1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 863/113/5 від 04.05.98
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 травня 1998 р.
за N 322/2762
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 1781/250/10 від 27.08.2000 )
Про затвердження Положення про порядок проведення спеціалізованих аукціонів за грошові кошти
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 2187/306/11 від 20.11.98 )
Відповідно до пп.19, 37 Державної програми приватизації на 1998 рік, затвердженої Законом України від 12 лютого 1998 р. N 124/98-ВР, та з метою підвищення ефективності процесу приватизації державного майна
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Положення про порядок проведення спеціалізованих аукціонів за грошові кошти (надалі - Положення) (додається).
2. Фонду державного майна України у п'ятиденний термін з дня прийняття цього наказу забезпечити подання Положення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Фонду державного майна України у десятиденний термін з дня державної реєстрації у Міністерстві юстиції України цього наказу забезпечити публікацію Положення у Державному інформаційному бюлетені "Про приватизацію".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на В.о. Голови Фонду О.Бондаря, Голову Антимонопольного комітету О.Заваду, Голову Державної Комісії О.Мозгового.
В. о. Голови Фонду
Голова Комісії
Голова Комітету
О.Бондар
О.Мозговий
О.Завада
Затверджено
Наказ Фонду державного майна
України, Державної комісії з
цінних паперів та фондового
ринку та Антимонопольного
комітету України
04.05.98 N 863/113/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 травня 1998 р.
за N 322/2762
Положення про порядок проведення спеціалізованих аукціонів за грошові кошти
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок проведення спеціалізованих аукціонів за грошові кошти (надалі - Положення) розроблено на виконання Закону України "Про приватизацію державного майна", Державної програми приватизації на 1998 рік, затвердженої Законом України від 12.02.98 р. N 124/98-ВР, Закону України "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні".
1.2. Положення визначає особливості організації та проведення спеціалізованих аукціонів (в тому числі - регіональних) за грошові кошти, умови участі заявників в таких аукціонах, порядок приймання заяв на придбання акцій та підбиття підсумків цих аукціонів, порядок взаємодії державних органів приватизації та Національної мережі центрів сертифікатних аукціонів (надалі - НМЦСА).
1.3. Спеціалізований аукціон за грошові кошти (надалі - аукціон) - це конкурентний спосіб продажу за грошові кошти акцій відкритих акціонерних товариств (надалі - ВАТ), створених в процесі приватизації, особам, які можуть бути покупцями відповідно до статті 8 Закону України "Про приватизацію державного майна", у перебігу якого всі переможці отримують акції за ціною, яка розраховується на підставі співвідношення попиту і пропозиції, та всі акції, запропоновані на аукціоні, продаються учасникам аукціону без залишків. Акції придбаваються заявниками з урахуванням обмежень для інвестиційних фондів та інвестиційних компаній (надалі - ІК), встановлених Указом Президента України від 19 лютого 1994 року N 55/94 "Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії".
1.4. Аукціон провадиться спільно органами приватизації та НМЦСА в кілька етапів у такій почерговості:
- підготовка пакетів акцій ВАТ до продажу на аукціоні при документарній формі випуску акцій (якщо форма випуску акцій є бездокументарною, то відповідно до вимог чинного законодавства про Національну депозитарну систему);
- публікація інформаційного повідомлення про проведення аукціону;
- подання заяв на участь в аукціоні фізичними та юридичними особами;
- обробка заяв та перевірка надходження коштів, заявлених для участі в аукціоні;
- підбиття та затвердження підсумків аукціону;
- публікація підсумків аукціону;
- проведення розрахунків з позабюджетним фондом приватизації за продані на аукціоні пакети акцій та підготовка відповідної звітності;
- видача витягів з протоколу аукціонної комісії про підсумки аукціону.
2. Підготовка аукціону
2.1. Рішення щодо продажу акцій ВАТ на аукціоні приймає відповідний орган приватизації.
2.2. До продажу на аукціоні пропонуються пакети акцій, що підлягають продажу за грошові кошти через НМЦСА відповідно до затвердженого плану розміщення акцій.
2.3. Орган приватизації не пізніше ніж за два тижні до публікації інформаційного повідомлення про продаж акцій ВАТ на аукціоні:
- складає та затверджує підписом керівника та печаткою відповідного органу приватизації інформацію для публікації про продаж пакета акцій на аукціоні;
- передає до Фонду державного майна України (надалі - ФДМУ) затверджену органом приватизації інформацію для публікації про продаж пакета акцій на аукціоні, інформацію про випуск акцій та копію свідоцтва про випуск акцій, план розміщення акцій, копію балансу підприємства за останній звітний період, копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, копію свідоцтва про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності.
2.4. Інформаційне повідомлення про продаж пакета акцій на аукціоні повинно містити таку інформацію про ВАТ:
- код підприємства за ЄДРПОУ, його повна назва та місцезнаходження;
- назва підприємства до перетворення у ВАТ;
- розмір статутного фонду;
- кількість акцій, що їх пропонують до продажу на аукціоні;
- форма випуску акцій (документарна, бездокументарна);
- початкова ціна акції;
- номінальна ціна акції;
- площа земельної ділянки;
- середньоспискова кількість працівників;
- балансова вартість основних фондів;
- процент зносу основних фондів;
- балансовий прибуток;
- дебіторська заборгованість;
- кредиторська заборгованість;
- основні види продукції (робіт, послуг), що випускаються, та їх обсяг за останній рік в натуральних та грошових показниках;
2.5. Інформаційне повідомлення про проведення аукціону повинно містити номер поточного рахунку Українського центру сертифікатних аукціонів (надалі - УЦСА) для перерахування грошових коштів та реквізити відповідного банку, порядок здійснення оплати за акції та порядок повернення грошових коштів за підсумками аукціону, а також інформацію про необхідність отримання згоди органів Антимонопольного комітету України (надалі - АМКУ) на придбання пакета акцій у випадках, передбачених законодавством.
2.6. Інформаційне повідомлення про проведення аукціону публікується в газеті "Відомості приватизації" не пізніше ніж за двадцять календарних днів до початку приймання заяв.
2.7. ФДМУ на підставі одержаних від відповідних органів приватизації документів про об'єкти приватизації, пакети акцій яких виставляються на аукціоні, виконує такі дії:
- перевіряє інформаційне повідомлення про проведення аукціону на відповідність до даних, одержаних від органів приватизації, вказаних в п. 2.3 цього Положення;
- передбачає продаж акцій ВАТ на аукціоні відповідно до плану-графіка продажу акцій ВАТ;
- передає УЦСА перелік підприємств, акції яких виставляються для продажу на аукціоні, та інформацію, яка необхідна для проведення цих аукціонів, не пізніше ніж за два тижні до початку приймання заяв;
- забезпечує публікацію інформаційних повідомлень про початок цих аукціонів у газеті "Відомості приватизації".
2.8. УЦСА забезпечує передачу всім регіональним центрам сертифікатних аукціонів (надалі - РЦСА) інформації про виставлені об'єкти, необхідної для прийняття заяв на придбання акцій за кошти, не пізніше ніж за десять календарних днів до початку прийняття заяв.
3. Умови участі в аукціоні
3.1. Право на участь в аукціоні мають фізичні та юридичні особи, які визнаються покупцями відповідно до чинного законодавства України про приватизацію.
3.2. Для участі в аукціоні фізичним та юридичним особам необхідно мати відкритий поточний рахунок в банківських установах України. Цей рахунок повинен зберігатися протягом термінів проведення та підбиття підсумків аукціону і використовуватися для повернення грошових коштів за підсумками проведеного аукціону у разі необхідності.
У разі випуску акцій у бездокументарній формі заявникам необхідно надати відомості про відкритий у зберігача рахунок у цінних паперах.
3.3. Для акумуляції грошових коштів УЦСА відкриває в банку, який обслуговує УЦСА, рахунок "2604 Цільові кошти до запитання суб'єктів господарської діяльності" (надалі - спецрахунок).
Порядок використання УЦСА спецрахунку, на якому закумульовані кошти заявників, що надійшли для участі в аукціоні, визначається договором між УЦСА та обслуговуючим банком, який узгоджується з ФДМУ та який передбачає, що підставою для перерахування коштів з спецрахунку є наказ ФДМУ про затвердження підсумків відповідного аукціону.
3.4. Для участі в аукціоні заявник подає заяву, в якій зазначає суму грошових коштів, на яку він бажає придбати акції відповідного ВАТ та перераховує заявлену суму коштів з власного поточного рахунку, вказаного в заяві, на спецрахунок УЦСА.
( Абзац перший пункту 3.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 2187/306/11 від 20.11.98 )
Заява є визнанням (акцептом) учасником аукціону умов продажу акцій, зазначених в інформаційному повідомленні - оферті.
Сума заявлених коштів повинна бути цілим числом і становити не менше десяти гривень.
3.5. Вказана в п.3.3 сума грошових коштів повинна бути перерахована не пізніше останнього дня приймання заяв на поточний аукціон та зарахована на спецрахунок УЦСА не пізніше ніж на третій банківський день з дати завершення прийому заяв. Підтвердженням зарахування коштів є банківська виписка зі спецрахунку УЦСА.
До участі в аукціоні не допускаються і вважаються недійсними заяви, за якими:
- кошти перераховано не з власного поточного рахунку заявника, вказаного в заяві;
- кошти перераховано після останнього дня приймання заяв;
- кошти не було зараховано на спецрахунок УЦСА у вказаний термін;
- сума, вказана в заяві, більша від фактично перерахованої на спецрахунок УЦСА.
У разі перерахування коштів у обсязі, який перевищує зазначену в заяві суму, до розрахунку приймається сума грошових коштів, зазначена в заяві, а залишок коштів повертається заявнику в установленому порядку після затвердження результатів аукціону.
( Пункт 3.5 в редакції Наказу Фонду державного майна N 2187/306/11 від 20.11.98 )
3.6. Кількість заяв, поданих заявником на одне або декілька підприємств, не обмежується.
Подані заяви на придбання акцій на аукціоні не можуть бути відкликані заявником.
3.7. Заявник несе ризики щодо правильності та своєчасності перерахування зазначених грошових коштів на спецрахунок УЦСА у встановлений цим Положенням термін.
3.8. При проведенні регіональних аукціонів прийняття заяв здійснюється пунктами прийому заяв РЦСА області, в якій розташовано об'єкт приватизації.
При проведенні національних аукціонів заяви на участь в них приймаються всіма РЦСА.
Рішення щодо типу аукціону за кожним об'єктом приймається ФДМУ.
3.9. Прийняття заяв здійснюється в робочий час РЦСА протягом десяти календарних днів з дати, опублікованої в інформаційному повідомленні про проведення аукціону.
3.10. Заявники мають право отримати безкоштовно від працівників НМЦСА інформацію та консультації з таких питань:
- загальні умови проведення аукціону;
- термін проведення чергового аукціону та опубліковані дані про об'єкти приватизації, акції яких запропоновано для продажу;
- підсумки вже проведених аукціонів;
- порядок подання та складання заяви на придбання акцій;
- вимоги щодо документів, які заявник повинен пред'явити, та заяви на придбання акцій;
- порядок перерахування грошових коштів для участі в аукціоні;
- порядок отримання інформації про підсумки участі в аукціоні.
3.11. РЦСА забезпечують рівні умови участі всіх заявників в аукціонах та дотримання конфіденційності щодо інформації про прийняті заяви та заявлені суми грошових коштів.
3.12. При поверненні коштів заявникам кошти перераховуються на власний поточний рахунок заявника, вказаний в заяві.
4. Порядок подання заяв
4.1. Для придбання акцій на аукціоні заявник - фізична особа (або її представник) чи уповноважена особа заявника - юридичної особи заповнює заяву за формами, наведеними в додатках 1, 2, у двох примірниках українською мовою.
Заява фізичної особи засвідчується підписом фізичної особи або її представника. Заява юридичної особи засвідчується підписом керівника та печаткою юридичної особи.
В заяві вказується сума грошових коштів, що заявляється на аукціон. Заявник заздалегідь дає згоду купити будь-яку кількість акцій за ціною, що склалася за підсумками аукціону.
4.2. При поданні заяви заявниками у відповідному РЦСА, заяві присвоюється неповторюваний номер, який містить інформацію про РЦСА, у якому була подана заява, номер аукціону, на який вона подається, а також про порядковий номер заяви.
Номер заяви обов'язково вказується у платіжних документах при перерахуванні заявниками заявлених коштів на спецрахунок УЦСА.
4.3. В заяві заявника - фізичної особи вказується:
- прізвище, ім'я та по батькові, реквізити документа, що посвідчує особу заявника, адреса заявника;
- код за ЄДРПОУ об'єкта приватизації, акції якого бажає придбати заявник, його повна назва та місцезнаходження;
- сума грошових коштів, що заявляються на аукціон за обраним об'єктом;
- згода заявника щодо виконання умов участі в аукціоні;
- інформація про представника заявника у разі, якщо заяву подає представник;
- реквізити поточного рахунку заявника;
- інформація щодо безпосереднього або опосередкованого володіння, користування, управління акціями об'єкта приватизації, на який подається заява.
4.4. У випадку подання заяви на суму, яка перевищує п'ятдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, заявник - фізична особа подає декларацію про доходи.
При поданні заяви фізична особа пред'являє паспорт або документ, що його замінює.
4.5. Всі дії, пов'язані із заповненням заяви на придбання акцій, запропонованих до продажу на аукціоні, виконуються безпосередньо заявником - фізичною особою або його представником.
Всі дії щодо подання заяви юридичної особи для участі в аукціоні виконує уповноважена особа заявника - юридичної особи.
4.6. Представником заявника - фізичної особи вважається фізична особа, яка є її законним представником за своїм статусом (батьки, усиновителі, опікуни, піклувальники) або діє за довіреністю від заявника та виконує від імені заявника дії з заповнення і подання заяви на придбання акцій на ім'я заявника.
Представник заявника подає з заявою паспорт або документ, що його замінює, та довіреність від заявника на подання заяви. Замість довіреності законні представники - батьки, усиновителі, опікуни, піклувальники, пред'являють один з таких документів:
- свідоцтво про народження заявника - якщо заявник є неповнолітнім;
- документ, що підтверджує повноваження опікуна (піклувальника).
4.7. Заява від заявників, які мають фізичні вади, може бути заповнена на їх прохання іншою особою, в тому числі консультантами пункту приймання заяв, за умови особистого подання заявником цієї заяви та засвідчення заяви його власноручним підписом.
4.8. Довіреність від заявника на подання заяви повинна бути засвідчена в нотаріальному порядку.
4.9. Уповноваженою особою заявника - юридичної особи є фізична особа, яка на підставі посадових повноважень або довіреності від юридичної особи - заявника безпосередньо виконує в РЦСА від імені заявника всі дії, що передбачені цим Положенням.
4.10. В заяві заявника - юридичної особи вказується:
- код за ЄДРПОУ та повна назва заявника, його місцезнаходження, частка державної власності у його майні в разі її наявності;
- код за ЄДРПОУ об'єкта приватизації, акції якого бажає придбати заявник, його повна назва та місцезнаходження;
- сума грошових коштів, що їх заявляють на аукціон за обраним об'єктом;
- інформація про уповноважену особу заявника;
- згода заявника щодо виконання умов участі в аукціоні;
- реквізити поточного рахунку для повернення коштів;
- інформація щодо безпосереднього або опосередкованого володіння, користування, управління акціями об'єкта приватизації, на який подається заява.
4.11. Разом із заявою уповноважена особа заявника подає до РЦСА такі документи:
1) копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;
2) копія довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
3) довідку про розмір державної частки у статутному фонді заявника, завірену підписами керівника, головного бухгалтера та печаткою юридичної особи;
4) довіреність від заявника, що засвідчує повноваження уповноваженої особи щодо виконання дій, передбачених цим Положенням;
5) паспорт або інший документ, що його замінює;
6) документ від зберігача про реквізити рахунку власника у цінних паперах (якщо форма випуску акцій є бездокументарною).
4.12. Заявники від інвестиційних фондів, їхніх філій, та взаємних фондів інвестиційних компаній (надалі - ВФ ІК) для участі в аукціоні разом з заявами на придбання акцій повинні подавати до відповідного РЦСА довідку про вартість власних активів інвестиційного фонду або ВФ ІК станом на перше число поточного місяця. Ця довідка використовується УЦСА для визначення суми грошових коштів, яку має право інвестувати цей інвестиційний фонд (або ВФ ІК) в об'єкт приватизації, вказаний в заяві.
Довідки про власні активи мають бути засвідчені підписами головного бухгалтера та керівника юридичної особи та печаткою юридичної особи. Відповідальність за достовірність вказаної в довідці інформації несуть головний бухгалтер та керівник юридичної особи, які затвердили довідку.
У разі подання кількох заяв на аукціон заявник має право подавати до відповідного РЦСА лише одну довідку про власні активи на всі заяви.
4.13. Працівник РЦСА перевіряє:
- чи правильно заповнено заяву;
- чи не перевищує розмір державної частки в статутному фонді заявника - юридичної особи 25% (згідно з довідкою);
- особу заявника (за документами, поданими заявником або його представником) на відповідність даним, вказаним в заяві;
- у разі подання заяви представником заявника - перевіряє особу представника (за документами, поданими представником) на відповідність до даних, вказаних у заяві;
- чи не перевищує сума заявлених на аукціон коштів 5% вартості власних активів заявника (у разі подання заяви інвестиційним фондом, його філією чи ВФ ІК).
4.14. Якщо під час перевірки не виявлено помилок, то працівник РЦСА:
- отримує підпис заявника (чи його уповноваженої особи) на заяві;
- в присутності заявника (його уповноваженої особи) реєструє заяву та засвідчує обидва примірники заяви підписом та печаткою (штампом) РЦСА;
- залишає в РЦСА один примірник оформленої заяви та довідку про розмір державної частки в статутному фонді заявника (для заявника - юридичної особи);
- повертає заявнику (його уповноваженій особі) один примірник повністю оформленої заяви та всі інші подані документи.
4.15. Заява не приймається та повертається заявнику разом з поданими документами для переоформлення у випадках:
- виявлення помилок;
- відсутності на момент прийняття заяви документів, вказаних в пп.4.3 та 4.10;
- виявлення факту перевищення 25% державної частки у статутному фонді;
- виявлення факту перевищення сумою заявлених на аукціон коштів п'яти відсотків вартості власних активів заявника, коли заявником є інвестиційний фонд, його філія або ВФ ІК.
5. Первинна обробка заяв РЦСА
5.1. РЦСА провадять обробку заяв, прийнятих від заявників, у порядку, який визначає УЦСА.
5.2. РЦСА формує на електронних носіях інформацію про заяви на придбання акцій, подані на аукціон у відповідному регіоні.
5.3. Зведені дані за заявами РЦСА передає до УЦСА не пізніше трьох робочих днів після закінчення терміну прийняття заяв.
РЦСА забезпечують проведення належної перевірки інформації, що передається до УЦСА.
РЦСА несуть відповідальність за повноту і точність обробки та передачі отриманих даних.
6. Підбиття підсумків аукціону
6.1. Підсумки аукціону підбиваються постійною аукціонною комісією (надалі - аукціонна комісія), яка створюється ФДМУ. Склад аукціонної комісії затверджується ФДМУ. Очолює комісію голова, який повинен бути представником ФДМУ. Комісія несе відповідальність за достовірність підсумків аукціону.
6.2. В останній день приймання заяв відповідний РЦСА укладає протокол завершення приймання заяв в трьох екземплярах, в якому вказується загальна кількість прийнятих заяв та заявлених коштів.
Протокол завершення приймання заяв підписується головним бухгалтером та директором відповідного РЦСА та надсилається (засобами факсимільного зв'язку або іншим способом) в день закінчення прийняття заяв до УЦСА та ФДМУ.
6.3. УЦСА отримує від РЦСА дані про заяви, подані на аукціон, здійснює вхідний контроль отриманої інформації та її об'єднання (консолідацію) у порядку, який встановлює УЦСА, та перевірку своєчасності та повноти надходження коштів, які були сплачені заявниками.
6.4. За результатами консолідації даних аукціону УЦСА готує та не пізніше шести робочих днів після завершення терміну приймання заяв на аукціон подає на розгляд аукціонної комісії такі документи:
- перелік ВАТ, акції яких пропонуються на аукціоні, з урахуванням змін, внесених ФДМУ;
- протокол змін у переліку ВАТ, акції яких пропонуються на аукціоні;
- протокол результатів консолідації даних про прийняті заяви;
- звіт про перевірку заяв;
- звіт про надходження коштів за заявами;
- перелік заяв, що не допущені до участі в аукціоні, в тому числі заяв, за якими заявлені кошти, вказані в заявах, не є відповідними до фактично перерахованих на спецрахунок УЦСА сум;
- зведений протокол про підсумки аукціону, відповідно до п.6.10;
- перелік осіб з зазначенням по кожній окремій особі суми грошових коштів, які за підсумками аукціону необхідно повернути;
- перелік заявників, про яких необхідно інформувати АМКУ, згідно з п.8.2;
- дані про розмір власних активів інвестиційних фондів та ВФ ІК, що подали заяви на аукціон, та про суми заявлених ними коштів;
- дані про кошти, які підлягають перерахуванню до позабюджетного фонду приватизації за кожним підприємством, запропонованим на аукціон, а також про загальну суму зазначених коштів.
6.5. Аукціонна комісія протягом трьох робочих днів з дня отримання від УЦСА документів, зазначених у п.6.4, розглядає результати консолідації даних для проведення аукціону на підставі поданих документів та приймає рішення про допущення заяв до участі в аукціоні, яке оформлюється протоколом.
6.6. УЦСА протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення аукціонної комісії щодо підбиття підсумків консолідації даних проводить розрахунок результатів аукціону за заявами, що були допущені до участі в аукціоні, та готує зведений протокол аукціонної комісії про підсумки аукціону.
6.7. Розрахунок результатів аукціону по кожному окремому підприємству, акції якого пропонуються до продажу на аукціоні, здійснюється з дотриманням таких вимог:
- усі акції, запропоновані на аукціон, повинні бути продані учасникам аукціону (без залишків);
- учасники отримують акції за ціною, що не перевищує аукціонну ціну; аукціонна ціна акцій розраховується на основі співвідношення попиту (загальної суми заявлених коштів) і пропозиції (кількості акцій, запропонованих на аукціон);
- кожний учасник отримує цілу кількість акцій, яка визначається шляхом ділення заявленої ним суми на аукціонну ціну; учасник може не отримати жодної акції у випадку, коли заявлена ним сума коштів менше, ніж аукціонна ціна однієї акції; дроблення акцій не застосовується;
- проводиться допродаж акцій у зв'язку з тим, що співвідношення заявлених коштів та кількості запропонованих акцій, як правило, не є цілим числом та можуть виникнути випадки неповного використання заявлених коштів і неповного продажу акцій;
- залишок акцій, що не можуть бути реалізовані учасникам за аукціонною ціною, підлягає допродажу учасникам за залишки заявлених ними коштів за ціною, яка може бути меншою, ніж аукціонна; в результаті допродажу кожний учасник може отримати додатково не більше однієї акції;
- залишки заявлених учасниками коштів, які залишилися невикористаними за підсумками аукціону та допродажу акцій, підлягають поверненню на поточні рахунки заявників у відповідності з цим Положенням;
- сума коштів, що приймається до розрахунку за всіма заявами на придбання акцій одного об'єкта приватизації, поданими від ІФ та його філій або всіх ВФ однієї ІК, не перевищує 5% власних активів відповідного ІФ або ІК.
( Пункт 6.7 доповнено абзацом восьмим згідно з Наказом Фонду державного майна N 2187/306/11 від 20.11.98 )
6.8. Порядок розрахунку аукціонної ціни та ціни допродажу акцій надається в додатку 3.
6.9. Під час проведення розрахунку аукціону УЦСА на підставі аналізу поданих заяв та загальної вартості заявлених в них грошових коштів визначає:
- аукціонну ціну акцій;
- середню ціну допродажу, яка визначається як середнє арифметичне всіх цін допродажу залишків акцій;
- заяви, що перемогли в аукціоні;
- суму грошових коштів, прийнятих до оплати за акції по кожній заяві, що перемогла в аукціоні, кількість придбаних за заявою акцій та суму грошових коштів, що підлягає поверненню заявникам.
6.10. Зведений протокол про підсумки аукціону містить таку інформацію по кожному відкритому акціонерному товариству, акції якого було запропоновано на аукціон:
- повна назва та місцезнаходження;
- код за ЄДРПОУ;
- розмір статутного фонду;
- загальна кількість акцій, запропонованих для продажу на аукціоні;
- загальна кількість заяв, що надійшли від фізичних осіб;
- загальна кількість заяв, що надійшли від юридичних осіб;
- загальна сума грошових коштів, заявлених на участь в аукціоні;
- загальна сума грошових коштів, які надійшли на спецрахунок УЦСА;
- загальна кількість заяв від фізичних осіб, що перемогли за результатами аукціону;
- загальна кількість заяв від юридичних осіб, що перемогли за результатами аукціону;
- загальна сума грошових коштів, що прийнята до сплати за результатами аукціону, та повинна бути перерахована до позабюджетного фонду приватизації;
- загальна кількість заяв, які не були допущені до участі в аукціоні;
- загальна сума грошових коштів, що підлягають поверненню заявникам;
- аукціонна ціна акцій;
- середня ціна допродажу, яка визначається як середнє арифметичне всіх цін допродажу залишків акцій.
В зведеному протоколі вказуються його номер та дата його складання. Форма протоколу розробляється та затверджується наказом УЦСА.
6.11. Аукціонна комісія підписує зведений протокол про підсумки аукціону та не пізніше дванадцяти робочих днів після закінчення прийняття заяв на придбання акцій у цьому аукціоні передає його на затвердження до ФДМУ.
7. Затвердження підсумків аукціону та розповсюдження даних про них
7.1. ФДМУ затверджує наказом зведений протокол про підсумки аукціону протягом трьох робочих днів після його одержання від аукціонної комісії.
Затверджений зведений протокол залишається в ФДМУ. ФДМУ передає до УЦСА копію наказу про затвердження підсумків аукціону на наступний день після затвердження зведеного протоколу.
7.2. УЦСА протягом трьох робочих днів з дати затвердження підсумків аукціону забезпечує перерахування грошових коштів до Державного позабюджетного фонду приватизації приватизаційним платіжним дорученням та протягом п'яти робочих днів з дати затвердження підсумків аукціону забезпечує перерахування заявникам грошових коштів, які підлягають поверненню.
Грошові кошти повертаються у таких випадках:
- за заявами, в яких після придбання акцій виникли залишки коштів;
- за заявами, яких не задовольнили за результатами аукціону;
- за заявами, які були не допущені до участі в аукціоні;
- зняття об'єкта приватизації з аукціону;
- за заявами інвестиційних фондів та ВФ ІК у разі перевищення ними обмежень, встановлених Указом Президента України від 19 лютого 1994 року N 55/94 "Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії".
7.3. За порушення термінів перерахування коштів на УЦСА покладається відповідальність у відповідності з чинним законодавством.
7.4. УЦСА у тижневий термін з дати одержання наказу ФДМУ про затвердження підсумків аукціону передає до РЦСА наступні документи:
- протоколи результатів аукціону з переліком переможців по кожному об'єкту, який знаходиться в області зазначеного РЦСА;

................
Перейти до повного тексту