1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
07.04.2010 N 726/5
( z0282-10 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 квітня 2010 р.
за N 283/17578
( Положення втратило чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1554/5 від 30.07.2013 )
ПОЛОЖЕННЯ
про Лівобережний відділ державної реєстрації шлюбів міста Києва з державним Центром розвитку сім'ї
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 ) ( У назві та тексті Положення слова "реєстрація шлюбів", "реєстрація шлюбу" в усіх відмінках замінено словами "державна реєстрація шлюбів", "державна реєстрація шлюбу" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 )
1. Лівобережний відділ державної реєстрації шлюбів міста Києва з державним Центром розвитку сім'ї (далі - відділ) є територіальним органом Міністерства юстиції України, ним створюється, реорганізується, ліквідується і безпосередньо йому підпорядковується.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 )
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, а також актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
3. Основними завданнями відділу є:
3.1. Забезпечення повної, своєчасної і правильної державної реєстрації шлюбу відповідно до чинного законодавства.
3.2. Забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації особистих немайнових прав громадян.
3.3. Реалізація державної політики щодо розвитку та зміцнення сім'ї.
3.4. Збереження архівного фонду.
3.5. Ведення з дотриманням вимог чинного законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
3.6. Видача свідоцтв про шлюб.
( Підпункт 3.6 пункту 3 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 )
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Проводить державну реєстрацію шлюбу та про кожний факт реєстрації акту цивільного стану видає відповідне свідоцтво.
4.2. Уносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про шлюб, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів про шлюб відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 N 1064 (зі змінами).
( Підпункт 4.2 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 )
4.3. При прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження.
4.4. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг державної реєстрації шлюбів та іншої документації, пов'язаної з державною реєстрацією шлюбу.
4.5. Веде у встановленому порядку (на паперових та електронних носіях) облік актових записів про шлюб.
4.6. Видає повторно свідоцтва про шлюб та витяги/повні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, встановленому чинним законодавством України.
( Підпункт 4.6 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2926/5 від 23.11.2010 )
4.7. Забезпечує належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про шлюб з дотриманням вимог законодавства.
4.8. Вивчає й узагальнює практику застосування чинного законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану.
4.9. Подає до Міністерства юстиції України звіти про державну реєстрацію шлюбу та використання бланків свідоцтв про шлюб.
4.10. Надсилає звіти про державну реєстрацію шлюбу за формами N 97 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (місячна) та N 98 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 12.10.2009 N 1822/5, зареєстрованим в Мін'юсті 12.10.2009 за N 949/16965, до Головного управління юстиції у місті Києві.

................
Перейти до повного тексту