного захисту об’єкта або визначені за результатами обґрунтування відхилень від вимог нормативних документів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки виконуються
8.4 Стан утримання електроустановок
8.4.1 Електричні машини, апарати, обладнання, електропроводи та кабелі за виконанням та ступенем захисту відповідають класу зони згідно з правилами улаштування електроустановок, мають апаратуру захисту від струмів короткого замикання та інших аварійних режимів
8.4.2 З’єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів
8.4.3 В електропроводках вибухонебезпечних і пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з’єднувальні коробки закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів
8.4.4 Відстань від кабелів та ізольованих проводів, прокладених відкрито, до місць відкритого зберігання (розміщення) горючих матеріалів не менше ніж 1 метр
8.4.5 Електророзетки, вимикачі, перемикачі та інші подібні апарати встановлені на не горючі основи (конструкції)
8.4.6 Замірювання опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання проводяться 1 раз на 2 роки
8.4.7 Захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку виконано відповідно до вимог ДСТУ EN 62305:2012 "Захист від блискавки" та ДСТУ EN 62305-3:2021 "Блискавкозахист. Частина 3. Фізичні пошкодження будівель (споруд) та небезпека для життя"
8.4.8 Розміщення електрогенеруючого обладнання (генераторів) та його експлуатація відповідають вимогам правил улаштування електроустановок та інструкції виробника з експлуатації відповідного електрогенеруючого обладнання
8.4.9 Зберігання палива для електрогенеруючого обладнання (генераторів) здійснюється відповідно до вимог нормативних документів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки
8.4.10 Забезпечено виконання вимог пожежної безпеки щодо утримання електроустановок
8.5 Системи протипожежного захисту та засоби зв’язку
8.5.1 Усі системи протипожежного захисту (далі — СПЗ) справні і утримуються в постійній готовності до виконання роботи
8.5.2 Будинки, приміщення та споруди обладнано СПЗ відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
8.5.3 Підтримання експлуатаційної придатності СПЗ проводиться відповідно до вимог технічної документації підприємств-виготовлювачів та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування
8.5.4 Об’єкти, розташовані за межами населених пунктів, забезпечено засобами зв’язку, які дають можливість використання їх для передавання повідомлення про пожежу в будь-який час доби
8.5.5 СПЗ забезпечені виведенням сигналу пожежної сигналізації на пульт пожежного спостерігання
8.6 Джерела зовнішнього протипожежного водопостачання
8.6.1 Пожежні гідранти та пожежні резервуари справні і утримуються таким чином, щоб забезпечити безперешкодний забір води пожежними автомобілями
8.6.2 Протипожежний запас води в резервуарах і штучних водоймах знаходиться на належному рівні
8.6.3 Пожежні гідранти і водойми мають під’їзди з твердим покриттям. Природні та штучні вододжерела (за наявності) облаштовано майданчиками для забору води
8.6.4 Пожежні резервуари (водойми) та їх обладнання захищено від замерзання води
8.6.5 Водонапірні башти забезпечені під’їздом з твердим покриттям і пристосовані для відбору води пожежно-рятувальною технікою будь-якої пори року
8.6.6 У приміщенні насосної станції наявні: загальна схема протипожежного водопостачання, схема обов’язки насосів і порядок увімкнення насосів-підвищувачів
8.7 Система внутрішнього протипожежного водопроводу
8.7.1 Внутрішні пожежні кран-комплекти установлено в доступних місцях. При цьому їх розміщення не заважає евакуації людей
8.7.2 Кожен пожежний кран-комплект укомплектовано пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів (за наявності таких насосів), а також важелем для полегшення відкривання вентиля. Елементи з’єднання пожежного крана, рукавів та ручного пожежного ствола однотипні
8.7.3 Пожежні кран-комплекти розміщуються у вбудованих або навісних шафках, які мають отвори для провітрювання і пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання
8.7.4 Технічне обслуговування і перевірка на справність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки в спеціальному журналі обліку технічного обслуговування пожежних кран-комплектів проводяться не рідше одного разу на рік. Пожежні кран-комплекти справні і доступні для використання
8.7.5 Насосні станції та запірна арматура знаходяться в справному стані
8.8 Пожежна техніка та первинні засоби пожежогасіння
8.8.1 Пожежна техніка, у тому числі пожежне обладнання, інвентар та інструменти, використовуються за призначенням
8.8.2 Територію підприємств, а також будинки, споруди, приміщення, технологічні установки забезпечено первинними засобами пожежогасіння
8.8.3 Первинні засоби пожежогасіння встановлено в легкодоступних та видимих місцях, а також у пожежонебезпечних місцях, де найбільш вірогідна поява осередків пожежі
8.8.4 Здійснюється технічне обслуговування вогнегасників
8.9 Стан готовності до дій за призначенням та укомплектованість пожежно-рятувальних підрозділів відомчої пожежної охорони (далі — ВПО) та добровільної пожежної охорони (далі — ДПО)
8.9.1 У пожежно-рятувальному підрозділі ВПО, ДПО наявна протипожежна техніка забезпечена необхідним пожежно-рятувальним обладнанням та оснащенням
8.9.2 На об’єкті утворено державні пожежно-рятувальні підрозділи (частини) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту
8.10 Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки
8.10.1 На об’єкті наявні розпорядчі документи та інформаційні покажчики з питань пожежної безпеки
8.10.2 На об’єкті на видимих місцях вивішені плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі
8.10.3 Посадові особи та працівники пройшли навчання, протипожежний інструктаж і перевірку знань з питань пожежної безпеки
8.10.4 Забезпечено дотримання працівниками об’єкта встановленого протипожежного режиму
8.11 Індивідуальні (типові) технічні рішення щодо додаткових організаційних та інженерних заходів, які передбачені в рамках реалізації Концепції "Країна фортеця", схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2024 року № 471, та/або концепції протипожежного захисту об’єкта, та/або визначені за результатами обґрунтування відхилень від вимог нормативних документів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, виконуються
Техногенна безпека
8.12 На об’єкті наявні плани локалізації та ліквідації аварій та їх наслідків (у разі віднесення об’єкта до об’єктів підвищеної небезпеки 1, 2 та 3 класів)
8.13 На об’єкті немає об’єктів з критичним станом виробничих фондів і порушенням умов їх експлуатації
8.14 Працівників об’єкта забезпечено засобами індивідуального захисту
8.15 Для інформування населення про небезпеку забезпечено встановлення по периметру небезпечних об’єктів (небезпечних територій) попереджувальних знаків, електронних інформаційних табло тощо
8.16 Дотримано умови утримання та організації експлуатації автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій (у разі віднесення об’єкта до об’єктів підвищеної небезпеки 1 та 2 класів)
8.17 Створено об’єктовий матеріальний резерв для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і проведення невідкладних відновлювальних робіт
8.18 Дотримано норми (регламенти) утримання та об’єми зберігання небезпечних хімічних речовин
8.19 На об’єкті організовано аварійно-рятувальне обслуговування
8.20 На об’єкті створена та функціонує диспетчерська служба
8.21 Індивідуальні технічні рішення щодо забезпечення техногенної безпеки, які передбачені концепцією протипожежного захисту об’єкта або визначені за результатами обґрунтування відхилень від вимог нормативних документів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, виконуються
Цивільний захист
8.22 На об’єкті наявні захисні споруди цивільного захисту або споруди подвійного призначення
8.23 Забезпечено належний стан готовності об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту
8.24 На об’єкті передбачено використання захисних споруд інших суб’єктів і ці споруди знаходяться в належному стані готовності
8.25 На об’єкті проведено об’єктові тренування і навчання з питань цивільного захисту
8.26 Організовано заходи щодо оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
8.27 Проведено заходи щодо інженерного захисту джерел водопостачання (захист резервуарів запасу питної води, водозабірних споруд, насосних станцій)
8.28 На об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту забезпечено наявність недоторканого запасу технічної води та речей першої необхідності
8.29 На об’єктах підвищеної небезпеки організовано проведення заходів щодо зменшення обсягу запасів небезпечних хімічних, вибухо- і пожежонебезпечних речовин
8.30 Система опалення, система електроживлення, система водопостачання, система вентиляції, система каналізації захисної споруди цивільного захисту знаходяться у справному стані
8.31 Вжито заходів для відновлення критично важливих елементів об’єкта критичної інфраструктури, які були пошкоджені
8.32 Утримання маршрутів виходу до безпечних місць збору у випадку виникнення аварії в належному стані
8.33 Індивідуальні технічні рішення щодо забезпечення цивільного захисту, які передбачені концепцією протипожежного захисту об’єкта або визначені за результатами обґрунтування відхилень від вимог нормативних документів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, виконуються
9 Рівень захисту від епідемії
9.1 Охоплення персоналу об’єкта критичної інфраструктури профілактичними щепленнями відповідно до календаря профілактичних щеплень проти дифтерії та правця
9.2 Охоплення персоналу об’єкта критичної інфраструктури щепленнями за станом здоров’я проти грипу
9.3 Охоплення персоналу об’єкта критичної інфраструктури щепленнями за станом здоров’я проти COVID-19
9.4 Проходження персоналом об’єкта критичної інфраструктури профілактичних медичних оглядів
9.5 Незнижувальний запас засобів індивідуального захисту (захисних масок або респіраторів) забезпечено
9.6 Незнижувальний запас миючих та дезінфекційних засобів для обробки рук персоналу, миття підлоги та обробки робочих поверхонь забезпечено
9.7 Забезпечено зв’язок (взаємодію) та обмін інформацією функціональним органом (функціональними органами)
9.8 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури за критерієм "Рівень захисту від епідемії"
9.9 Наявність резервів фінансових та матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків за критерієм "Рівень захисту від епідемії"
10 Рівень захисту від економічного тероризму
10.1 Виробничі процеси об’єкта критичної інфраструктури не залежать від іноземних суб’єктів господарювання або суб’єктів господарювання із часткою іноземних інвестицій
10.2 Сировина, обладнання, устаткування або інші матеріали, що необхідні для безперервної роботи об’єкта критичної інфраструктури, не закуповуються в іноземних суб’єктів господарювання або суб’єктів господарювання із часткою іноземних інвестицій
10.3 Наявність на об’єкті критичної інфраструктури та/або в оператора критичної інфраструктури незнижувального (мобілізаційного) запасу (резерву) речовин, запасних частин, устаткування та обладнання, які повинні забезпечити стале функціонування об’єкта критичної інфраструктури залежно від часу безперервного функціонування об’єкта критичної інфраструктури
10.4 Достатня кількість співробітників, які повинні забезпечити стале функціонування об’єкта критичної інфраструктури залежно від необхідного рівня
10.5 Відсутність виконавчих проваджень щодо оператора критичної інфраструктури, його основних фондів, оборотних чи необоротних активів, що забезпечують стале функціонування об’єкта критичної інфраструктури
10.6 Відсутність заборгованості в оператора критичної інфраструктури
10.7 Виконання оператором критичної інфраструктури зобов’язань за кредитними правочинами
10.8 Забезпечено зв’язок (взаємодію) та обмін інформацією функціональним органом (функціональними органами)
10.9 Забезпечено належний рівень фінансування та засобами і ресурсами функціонування системи захисту критичної інфраструктури за критерієм "Рівень захисту від економічного тероризму"
10.10 Наявність резервів фінансових і матеріальних ресурсів, необхідних для реагування на кризові ситуації та ліквідації їх наслідків за критерієм "Рівень захисту від економічного тероризму"

Директор
Департаменту захисту
критичної інфраструктури
Адміністрації Держспецзв’язку




Валерій НОВАК
Перейти до повного тексту