- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Форма N 18-НКРЕ
(квартальна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕ
17.02.2011 N 232
за погодженням
з Держкомстатом
( Документ втратив чинність на підставі Постанови
Національної комісії, що здійснює державне
регулювання у сфері енергетики
N 1015 від 25.07.2013 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії
регулювання електроенергетики
N 1531 від 01.09.2011 )
ЗВІТНІСТЬ
ЗВІТ
щодо показників комерційної якості надання послуг
за _________ 20___ року
(квартал)
------------------------------------------------------------------
| Подають | Терміни |
| | подання |
|------------------------------------------------------+---------|
|Ліцензіати, які здійснюють господарську діяльність з |50-й день|
|передачі електричної енергії місцевими (локальними) | після |
|електромережами, - | звітного|
|Національній комісії регулювання електроенергетики | кварталу|
|України | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування ___________________________________________________|
|Місцезнаходження _______________________________________________|
|________________________________________________________________|
|________________________________________________________________|
| (поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, район, |
| населений пункт, вулиця /провулок, площа тощо, |
| N будинку /корпусу, N квартири /офісу) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код | Причини звернення | Код |Кількість| Термін |Середній |Кількість | Відсоток |Примітки|
|послуги| |рядка| звернень| виконання |фактичний|звернень, | послуг, | |
| | | | за | послуги | термін |фактичний | наданих з | |
| | | | квартал,|відповідно до|виконання| термін |перевищенням | |
| | | | шт. |законодавства| послуги |виконання |установленого| |
| | | | | | | яких був | терміну | |
| | | | | | | більший, |виконання, % | |
| | | | | | | ніж | | |
| | | | | | |зазначено | | |
| | | | | | |у графі 2,| | |
| | | | | | | шт. | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
| А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1 |Надання доступу до | 010 | | X | | X | X | |
| |електричної мережі | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.1 |видача технічних умов | 015 | | 10 робочих | | | | |
| |(стаття 30*) | | | днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2 |приєднання | 020 | | X | | X | X | |
| |електроустановки | | | | | | | |
| |замовника до електричних| | | | | | | |
| |мереж, у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2.1 |без потреби припинення | 025 | | X | | X | X | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |інших споживачів | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2.2 |у разі потреби | 030 | | X | | X | X | |
| |припинення | | | | | | | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |інших споживачів | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.3 |підключення | 035 | | 5 робочих | | | | |
| |електроустановок | | | днів | | | | |
| |споживача після | | | | | | | |
| |відключення | | | | | | | |
| |(пункт 7.12 глави 7**) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4 |відновлення | 040 | | X | | X | X | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |споживача після усунення| | | | | | | |
| |порушень і оплати | | | | | | | |
| |споживачем | | | | | | | |
| |заборгованості, витрат | | | | | | | |
| |на повторне підключення | | | | | | | |
| |та збитків, завданих | | | | | | | |
| |енергопостачальнику | | | | | | | |
| |(пункт 36 ***), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4.1 |у містах | 045 | | 3 дні | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4.2 |у сільській місцевості | 050 | | 7 днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2 |Надання на розгляд | 055 | | X | | X | X | |
| |проекту договору про | | | | | | | |
| |постачання електричної | | | | | | | |
| |енергії (пунк 5.3 | | | | | | | |
| |глави 5**), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2.1 |для споживачів (крім | 060 | | 7 робочих | | | | |
| |населення) із приєднаною| | | днів | | | | |
| |потужністю до 150 кВт | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2.2 |для споживачів (крім | 065 | | 14 робочих | | | | |
| |населення) із приєднаною| | | днів | | | | |
| |потужністю 150 кВт | | | | | | | |
| |і більше | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3 |Перевірка рахунків за | 070 | | X | | X | X | |
| |спожиту електроенергію | | | | | | | |
| |та розрахункових засобів| | | | | | | |
| |обліку | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1 |перевірка рахунків за | 075 | | X | | X | X | |
| |спожиту електроенергію | | | | | | | |
| |та розрахункових засобів| | | | | | | |
| |обліку (пункт 6.36 | | | | | | | |
| |глави 6**), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1.1 |перевірка рахунків на | 080 | | 5 робочих | | | | |
| |оплату електроенергії | | | днів | | | | |
| |для споживачів (крім | | | | | | | |
| |населення) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1.2 |перевірка розрахункових | 085 | | 20 днів | | | | |
| |засобів обліку | | | | | | | |
| |(крім населення) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2 |перевірка рахунків на | 090 | | X | | X | X | |
| |оплату електроенергії | | | | | | | |
| |для населення та | | | | | | | |
| |розрахункових засобів | | | | | | | |
| |обліку (пункт 29***), | | | | | | | |
| |у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2.1 |перевірка рахунків на | 095 | | 5 днів | | | | |
| |оплату електроенергії | | | | | | | |
| |для населення | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2.2 |перевірка розрахункових | 110 | | 20 днів | | | | |
| |засобів обліку для | | | | | | | |
| |населення | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S4 |Вимірювання показників | 115 | | 2 дні | | | | |
| |якості електричної | | | | | | | |
| |енергії при їх | | | | | | | |
| |відхиленні від | | | | | | | |
| |договірних значень та | | | | | | | |
| |оформлення | | | | | | | |
| |двостороннього акта про | | | | | | | |
| |якість електричної | | | | | | | |
| |енергії (пункт 6.47 | | | | | | | |
| |глави 6**) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5 |Оформлення акта- | 120 | | Х | | Х | Х | |
| |претензії щодо порушення| | | | | | | |
| |умов договору | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1 |прибуття представника | 125 | | Х | | Х | Х | |
| |компанії для складання | | | | | | | |
| |акта-претензії щодо | | | | | | | |
| |порушення умов договору | | | | | | | |
| |(пункт 50***), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1.1 |у містах | 130 | | 3 дні | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1.2 |у сільській місцевості | 135 | | 7 днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.2 |усунення недоліків, | 140 | | 10 днів | | | | |
| |зазначених в акті- | | | | | | | |
| |претензії, або надання | | | | | | | |
| |обґрунтованої відмови | | | | | | | |
| |(пункт 51***) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S6 |Письмове звернення | 145 | | місяць | | | | |
| |громадян(ина) | | | | | | | |
| |(стаття 20****) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S7 |Проведення експертизи | 150 | | 20 днів | | | | |
| |приладу обліку | | | | | | | |
| |(пункт 16***) | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________
** Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442.
*** Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357.
**** Закон України "Про звернення громадян".
Керівник (власник) _______________ _________________________
(П.І.Б.)
М.П.
Виконавець _______________________
(П.І.Б.)
телефон: _________ факс: ________ електронна пошта: _____________
( Форма із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ
N 1531 від 01.09.2011 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної
комісії регулювання
електроенергетики України
17.02.2011 N 232
( z0374-11 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2011 р.
за N 375/19113
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності N 18-НКРЕ (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг"
I. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на право здійснення господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами.
1.2. Інструкцією визначено порядок заповнення форми звітності N 18-НКРЕ (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг" (далі - форма звітності N 18- НКРЕ) та терміни подання її до НКРЕ.
1.3. У цій Інструкції терміни вживаються в такому значенні:
дата початку надання послуги - дата початку відліку терміну надання послуги споживачеві з моменту отримання ліцензіатом від споживача всіх необхідних даних (факт отримання та повнота змісту яких установлюються відповідним документом, зареєстрованим як вхідна кореспонденція) та за необхідності оплати послуги відповідно до встановлених норм;
дата завершення надання послуги - дата завершення відліку терміну надання послуги споживачеві, що підтверджується відповідним актом, реєстрацією вихідної інформації або іншим установленим документом;
джерело інформації - паперовий, електронний або магнітний носій інформації, зміст якого використовується для фіксації та отримання інформації у процесі організації моніторингу показників якості надання послуг з передачі та постачання електроенергії;
замовник - фізична або юридична особа, яка бажає приєднати до електричних мереж новозбудовані електроустановки або внаслідок реконструкції чи технічного переоснащення збільшити потужність, змінити точку приєднання або змінити категорію з надійності електрозабезпечення діючих електроустановок;
заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених
Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо;
звернення - викладені в письмовій формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
комерційна якість послуг - якість відносин між ліцензіатом та споживачем, що передбачає дотримання ліцензіатом вимог установлених чинним законодавством, зокрема Правилами користування електричною енергією, затвердженими постановою НКРЕ від 31.07.96
N 28, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442, Правилами користування електричною енергією для населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99
N 1357, та розгляду звернень споживачів відповідно до Закону України
"Про звернення громадян";
пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;
скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Скорочення, що застосовуються в Інструкції:
ПЕМ - підрозділ електричних мереж, що виконує функції передачі та/або постачання електроенергії;
РЕМ - районні електричні мережі;
ПКЕЕ - Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96
N 28, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442;
ПКЕЕН - Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99
N 1357.
II. Порядок та термін надання інформації
2.1. Форму звітності N 18-НКРЕ подають ліцензіати незалежно від підпорядкування.
2.2. Форма звітності N 18-НКРЕ подається ліцензіатом у цілому по господарській організації та по ПЕМ, РЕМ тощо.
2.3. Звітним періодом є квартал. Звіт складається щоквартально за кожний квартал окремо та подається ліцензіатом до НКРЕ не пізніше ніж через 50 днів після звітного кварталу.
2.4. Звіт направляється ліцензіатом до НКРЕ поштою на паперових носіях та в електронному вигляді (файл формату "xls").
2.5. Форма звітності N 18-НКРЕ підписується керівником господарської організації або його заступником і скріплюється печаткою. У звіті зазначаються прізвище та ініціали особи, яка підписала звіт, прізвище виконавця та номер контактного телефону.
III. Порядок формування загальної інформації, пов'язаної з заповненням форми звітності N 18-НКРЕ
3.1. Кожний підрозділ ліцензіата повинен забезпечити ведення:
переліку джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг згідно з додатком 1 до цієї Інструкції;
реєстру письмових звернень населення згідно з додатком 2 до цієї Інструкції;
реєстру надання послуг згідно з додатком 4 до цієї Інструкції;
інформації щодо актів-претензій згідно з додатком 5 до цієї Інструкції.
3.2. Перелік джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг формується згідно з додатком 1 до цієї Інструкції:
графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код джерела інформації - код, який для зручності присвоює ПЕМ власним джерелам інформації, що використовуються для моніторингу показників якості надання послуг з передачі та постачання електроенергії;
графа 3 - назва джерела інформації - назва журналу, електронної бази даних, інших джерел;
графа 4 - форма ведення джерела інформації - паперова, електронна, магнітна;
графа 5 - стислий перелік інформації, що містить зазначене джерело інформації.
3.3. Реєстр письмових звернень населення формується згідно з додатком 2 до цієї Інструкції.
До реєстру вносяться всі звернення громадян, крім звернень на бланках ліцензіата, що передбачають виконання робіт (надання послуг) і не передбачають надання відповіді.
Графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код джерела інформації відповідно до переліку, затвердженого внутрішнім розпорядчим документом ліцензіата;
графи 3-6 - інформація про споживача: прізвище, ім'я, по батькові, адреса, телефон, інша інформація (адреса електронної пошти тощо);
графи 7-9 - предмет звернення: скарга, пропозиція (зауваження), заява (клопотання);
графа 10 - дата отримання звернення населення. Датою отримання звернення населення є дата реєстрації звернення у відповідному джерелі інформації (журнал обліку, електронна база даних тощо);
графа 11 - дата надання відповіді на звернення населення.
Датою надання відповіді на звернення населення є дата реєстрації листа-відповіді на звернення громадянина у відповідному джерелі інформації (журнал обліку, електронна база даних тощо);
графа 12 - термін надання відповіді (календарні дні) - кількість календарних днів від отримання звернення населення до надання йому відповіді;
графа 13 - примітки.
3.4. Реєстр надання послуг формується згідно з додатком 4 до цієї Інструкції.
До реєстру надання послуг заносяться послуги ліцензіата, наведені в переліку послуг (додаток 3 до цієї Інструкції), за винятком послуги "Письмове звернення громадян(ина)".
Графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код виду послуги відповідно до переліку послуг, наведеного в додатку 3 до цієї Інструкції;
графа 3 - код джерела інформації, відповідно до переліку, затвердженого внутрішнім розпорядчим документом ліцензіата. Відображається код джерела інформації, що містить інформацію про дату початку надання послуги;
графи 4-7 - інформація про споживача: прізвище, ім'я, по батькові (найменування), місце проведення державної реєстрації (місцезнаходження) споживача, інша інформація (телефон, адреса електронної пошти тощо);
графа 8 - дата початку надання послуги:
з видачі технічних умов - з дня реєстрації відповідної заяви;
( Абзац восьмий пункту 3.4 розділу III в редакції Постанови НКРЕ
N 1531 від 01.09.2011 )
з приєднання електроустановки замовника до електричних мереж - дата виконання замовником відповідних вимог, необхідних для підключення його електроустановки до електричних мереж ліцензіата (виконання вимог технічних умов на приєднання електроустановок замовника до електромереж відповідного ліцензіата в точці приєднання в повному обсязі і в передбачені терміни; забезпечення розроблення проектної документації згідно з вимогами технічних умов; узгодження з ліцензіатом проектної документації; оплата вартості наданих ліцензіатом послуг з приєднання до електричних мереж у точці приєднання; до підключення електроустановки до електричної мережі ліцензіата укладення договору про постачання електричної енергії, а за необхідності інші договори, передбачені
ПКЕЕ) ;
................Перейти до повного тексту