- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 608 від 01.12.94 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 грудня 1994 р. за N 284/494 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
інфраструктури
N 57 від 12.02.2015 )
Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів рейсовими літаками цивільної авіації на регулярних лініях в межах України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1994 р.
N 733 "Про ціноутворення в умовах реформування економіки", з метою більш повного відшкодування витрат на авіаційному транспорті у зв'язку з підвищенням заробітної плати, цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тарифи на перевезення пасажирів рейсовими літаками цивільної авіації на регулярних лініях в межах України, що додаються.
2. Встановити, що зазначені Тарифи вводяться в дію з 11 грудня 1994 року до 1 січня 1995 року.
3. Департаменту авіаційного транспорту забезпечити своєчасне доведення нових тарифів до авіапідприємств і їх правильне застосування.
4. Управлінню економічної політики та прогнозування (Бурдей В.В.) разом з Управлінням нормативних актів та правової роботи (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати Тарифи в Міністерстві юстиції.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - директора Департаменту авіаційного транспорту Марченко М.С.
Перший заступник Міністра | О.М.Артеменко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства транспорту
України
від 01.12.94 N 608
Тарифи
на перевезення пасажирів рейсовими літаками цивільної авіації на регулярних лініях в межах України
1. Ці тарифи поширюються на перевезення пасажирів авіаційним транспортом, що здійснюються усіма авіапідприємствами, авіакомпаніями або організаціями або організаціями незалежно від форм власності.
2. Тарифи на перевезення пасажирів встановлені залежно від типу літака, що експлуатується на авіалінії, тарифної відстані, а також з урахуванням аеропортових та аеронавігаційних зборів.
Примітка: ці тарифи не включають страхового збору.
Таблиця плат
на перевезення пасажирів рейсовими літаками цивільної авіації на регулярних лініях в межах України
NN пп |
Маршрут польоту |
Тарифна відстань, км |
Тип літака |
Тариф крб. |
1 |
Бердянськ-Київ |
690 |
Ан-24 |
1217000 |
2 |
Бердянськ-Кривий Ріг |
420 |
-"- |
830000 |
3 |
Вінниця-Донецьк |
830 |
-"- |
1411000 |
4 |
Вінниця-Київ |
200 |
-"- |
499000 |
5 |
Вінниця-Миколаїв |
580 |
-"- |
1061000 |
6 |
Вінниця-Сімферополь |
710 |
-"- |
1242000 |
7 |
Вінниця-Ужгород |
490 |
-"- |
728000 |
8 |
Вінниця-Харків |
670 |
-"- |
1186000 |
9 |
Дніпропетровськ-Київ |
390 |
-"- |
786000 |
10 |
Дніпропетровськ-Миколаїв |
375 |
-"- |
761000 |
11 |
Донецьк-Івано-Франківськ |
1050 |
-"- |
1711000 |
12 |
Донецьк-Київ |
560 |
-"- |
1036000 |
13 |
Донецьк-Львів |
1080 |
-"- |
1755000 |
14 |
Донецьк-Миколаїв |
545 |
-"- |
993000 |
15 |
Донецьк-Одеса |
600 |
-"- |
1086000 |
16 |
Донецьк-Полтава |
310 |
-"- |
668000 |
17 |
Донецьк-Рівне |
910 |
-"- |
1517000 |
18 |
Донецьк-Сімферополь |
460 |
-"- |
886000 |
19 |
Донецьк-Ужгород |
1270 |
-"- |
2011000 |
20 |
Донецьк-Хмельницький |
880 |
-"- |
1474000 |
21 |
Донецьк-Чернівці |
950 |
-"- |
1576000 |
22 |
Івано-Франківськ-Київ |
480 |
-"- |
918000 |
23 |
Івано-Франківськ-Запоріжжя |
860 |
-"- |
1442000 |
24 |
Івано-Франківськ-Луганськ |
1180 |
-"- |
1886000 |
25 |
Івано-Франківськ-Одеса |
600 |
-"- |
1086000 |
26 |
Івано-Франківськ-Сімферополь |
940 |
-"- |
1567000 |
27 |
Івано-Франківськ-Харків |
900 |
-"- |
1505000 |
28 |
Керч-Київ |
900 |
-"- |
1505000 |
29 |
Київ-Запоріжжя |
450 |
-"- |
674000 |
30 |
Київ-Луганськ |
700 |
-"- |
1230000 |
31 |
Київ-Львів |
480 |
-"- |
918000 |
32 |
Київ-Маріуполь |
670 |
-"- |
1186000 |
33 |
Київ-Миколаїв |
390 |
-"- |
786000 |
34 |
Київ-Одеса |
470 |
-"- |
905000 |
35 |
Київ-Северодонецьк |
660 |
-"- |
1174000 |
36 |
Київ-Севастополь |
750 |
-"- |
1293000 |
37 |
Київ-Сімферополь |
700 |
-"- |
1230000 |
38 |
Київ-Ужгород |
670 |
-"- |
1186000 |
39 |
Київ-Харків |
390 |
-"- |
786000 |
40 |
Київ-Херсон |
480 |
-"- |
918000 |
41 |
Київ-Хмельницький |
370 |
-"- |
755000 |
42 |
Київ-Чернівці |
420 |
-"- |
830000 |
43 |
Луганськ-Ужгород |
1370 |
-"- |
2267000 |
44 |
Луганськ-Львів |
1210 |
-"- |
1930000 |
45 |
Луганськ-Миколаїв |
665 |
-"- |
1180000 |
46 |
Луганськ-Одеса |
730 |
-"- |
1274000 |
47 |
Луганськ-Полтава |
380 |
-"- |
755000 |
48 |
Луганськ-Сімферополь |
590 |
-"- |
1074000 |
49 |
Луганськ-Чернівці |
1080 |
-"- |
1755000 |
50 |
Львів-Бердянськ |
1220 |
-"- |
1949000 |
51 |
Львів-Кривий Ріг |
750 |
-"- |
1292000 |
52 |
Львів-Миколаїв |
790 |
-"- |
1352000 |
53 |
Львів-Маріуполь |
1150 |
-"- |
1961000 |
54 |
Львів-Одеса |
660 |
-"- |
1174000 |
55 |
Львів-Полтава |
810 |
-"- |
1386000 |
56 |
Львів-Сімферополь |
1000 |
-"- |
1642000 |
57 |
Львів-Севастополь |
1066 |
-"- |
1730000 |
58 |
Львів-Ужгород |
190 |
-"- |
487000 |
59 |
Львів-Харків |
900 |
-"- |
1505000 |
60 |
Львів-Херсон |
800 |
-"- |
1376000 |
61 |
Львів-Чернівці |
340 |
-"- |
711000 |
62 |
Львів-Черкаси |
640 |
-"- |
1149000 |
63 |
Маріуполь-Одеса |
670 |
-"- |
1186000 |
64 |
Маріуполь-Черкаси |
510 |
-"- |
961000 |
65 |
Миколаїв-Сімферополь |
300 |
Ан-24 |
655000 |
66 |
Миколаїв-Севастополь |
310 |
-"- |
668000 |
67 |
Одеса-Сімферополь |
340 |
-"- |
711000 |
68 |
Одеса-Миколаїв |
138 |
-"- |
412000 |
69 |
Сімферополь-Тернопіль |
880 |
-"- |
1474000 |
70 |
Сімферополь-Ужгород |
1160 |
-"- |
1861000 |
71 |
Сімферополь-Харків |
610 |
-"- |
1105000 |
72 |
Сімферополь-Хмельницький |
790 |
-"- |
1355000 |
73 |
Сімферополь-Чернівці |
840 |
-"- |
1430000 |
74 |
Сімферополь-Севастополь |
100 |
-"- |
355500 |
75 |
Северодонецьк-Сімферополь |
670 |
-"- |
1186000 |
76 |
Ужгород-Миколаїв |
940 |
-"- |
1567000 |
77 |
Харків-Донецьк |
250 |
-"- |
574000 |
78 |
Харків-Ужгород |
1131 |
-"- |
1830000 |
79 |
Чернівці-Одеса |
500 |
-"- |
949000 |
80 |
Черкаси-Луганськ |
610 |
-"- |
1105000 |
81 |
Дніпропетровськ-Київ |
390 |
ЯК-40 |
1487000 |
82 |
Дніпропетровськ-Ужгород |
1080 |
-"- |
3352000 |
83 |
Запоріжжя-Івано-Франківськ |
860 |
-"- |
2735000 |
84 |
Запоріжжя-Київ |
450 |
-"- |
1638000 |
85 |
Запоріжжя-Львів |
920 |
-"- |
1402000 |
86 |
Запоріжжя-Одеса |
410 |
-"- |
1529000 |
87 |
Запоріжжя-Ужгород |
1080 |
-"- |
3352000 |
88 |
Запоріжжя-Чернівці |
760 |
-"- |
2447000 |
89 |
Київ-Івано-Франківськ |
480 |
-"- |
1720000 |
90 |
Київ-Кіровоград |
280 |
-"- |
1186000 |
91 |
Київ-Одеса |
470 |
-"- |
1693000 |
92 |
Київ-Ужгород |
670 |
-"- |
2214000 |
93 |
Київ-Чернівці |
420 |
-"- |
1556000 |
94 |
Кіровоград-Сімферополь |
460 |
-"- |
1666000 |
95 |
Дніпропетровськ-Миколаїв |
375 |
ЯК-42 |
783000 |
96 |
Донецьк-Київ |
560 |
-"- |
983000 |
97 |
Донецьк-Полтава |
310 |
-"- |
728000 |
98 |
Львів-Дніпропетровськ |
910 |
-"- |
1363000 |
99 |
Львів-Сімферополь |
1000 |
-"- |
1472000 |
100 |
Львів-Севастополь |
1066 |
-"- |
1543000 |
101 |
Миколаїв-Севастополь |
310 |
ЯК-42 |
727000 |
102 |
Запоріжжя-Київ |
450 |
ТУ-134 |
1267000 |
103 |
Київ-Львів |
480 |
-"- |
1333000 |
104 |
Київ-Сімферополь |
700 |
-"- |
1702000 |
105 |
Київ-Одеса |
470 |
-"- |
1228000 |
106 |
Івано-Франківськ-Київ |
480 |
-"- |
1333000 |
107 |
Миколаїв-Чернівці |
640 |
-"- |
1623000 |
108 |
Сімферополь-Чернівці |
840 |
-"- |
1952000 |
109 |
Харків-Івано-Франківськ |
900 |
-"- |
2031000 |
110 |
Харків-Миколаїв |
530 |
-"- |
1399000 |
111 |
Харків-Одеса |
640 |
-"- |
1623000 |
112 |
Київ-Львів |
480 |
ТУ-154 |
1321000 |
113 |
Київ-Сімферополь |
700 |
-"- |
1700000 |
114 |
Київ-Івано-Франківськ |
480 |
-"- |
1321000 |
115 |
Київ-Одеса |
470 |
-"- |
1292000 |
116 |
Івано-Франківськ-Київ |
480 |
Л-410 |
1283000 |
117 |
Київ-Одеса |
470 |
-"- |
1259000 |
118 |
Київ-Рівно |
310 |
-"- |
920000 |
119 |
Київ-Херсон |
480 |
-"- |
1283000 |
120 |
Київ-Чернівці |
420 |
Л-410 |
1157000 |
121 122 |
Одеса-Чернівці Київ-Сімферополь |
500 700 |
-"- БОІНГ |
1330000 2827000 |
|
|
|
737-200 |
|
123 |
Кривий Ріг-Київ |
400 |
АН-24 |
797000 |
В.о. начальника управління економічної політики та прогнозування | В.В.Бурдей |
Перейти до повного тексту