- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
03.02.2009 N 115
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 березня 2009 р.
за N 280/16296
Про затвердження Правил плавання та лоцманського проведення суден у Феодосійській затоці, на рейдах Феодосійського морського порту та на підходах до нього
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
інфраструктури
N 5 від 13.01.2014
N 80 від 27.02.2015
N 767 від 10.10.2022 )
Відповідно до статей
3,
10 та
110 Кодексу торговельного мореплавства України та з метою забезпечення безпеки судноплавства та впорядкування руху суден у Феодосійській затоці, на рейдах Феодосійського морського торговельного порту та на підходах до нього НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Правила плавання та лоцманського проведення суден у Феодосійській затоці, на рейдах Феодосійського морського порту та на підходах до нього, що додаються.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
інфраструктури
N 5 від 13.01.2014 )
2. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Верещака М.А.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. ДП "Феодосійський морський торговельний порт" (Очкуренко В.А.) привести в установленому порядку обов'язкові постанови по порту у відповідність до цих Правил.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - директора Державного департаменту морського і річкового транспорту Работньова В.Г.
Міністр Й.Вінський
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
закордонних справ України О.М.Купчишин
Міністр оборони України Ю.І.Єхануров
Голова Державної
прикордонної служби України
генерал армії України М.М.Литвин
В.о. Голови Антимонопольного
комітету України О.І.Мельниченко
Голова Державного комітету
рибного господарства України М.М.Шведенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
03.02.2009 N 115
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 березня 2009 р.
за N 280/16296
( Дію Правил призупинено на час дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.04.2014
N 578-р "Деякі питання функціонування морського та річкового транспорту" згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 80 від 27.02.2015 )
ПРАВИЛА
плавання та лоцманського проведення суден у Феодосійській затоці, на рейдах Феодосійського морського порту та на підходах до нього
( У заголовку та тексті Правил слово "торговельного" виключено; у тексті Правил та додатку скорочення "ФМТП" та "ІДПН" замінено відповідно скороченням та словами "ФМП" та "Служба капітана ФМП" згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 5 від 13.01.2014 )
1. Загальні положення
1.2. У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:
вік - вік судна, виражений кількістю років з дати його поставлення;
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
зона дії поста регулювання руху суден - оголошена в цих Правилах та/або в обов'язкових постановах портів акваторія, у межах якої пост регулювання руху суден здійснює контроль за безпекою судноплавства за допомогою технічного обладнання та надає суднам послуги з регулювання руху суден;
зона радіолокаційного контролю поста регулювання руху суден - сектор (район) у зоні дії поста регулювання руху суден, який збігається із зоною радіолокаційного покриття радіолокаційних станцій та автоматизованих радіолокаційних постів, що входять до складу поста регулювання руху суден, і в якому здійснюється радіолокаційний контроль за суднами;
інформаційні послуги - інформаційне забезпечення мореплавства шляхом передачі на судна гідрометеорологічної інформації, відомостей про зміни в роботі засобів навігаційного оснащення, про зміщення плавучих засобів навігаційного обладнання (далі - ЗНО) із штатних місць та іншої навігаційно-гідрографічної і гідрологічної інформації, а також інформації про стан руху суден у зоні дії служби регулювання руху суден (далі - СРРС) та про фактори, що ускладнюють плавання. Інформація надається з ініціативи СРРС або на запит суден;
маломірне судно - самохідне судно з головними двигунами потужністю менш як 55 кВт і несамохідні судна та вітрильні судна валовою місткістю менш як 80 реєстрових тонн (далі - р.т.), а також моторні судна незалежно від потужності двигунів або валовою місткістю не більш як 10 р.т. та несамохідні судна (гребні човни вантажопідйомністю 100 і більше кілограмів, байдарки вантажопідйомністю 150 і більше кілограмів та надувні судна вантажопідйомністю 225 і більше кілограмів);
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
нафтовий танкер - нафтовий танкер відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка I до MARPOL;
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
нафтовий танкер з одинарним корпусом - нафтоналивне судно, яке не відповідає вимогам щодо подвійного корпусу чи еквівалентної конструкції, установленим правилами 19 і 28.6 Додатка I до MARPOL;
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
оголошена осадка - осадка, яка визначається та оголошується капітаном порту з урахуванням гідрометеорологічних умов, прийнятих під час проектування або експлуатації підхідного каналу, існуючих глибин і передбачає безпечний рух суден з обчислюваними для цього каналу головними розмірами. Визначення та оголошення осадки здійснюється за поданням портів та інших організацій, відповідальних за підтримання навігаційних глибин;
організація руху суден - планування безпечного руху суден у зоні дії поста регулювання руху суден на базі отриманих від агентів або капітанів суден заявок на рух і надання послуг СРРС, розроблення графіків та планів руху суден і їх коригування відповідно до реальної судноплавної обстановки;
осадка судна - фактична осадка судна відповідно до обмірного свідоцтва при повному навантаженні незалежно від обсягу фактичного завантаження;
послуги СРРС - інформаційні послуги, навігаційна допомога (радіолокаційне проведення), радіолокаційний контроль за рухом і стоянкою суден на якорі, організація руху та регулювання руху суден;
прохідна осадка - осадка, яка визначається для конкретного судна та враховує запас глибини і ширини смуги безпечного руху на судноплавному шляху або акваторії за умови врахування гідрометеорологічної обстановки в період проведення судна і може відрізнятись від оголошеної осадки як у бік збільшення, так і в бік зменшення. Прохідна осадка визначається капітаном порту та доводиться до відома судноводіїв у Повідомленнях мореплавцям;
пост регулювання руху суден (далі - ПРРС) - структурний підрозділ служби регулювання руху суден, який забезпечує безпеку мореплавства у зоні дії ПРРС;
радіолокаційний контроль - спостереження за положенням судна (визначення координат і параметрів руху) за допомогою радіолокаційної станції ПРРС та передача попередження про відхилення судна від безпечного маршруту плавання або від точки віддачі якоря;
радіолокаційне проведення (навігаційна допомога) - послуга, що надається службою (постом) регулювання руху суден у складних гідрометеорологічних умовах або в разі виходу з ладу чи відсутності на судні необхідних навігаційних приладів шляхом передачі інформації, яка сприятиме прийняттю відповідних рішень капітаном судна щодо безпечного плавання цього судна;
регулювання руху суден - організація руху та відповідний контроль за рухом суден, що передбачає встановлення режиму руху суден, надання суднам рекомендацій та вказівок, які стосуються черговості руху, часу початку руху, маршруту, швидкості та інтервалів руху, місць якірних стоянок, а також попереджень про порушення цих Правил у зоні дії служби (поста) регулювання руху суден, попередження суден у разі виникнення (розвитку) ситуації небезпечного зближення з іншими суднами, об'єктами, небезпечними глибинами та надання рекомендацій щодо уникнення небезпеки, попередження судна в разі відхилення його від безпечного маршруту плавання та повернення до зазначеного маршруту;
танкер для ШРР (шкідливих рідких речовин) - судно, відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка II до MARPOL;
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
танкер-хімовоз - судно, відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка II до MARPOL.
( Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
1.3. Вимоги цих Правил поширюються на частину акваторії внутрішніх вод Феодосійської затоки і територіального моря, яка обмежена:
на півночі - паралеллю захисного молу великого ковша суднобудівного заводу "Море" ((фі)=45 град. 06,9'N);
на сході меридіаном ((ламбда)=35 град. 33,5'E);
на південному сході лінією, яка проходить через мис Ілля і точку (фі)=44 град. 57,4'N, (ламбда)=35 град. 32,68'E, та включно на морські судноплавні шляхи, які проходять у зазначеній зоні.
1.4. Вимоги цих Правил не поширюються на:
кораблі та катери Морської охорони Державної прикордонної служби України, що виконують завдання з охорони Державного кордону України;
акваторії, які передані Військово-Морським Силам Збройних Сил України (далі - ВМС України), Державній прикордонній службі України (далі - Держприкордонслужба України);
акваторії, які передані Російській Федерації у тимчасове використання для розміщення Чорноморського флоту Російської Федерації (далі - ЧФ РФ) на території України відповідно до двосторонніх міжнародних угод.
Регулювання руху військових кораблів здійснюється спільно ПРРС "Феодосія" та органами управління рухом кораблів і суден ВМС України та Держприкордонслужби України з урахуванням потреб ЧФ РФ.
1.5. Кораблі (судна) Військово-Морських Сил Збройних Сил України та Держприкордонслужби України під час плавання та лоцманського проведення у Феодосійській затоці, на рейдах Феодосійського морського портах та на підходах до нього (далі - зона дії цих Правил) взаємодіють з ПРРС "Феодосія" відповідно до чинного законодавства України.
Кораблі (судна) ЧФ РФ під час плавання в зазначеній зоні дотримуються вимог міжнародних угод.
1.6. Державний нагляд за виконанням міжнародних і національних вимог з безпеки судноплавства у межах функцій здійснює капітан морського порту.
Питання щодо забезпечення безпеки судноплавства кораблів та катерів Морської охорони Держприкордонслужби України в зоні дії цих Правил регулюються відповідними актами, за виконання яких відповідальним є командир корабля (катера).
1.7. Порядок плавання на акваторії та в портових водах зазначеного регіону визначається обов'язковими постановами по порту, якщо вони не суперечать цим Правилам. У разі наявності розбіжностей між вимогами обов'язкових постанов і цих Правил слід керуватися цими Правилами.
1.9. Контроль за дотриманням торговельними суднами та військовими кораблями встановленого порядку плавання і перебування в територіальному морі та внутрішніх водах України здійснюють підрозділи Держприкордонслужби України.
1.10. ПРРС "Феодосія" у зоні своєї дії виконує такі функції:
виявлення суден на підходах до зони дії ПРРС, встановлення зв'язку з ними, отримання та реєстрація необхідних даних про кожне судно, повідомлення капітану Феодосійського морського порту про виявлення суден, плавання яких у зоні дії ПРРС заборонено;
( Абзац другий пункту 1.10 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
надання інформаційних послуг суднам, зокрема інформування капітанів суден окремих категорій про заборону їх плавання в зоні дії ПРРС;
( Абзац третій пункту 1.10 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
радіолокаційний контроль руху суден;
надання навігаційної допомоги (радіолокаційне проведення) суднам;
регулювання руху суден;
сприяння аварійно-рятувальним, пошуково-рятувальним, буксирним, днопоглиблювальним та іншим спеціальним роботам, що провадяться в зоні дії ПРРС "Феодосія";
( Абзац сьомий пункту 1.10 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
допомога у встановленні зв'язку між суднами і береговими організаціями та службами з питань, що пов'язані із забезпеченням безпеки руху суден.
2. Правила плавання суден у зоні дії ПРРС "Феодосія"
2.1. Зоною дії ПРРС "Феодосія" є водний простір Феодосійської затоки і підходів до неї, який обмежено береговою смугою, напрямком 117 градусів з точки з координатами (фі)=45 град. 01,5'N; (ламбда)=35 град.24,7'E і дугою кола радіусом 14 миль, проведеною з цієї самої точки.
2.2. До складу ПРРС "Феодосія" входить автоматизований радіолокаційний пост (далі - АРЛП) "Феодосія", розташований у точці з координатами (фі)=45 град.01,5'N; (ламбда)=35 град. 24,7'Е. Зона радіолокаційного контролю ПРРС "Феодосія" збігається із зоною дії ПРРС "Феодосія".
2.3. До зони дії ПРРС "Феодосія" не входить акваторія внутрішньої гавані, причали Військово-Морських Сил Збройних Сил України, судномеханічного заводу, а також причали, які передані Російській Федерації у тимчасове використання для розміщення ЧФ РФ на території України відповідно до міжнародних договорів України.
2.4. У зоні дії ПРРС "Феодосія" знаходяться:
район N 667: акваторія Північного і Південного рейдових нафтових причалів;
створні навігаційні знаки нафтового термінала;
рейдове швартове обладнання;
підходи до причалів Феодосійського морського порту (далі - ФМП) N 1, 2, 3, 14, 15, "Золотий пляж", пасажирського пірса в гирлі річки Байбуга, внутрішній рейд;
причал заводу "Буддеталь";
підходи до входу у великий ківш суднобудівного заводу "Море";
підхід і вхід у внутрішню гавань;
якірні стоянки N 400, 401;
райони N 630, 635 - райони очікування для суден водотоннажністю до 5000 р.т., у яких судна маневрують, не кидаючи якір, до одержання дозволу на вхід у ФМП;
рекомендовані шляхи (далі - РШ) : РШ - 9, 21, 23, створна лінія підходу до причалів порту і внутрішньої гавані;
обмежені райони N 26, 114;
місце зустрічі лоцмана;
зона Феодосійського підхідного буя.
2.5. Використання зазначених причалів, якірних стоянок, районів, РШ, підходів до них і відходів від них здійснюється з дозволу ПРРС "Феодосія", який приймає рішення на основі дозволу служб, що відповідають за експлуатацію цих причалів і районів.
3. Порядок плавання суден
3.1. Судна довжиною менше 50 метрів повинні користуватись прибережними маршрутами і РШ, які визначені для їх плавання. Такі судна взаємодіють з ПРРС "Феодосія" на добровільних засадах. Збір за надані послуги ПРРС "Феодосія" з таких суден не стягується.
3.2. У зоні дії цих Правил рух суден цілодобово регулюється СРРС, до складу якої входить ПРРС "Феодосія".
Рух суден у зоні дії ПРРС "Феодосія", вхід до зони дії, постановка на якір, зняття з якоря, відхід від причалу виконуються суднами тільки з дозволу ПРРС "Феодосія", одержаного від чергового капітана Служби капітана Феодосійського морського порту (далі - Служба капітана ФМП)). Дозвіл повинен бути отриманий не менш як за 30 хвилин до початку зазначеної дії. Дозвіл анулюється і повинен бути одержаний знову, якщо судно не почне зазначені дії протягом 30 хвилин.
( Абзац другий пункту 3.2 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 5 від 13.01.2014 )
3.3. ПРРС "Феодосія" виконує закріплені за ним функції в зоні дії цих Правил. Взаємодія з ПРРС усіх суден довжиною більше 50 метрів є обов'язковою. Такі судна сплачують збір за послуги СРРС згідно з чинним законодавством. Збори сплачуються на підставі квитанції ПРРС "Феодосія" і рахунка.
( Пункт 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 5 від 13.01.2014 )
3.4. Усі судна, які проходять або планують пройти через зону дії ПРРС "Феодосія", отримують відповідну інформацію, виконують рекомендації та вказівки ПРРС "Феодосія".
( Пункт 3.4 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
3.5. ПРРС надає суднам такі послуги: інформаційні, з навігаційної допомоги (радіолокаційне проведення), з регулювання руху суден.
ПРРС "Феодосія" зобов'язаний надавати суднам інформацію, рекомендації, вказівки щодо безпеки судноплавства та регулювання руху суден, зокрема завчасно інформувати капітанів суден окремих категорій про заборону їх плавання в зоні дії ПРРС.
( Абзац другий пункту 3.5 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
Для кораблів і суден Військово-Морських Сил Збройних Сил України та Держприкордонслужби України послуги ПРРС "Феодосія" надаються безкоштовно.
3.6. ПРРС "Феодосія" надає вказівки щодо:
черговості руху;
маршруту та швидкості руху;
місць якірних стоянок;
заходів щодо запобігання безпосередній небезпеці судноплавству, заборони плавання суден окремих категорій у зоні дії ПРРС.
( Абзац п’ятий пункту 3.6 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
Ці вказівки є обов'язковими для виконання всіма суднами. Судно повинно підтвердити засобами ультракороткохвильового зв'язку отримання вказівок ПРРС "Феодосія", які безпосередньо його стосуються, а в разі неможливості їх виконати - повідомити причину, а також проінформувати про подальші свої наміри.
3.7. Судна довжиною менше 50 метрів повинні прямувати поза системою розподілу руху суден та на відстані не менш як 5 кабельтових від РШ. Залежно від інтенсивності руху й фактичних судноплавних обставин ПРРС "Феодосія" може дозволити рух таких суден за системою розподілу руху та РШ.
3.8 Забороняється плавання в зоні дії цих Правил нафтових однокорпусних танкерів дедвейтом 600 тонн та більше, що перевозять важкі сорти нафти, а також однокорпусних нафтових танкерів дедвейтом 600 тонн та більше й віком 25 років та більше після дати поставлення судна, яка визначається пунктами 28.1-28.6 правила 1 Додатка I до MARPOL. Плавання таким суднам дозволяється за розпорядженням капітана Феодосійського морського порту лише у випадках, якщо судно перебуває у скрутному становищі та шукає порт-притулок або якщо судно без вантажу прямує до порту на ремонт.
Забороняється плавання в зоні дії цих Правил нафтових танкерів, які досягнули віку 25 років та більше після дати їх поставлення, дедвейтом 5000 або більше, але менше 20000 тонн або дедвейтом 20000 тонн або більше, які перевозять сиру нафту, нафтове паливо, важке дизельне паливо або мастильну олію як вантаж або 30000 тонн або більше, які перевозять інші види нафти і які відповідають вимогам Правил 18.1-18.9, 18.12-18.15, 30.4, 33.1, 33.2, 33.3, 35.1, 35.2 і 35.3 Додатка I до MARPOL обладнаних лише подвійним дном або подвійними бортами, які не використовуються для перевезення нафти і розміщені по всій довжині вантажного танку або обладнані відсіками подвійного корпусу, які не використовуються для перевезення нафти і розміщені по всій довжині вантажного танку, але не відповідають умовам для надання звільнення від вимог Правила 20.1.3 Додатка I до MARPOL.
Нафтоналивним суднам, зазначеним у абзацах першому та другому цього пункту дозволяється плавання виключно в акваторії морського порту за умови наявності у таких суден діючих документів, що видаються класифікаційним товариством (визнаною організацією), якому (якій) делеговано повноваження відповідно до чинного законодавства, а також відповідності вимогам схеми оцінювання їх стану, ухваленою резолюцією Міжнародної морської організації від 27 квітня 2001 року MEPC 94(46) зі змінами і доповненнями, внесеними резолюцією Міжнародної морської організації від 11 жовтня 2002 року MEPC 99(48) та резолюцією Міжнародної морської організації від 04 грудня 2003 року MEPC 112(50), що проводиться класифікаційним товариством (визнаною організацією), якому (якій) делеговано повноваження відповідно до чинного законодавства.
Забороняється плавання в зоні дії цих Правил танкерів-хімовозів, танкерів для ШРР, у тому числі змішаного «ріка-море» плавання дедвейтом 600 тонн та більше, що не мають документів, які підтверджують їх відповідність вимогам, що встановлені Додатком II до MARPOL (Міжнародного свідоцтва про запобігання забрудненню при перевезенні шкідливих рідких речовин наливом або Міжнародного свідоцтва про придатність судна до перевезення небезпечних хімічних вантажів наливом або Свідоцтва про придатність судна до перевезення небезпечних хімічних вантажів наливом).
( Главу 3 доповнено новим пунктом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
4. Інформація та зв'язок
4.1. Кожне судно за 30 хвилин до входу в зону дії цих Правил повинно встановити радіозв'язок з ПРРС "Феодосія" на каналах радіозв'язку та за телефонами портових служб і ПРРС згідно з додатком 1.
4.2. Судно, яке стоїть біля причалу чи на якорі, за 30 хвилин до початку руху повинно встановити радіозв'язок з ПРРС "Феодосія" та зробити запит про дозвіл на рух.
4.3. Судна, які здійснюють плавання в зоні дії цих Правил, повинні мати ультракороткохвильову радіостанцію, яка працює у діапазоні частот морської рухомої служби.
4.4. Під час встановлення першого радіозв'язку з ПРРС "Феодосія" судно повідомляє:
тип, рік побудови і назву судна;
( Абзац другий пункту 4.4 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
радіопозивний;
номер Міжнародної морської організації (далі - IMO);
порт призначення;
час підходу до зони дії ПРРС "Феодосія";
найменування морського агента судна;
прапор судна та найменування судновласника;
брутто-регістровий тоннаж та дедвейт;
максимальну довжину, ширину і висоту борту;
фактичну осадку носом та кормою;
назву та кількість вантажу, наявність нафти важких сортів (для нафтових танкерів);
( Абзац дванадцятий пункту 4.4 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
належність судна до нафтових танкерів з одинарним корпусом (для нафтових танкерів);
( Пункт 4.4 глави 4 доповнено абзацом тринадцятим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
обмеження в управлінні судном та несправності, які можуть загрожувати безпеці судноплавства.
Капітан судна відповідає за достовірність наданої ним інформації.
4.5. Під час руху або стоянки на якорі судно повинно нести постійне чергування на робочому каналі ПРРС "Феодосія" (додаток 1) та на 16 каналі ультракороткохвильової радіостанції, якщо йому не призначено іншого каналу зв'язку.
4.6. Робочими мовами радіообміну між суднами і ПРРС "Феодосія" є українська, російська чи англійська мови з використанням стандартних фраз IMO для спілкування на морі (IMO STANDART MARINE COMMUNICATION PHRASES).
5. Радіолокаційне обслуговування суден
5.1. ПРРС "Феодосія" здійснює такі види обслуговування:
радіолокаційний контроль за місцезнаходженням суден на якірних місцях в очікуванні транзитного проходу або проведення перевантажувальних операцій;
радіолокаційне проведення суден (надання навігаційної допомоги);
надання допомоги суднам під час аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних операцій;
( Абзац четвертий пункту 5.1 глави 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
N 767 від 10.10.2022 )
інформування про рух суден, стан засобів навігаційного облаштування, гідрометеорологічні умови та інші фактори, що впливають на безпеку судноплавства.
5.2. Радіолокаційний контроль за рухом суден та стоянкою суден на якорі здійснюється постійно.
5.3. Радіолокаційне проведення в зоні дії ПРРС "Феодосія" (надання навігаційної допомоги) здійснюється за заявкою капітана судна. При видимості двох миль і менше радіолокаційне проведення суден є обов'язковим. Радіолокаційне проведення газовозів, хімовозів, танкерів, суден з вибухонебезпечними вантажами та пасажирських суден, а також інших суден, що перебувають на цей час у зоні руху вищезазначених суден, є обов'язковим незалежно від видимості.
5.4. ПРРС "Феодосія" обслуговують судна в такій черговості:
аварійні судна та судна, які йдуть для надання допомоги;
кораблі та судна Держприкордонслужби України та Військово-Морських Сил Збройних Сил України;
гідрографічні судна під час виконання ними своїх обов'язків;
пасажирські судна, які ходять за розкладом;
судна з швидкопсувним вантажем;
судна з небезпечним вантажем;
................Перейти до повного тексту