1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 273 від 21.07.95
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 серпня 1995 р.
за N 277/813
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінтрансу N 364 від 16.09.98 )
Про встановлення платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах та в поїздах на залізницях України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтранспорту N 342 від 13.10.95 N 414 від 14.11.95 )
З метою впорядкування стягнення плати за послуги по обслуговуванню пасажирів на вокзалах та в поїздах, у зв'язку зі змінами, які відбулися в економічній діяльності та технології роботи підприємств пасажирського господарства залізничного транспорту,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити такий перелік основних платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах і в поїздах, розміри плати на які затверджуються керівником підприємства, начальником відділку залізниці (начальником підприємства по перевезенню вантажів та пасажирів) відповідно до ст.23 Закону України "Про підприємства в Україні":
- продаж квитка в будь-якій залізничній касі за 9-0 діб до відправлення поїзда в напрямку "туди";
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтранспорту N 342 від 13.10.95 )
- повернення плати за невикористаний квиток або невідправлений багаж;
- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на зворотний шлях;
- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на проїзд з пункту пересадки;
- попереднє приймання від організацій та установ колективних заявок на резервування місць в поїздах;
-
( Абзац шостий пункту 1 втратив чинність на підставі Наказу Мінтранспорту N 342 від 13.10.95 )
продаж квитка прямого чи місцевого сполучення в залізничній касі проміжної станції або зупинкового пункту приміської зони;
- продаж квитка на місце в транзитному поїзді не менше, ніж за одну годину до його прибуття на станцію за розкладом, по замовленню пасажира, зробленому не менш, як за три години до прибуття поїзда на станцію;
- продаж квитка начальником поїзда;
- компостування квитка транзитному пасажиру;
-
( Абзац десятий пункту 1 втратив чинність на підставі Наказу Мінтранспорту N 414 від 14.11.95 )
переоформлення квитка на поїзд, що відправляється раніше;
- надання пасажиру комплекту постільних речей в поїзді;
- продаж квитка в квитковій касі субагента (агентський збір);
- продаж квитка в приміському поїзді;
- продаж квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
- продаж в спеціалізованій касі броні квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
- продаж квитка за межами залізничної станції (в районах міста, на підприємствах, в установах, в пансіонатах та ін.) за 45-10 діб до відправлення поїзда в напрямку "туди";
( Абзац шістнадцятий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтранспорту N 342 від 13.10.95 )
- доставка квитка за місцем проживання, роботи, відпочинку в межах населеного пункту;
- те ж саме за межі населеного пункту;
- оформлення попередження про посадку пасажира на станції, розташованій по маршруту прямування поїзда, відмінній від вказаної в квитку;
- користування залами чекання (крім касового залу) особами, які не мають проїзного квитка або посвідчення на право безплатного проїзду;
- зберігання ручної поклажі в автоматизованих камерах схову;
- відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;
- зберігання ручної поклажі в стаціонарній камері схову;
- зберігання великогабаритних речей, в тому числі тих, які не відносяться до ручної поклажі;
- доставка ручної поклажі пересувною камерою схову з перону до стаціонарної камери, зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі, а також у зворотному напрямку;
- попереднє приймання від пасажира замовлення на виклик носильника;
- перенесення носильником одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або в приміщення вокзалу, а також у зворотному напрямку;
- перенесення носильником великогабаритних речей;
- знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;
- використання багажного візка;
- попереднє приймання багажу та вантажобагажу;
- зберігання прибулого багажу та вантажобагажу понад встановлений термін;
- перевірка ваги багажу та вантажобагажу;
- надання відправникові багажу або вантажобагажу бірки або бланку-заявки;
- заповнення бірки або нанесення відправницького маркування на багаж або вантажобагаж;
- повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу чи вантажобагажу по телефону, поштою, телеграфом;
- упакування багажу;
- доставка багажу зі станції до місця проживання, а також у зворотному напрямку;
- оголошення по вокзальному радіо на прохання пасажира;
- видача складних довідок (складання маршрутів з пересадкою, розкладу руху поїздів з пересадкою, вартості проїзду та провезення багажу в міждержавному і міжнародному сполученні, тощо);

................
Перейти до повного тексту