1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.02.2019 № 64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 березня 2019 р.
за № 307/33278
Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 427 від 26.07.2021 )
Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", пунктів 39-42, 58, 59 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій;
Порядок ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - Порядок).
2. Установити, що:
1) не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, ДФС формує реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр) та включає до Реєстру всі екземпляри реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів;
2) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру всіх екземплярів РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк служби яких не сплив та які не включені до Реєстру.
Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий РРО вже включений до Реєстру згідно з підпунктом 1 цього пункту, заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру;
3) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання - користувач РРО додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру;
4) включення екземплярів РРО до Реєстру, які були зняті з реєстрації в органах ДФС (шляхом скасування реєстрації) до набрання чинності цим наказом, які не включені до Реєстру та щодо яких не сплив строк служби, може бути здійснене органом ДФС у загальному порядку, в тому числі на підставі заяви виробника (постачальника) або звернення суб’єкта господарювання - користувача РРО та доданих до неї копій документів, що підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);
5) первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування РРО інформацією про центри сервісного обслуговування РРО здійснюється на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності цим наказом відповідно до вимог Порядку.
3. Затвердити Зміни до Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 921/29051, що додаються.
4. Департаменту податкової політики в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
оприлюднення цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на в.о. Голови Державної фіскальної служби України Власова О.С.
Міністр О. Маркарова
ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови Державної регуляторної служби України

В.о. Голови Державної фіскальної служби України

Голова Державної служби спеціального зв’язку
та захисту інформації України

Заступник Голови Національного банку України


В. Загородній

О. Власов


Л.О. Євдоченко

С.В. Холод
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
13 лютого 2019 року № 64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 березня 2019 р.
за № 307/33278
ПОРЯДОК
ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій
( У тексті Порядку слово "ДФС" замінено словом "ДПС" згідно з Наказом Міністерства фінансів № 427 від 26.07.2021 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон), пунктів 58, 59 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 (зі змінами) (далі - Порядок).
Цей Порядок визначає механізм включення/внесення змін / виключення до/з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр).
2. Реєстр ведеться з метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі - Державний реєстр РРО).
Створення і обробка документів в електронній формі здійснюються з додержанням вимог законодавства в сферах електронного документообігу та електронних довірчих послуг.
ДПС є розпорядником даних Реєстру та інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру.
3. Терміни у цьому Порядку використовуються у таких значеннях:
заявник - суб’єкт господарювання, який включений до Державного реєстру РРО як виробник або постачальник моделей (модифікацій) РРО;
поставка РРО - передання виробником (постачальником) РРО, модель (модифікація) якого включена до Державного реєстру РРО, іншому суб’єкту господарювання для самостійного застосування, застосування іншими особами або подальшої реалізації, а також будь-які інші операції, що передбачають відвантаження РРО виробником (постачальником) за відповідним договором, з переданням прав власності або без нього, за плату (компенсацію) або без неї незалежно від строків її надання;
Реєстр - єдина інформаційна система збору, накопичення та обробки інформації про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, що поставлені для введення в обіг або експлуатуються, та строк служби яких не сплив.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законі, Положенні про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1315 (далі - Положення), та Порядку.
4. До Реєстру включаються дані про:
1) назву моделі (модифікації) екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
2) версію внутрішнього програмного забезпечення екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
3) сферу застосування екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
4) унікальний (серійний) номер екземпляра РРО;
5) податковий номер (серію (за наявності) та номер паспорта для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) виробника (постачальника) екземпляра РРО;
6) дату виготовлення екземпляра РРО;
7) строк служби екземпляра РРО;
8) гарантійний строк зберігання екземпляра РРО;
9) гарантійний строк експлуатації екземпляра РРО;
10) складові частини екземпляра РРО згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника;
11) комплект поставки екземпляра РРО;
12) дати включення, внесення змін або виключення екземпляра РРО до/із Реєстру;
13) стан екземпляра РРО (не вводився в експлуатацію, зарезервований фіскальний номер, введений в експлуатацію, знятий з реєстрації (скасована реєстрація), закінчився строк служби, викрадений, входить до складу арештованого майна, судом заборонена реєстрація тощо) із зазначенням видів, дати та номерів відповідних документів;
14) зарезервований або діючий фіскальний номер екземпляра РРО;
15) податковий номер (серію (за наявності) та номер паспорта для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) та найменування (прізвище, ім’я, по батькові), суб’єкта господарювання, у користуванні якого перебуває екземпляр РРО (у разі перебування в експлуатації);
16) реєстраційний номер екземпляра РРО;
17) підстави включення, внесення змін або виключення екземпляра до/з Реєстру, дати та номери відповідних документів.
Внесення інформації, зазначеної у підпунктах 5, 12-17 цього пункту, здійснюється ДПС у разі проведення відповідних реєстраційних дій.
II. Ведення Реєстру
1. Ведення Реєстру забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику (далі - ДПС).
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 427 від 26.07.2021 )
2. Внесення даних до Реєстру здійснюється з дотриманням вимог законів щодо електронних довірчих послуг та електронного документообігу.
3. Реєстр ведеться з дотриманням пункту 63.6 статті 63 Податкового кодексу України - за податковими номерами або серією (за наявності) та номером паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта).

................
Перейти до повного тексту